Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

OMG OMG OMG EXTRA EXTRA EXTRA

Fick precis reda på den riktiga anledningen till kvällens superpsykningar mot Jan "banan" Huokko. Min gode vän Martin(martinnuts) var tvungen att läxa upp mig då jag tydligen inte visste de riktiga anledningarna till dildotifot och ramsorna.

Jan "Banan" Huokko blev i somras av med sin mobil. På mobilen fanns 2 videor som hans flickvän spelat in. I den ena stoppar han upp en dildo i röven och säger "knulla mig, ohh vad skönt det är", i den andra suger han av dildon.

Sen har tydligen dessa videor spridits på internet och det finns en hel tråd om skiten på flashback. "Goddag yxskaft" på mig som trodde allt "holabaloo" var pga att han var ex AIKare(dvs hatad) och hustrumisshandlare.

LOL@Janne, tifot makes sense och jag är på bra humör.

Nu ska jag se "Into The Wild" och äta cheeeze cruncherz.

Postad

Fick precis reda på den riktiga anledningen till kvällens superpsykningar mot Jan "banan" Huokko. Min gode vän Martin(martinnuts) var tvungen att läxa upp mig då jag tydligen inte visste de riktiga anledningarna till dildotifot och ramsorna.

Jan "Banan" Huokko blev i somras av med sin mobil. På mobilen fanns 2 videor som hans flickvän spelat in. I den ena stoppar han upp en dildo i röven och säger "knulla mig, ohh vad skönt det är", i den andra suger han av dildon.

Sen har tydligen dessa videor spridits på internet och det finns en hel tråd om skiten på flashback. "Goddag yxskaft" på mig som trodde allt "holabaloo" var pga att han var ex AIKare(dvs hatad) och hustrumisshandlare.

Tror du fått lite fel uppgifter. Vad jag hört så var han otrogen med en 19årig brud och sen fick hans flickvän reda på det hela när hon tittat igenom hans mobil och fick syn på de här filmklippen som den bruden huokko var otrogen med hade filmat. Och då skicka hon massutskick till alla i hans kontaktlista även ordföranden i Leksand hockey. :-D Var ju en av anledningarna till turbulensen med Leksand och att han inte skulle spela där osv. :-) Har själv sett dessa filmer på en mkt hög Janne liggandes på alla fyra med dildon i högsta hugg. Humor!

Postad

:mrgreen::lol: :lol: :mrgreen:

fördjävla kul om aik skulle gå upp i elitserien igen faktiskt och dom har ju startat bra

Och se inte into the wild, den e booooooring

Postad
Into the wild är riktigt bra, om man gillar annat än Van Damme-rullar.

Men lägg av. Hela filmen är ju bara en jävla resa där ingenting händer och sista timman sitter jag typ och skriker "dö ngn jävla gång då, dööö!" Sällan jag sett en tråkigare film (garanterat på top5 listan), och då är jag en person som gillar typ allt..... utom van damme filmer då, dom älskar jag! ;-)

Postad
Men lägg av. Hela filmen är ju bara en jävla resa där ingenting händer och sista timman sitter jag typ och skriker "dö ngn jävla gång då, dööö!" Sällan jag sett en tråkigare film (garanterat på top5 listan), och då är jag en person som gillar typ allt..... utom van damme filmer då, dom älskar jag! ;-)

wat?

Den filmen är ju hur bra som helst? Det är inte "actionen" i själva filmen som är grejen med Into the wild. Utan det är ju liksom hela hans äventyr mot ett bättre liv. Och när jag säger bättre liv menar jag inte att han ska flytta Alaska eller kämpa mot svält i afrika. Utan ni som sett filmen har ju sett hur deprimerad han var över sin familjesituation. Att hans föräldrar var falska, bara tänkte på materialistiska grejer och gömde på mörka hemligheter som de inte trodde barnen visste om.

Hela meningen med filmen och hans liv är ju att han vill hitta sig själv. Han vill lära känna sig själv. Och följa hans resa från att vara en ”rikemansbarn rebell” som gör en massa onödigt skit till att hitta sig själv. Förstå vem han verkligen är och vad han vill av livet. Helt enkelt dra into the wild. Det är en ära.

Inspirerande.. hade också dragit into the wild för att hitta mig själv. Men är så otroligt rädd för insekter att det hade slutat med taxi hem efter en tjugo meter. Är även för girig, föräldrarna gömmer inga mörka hemligheter(i hope not) och jag mår bra. jaja. ni get it.. filmen var så bra att man blir rörd:-P

Hursomhaver... otroligt bra film om man tänker på innebörden. Annars ja, inte mycket action alls, filmen är nog otroligt seg om man inte bryr sig om allt som är skrivet mellan raderna. Men så otroligt nice, speciellt slutet. Då snackar jag inte om när han dör, utan när han till slut hittar själv och meningen med livet. Otroligt bra film!

Värd att se!

Postad

Heroes är som vanligt överdriven :-)

Börjar bli lite Prison break varning över skitet.

Vi har beställt hem comhem 24(ner)/1(upp)mbit bredband. Vi fick hem ett brev av dem idag där tackade oss för att vi valt dem och sånt skit. Så förhoppningsvis kommer startpaketet imorgon. En fråga dock... visst påverkas inte ner mbiten av upp mbiten? Har för mig att någon sa att den gör det?

GL,hf,gg,gn and heroes sucks

Postad
En fråga dock... visst påverkas inte ner mbiten av upp mbiten? Har för mig att någon sa att den gör det?

Upploader du till Max så kommer du ejj kunna tanka ner i Max.

Så visst påverkar den.

Postad

Sedär ja äntligen någon som delar min uppfattning angående skiten :D Kanske hade fel inställning när jag såg den iof, men ändå. Väntade verkligen bara på att han skulle dö nångång...

Postad

FriSoren förstår inte filmer som har en handling, utan det e "pangpang" rakt igenom som gäller.

Into The Wild var bra.

Då någon pajas(magarov) gått in o tagit över ledningen i racet tänker jag inatt lägga in en ny växel. Spelade typ en timme igår, och kommer inte lira något idag för att vara helt utvilad. Ska hem till mina föräldrar och diskutera en stundande Sydafrika-resa, äta middag och se på Liverpool. Sedan vid 23-tiden, bär det av till kontoret för cp-grind. Siktar på typ 20k händer under kommande dygn. Har som mål att bli rejält ubränd och sjukt otaggad på poker under kommande vecka. Så det ska bli stört najs med 2 veckor i Sydafrika där man kan koppla bort pokern helt.

Ang. det där världsrekordet(världens längsta session) är jag övertygad om att Sören åtminstone tror att han kan slå det. Han har fortfarande inte förnekat att 100k händer på en vecka är omöjligt. Han gör det anytime säger han, bara förhållandena är optimala.

Dagens speltips: Atleti-Liverpool 1, odds: 2.75

Motivering: Atleti är hemmastarkt och börjat CL med två raka segrar. Liverpool har alltid problem att få spelet att fungera på bortaplan och i mitt tycke är det INGET lag som går o kammar hem 3 pinnar på Vicente Calderon. Torres på skadelistan avgör denna match. Visst, någon skrev att man aldrig ska räkna bort Liverpool och det är ju delvis sant(förmodligen det lag som presterat bäst i CL under de 5 senaste åren), men är ändå relativt övertygad att "pool" får med sig max en pinne.

Gick in på min gamla bettingsite Unibet och hittade 199kr där som låg o skräpade, klonk! Satte allt på fyrlingen Atleti, Chelsea, Barca, Inter. Typ 5ggr pengarna.

Postad
nu ska jag o izy sola solarium :)

Gay, totally gay, liberace gay...

Fukking jävla skit Viasat.... Tilta mig mer... Atleti-Liverpool visas på 3 kanaler som jag har men alla fukkar. Står nåt skit om att jag måste uppdatera mitt abonnemang. Ge mig ett meckfritt liv ffs....

Postad

Ding ding ding. Mästertippare. Min åtling och elvling satt inte men 6ling e ju itne illa.

Denna började ju bra. mohahaha

Bayern München - Fiorentina

Ditt spel: 1 ' 1,90

Chelsea - Roma

Ditt spel: 1 ' 1,42

FC Basel 1893 - Barcelona

Ditt spel: 2 ' 1,44

Fenerbahce - Arsenal

Ditt spel: 2 ' 2,05

Inter - Anorthosis Famagusta

Ditt spel: 1 ' 1,15

Manchester United - Celtic

Ditt spel: 1 ' 1,20

Postad
Sedär ja äntligen någon som delar min uppfattning angående skiten :D Kanske hade fel inställning när jag såg den iof, men ändå. Väntade verkligen bara på att han skulle dö nångång...

Dock en intressant resa om en intressant person tycker jag. Tycker filmen är väldigt rörande (nästan deprimerande) och bra berättad. Sen kanske det spelar roll vad för uppväxt den som ser den har haft. Gillar man natur och äventyr är den väl lättare att uppskatta.

Postad

Så hade första hockeyträningen på ett år typ idag. Började med att man fick gå runt hos alla lagkamrater och kamma in alla prylar dom tagit. Hjälmen fattas fortfarande så tvingades lira i en 70tals hjälm typ. Såg lagom töntig ut.

Väl på isen får vi gå på lite tidigare. Är grymt sugen ända tills jag efter 5sekunder dragit min första "rush" och känner att jag är hur trött som helst efter den. Konditionen på topp. Efter 3 minuter har jag mjölksyra i båda benen och efter 10 minuter klarar jag inte längre att stå upp. Efter 14 minuter får jag håll. Efter 29 minuter får jag ont i huvudet på grund ut av att jag gör av med 2 liter vätska genom svett varje minut typ. Då är det bara 50 minuter kvar på träningen och vi har gjort väldigt lätta övningar som skottövningar i 10 miunter typ. Framåt slutet finns det nog inte en enda kroppsdel utom näsan som jag inte har ont i.

När skridskorna är av får mina perfekta ankfötter känna av smärtan som har hållts borta på grund av blodbrist. Aldrig ngnsin tidigare haft så ont. Nu två timmar efter har även slattersmärtan kommit tillbaks plus min kroniska hosta som inte vill sluta. Perfekt.

Uttagen till 4 matchcup på lördag. Kommer vara lagom död.

Edit: men det var jävligt kul.

Postad
Dock en intressant resa om en intressant person tycker jag. Tycker filmen är väldigt rörande (nästan deprimerande) och bra berättad. Sen kanske det spelar roll vad för uppväxt den som ser den har haft. Gillar man natur och äventyr är den väl lättare att uppskatta.

Det där kan nog stämma faktiskt...

Postad

Såja, plussade på bettingen för första dagen. En fyrling, United, Barca, Inter och Chelsea. Dock singeln som gjorde mig rik. Basel-Barca, måste varit årets skämt från bettingsajterna. Vem fan sätter 1.5 i odds på Barca mot strykpåsen Basel. Stod fan 0-3 efter 20min(slutres: 0-5). Vill de förlora pengar eller?

Bet365 känns riktigt bra btw, inte lika motriggad som Unibet.

Viktigt med pinne för Liverpool, i den svåra matchen på Vicente Calderon. Skönt att "Kun" var ur form och fick bänka första, så att Atleti knappt kunde hota offensivt. Även kul att se gamla "hjältar" som Luis Garcia och Pongolle(PonGoal) in action. GL till dem. Avancemanget känns säkrat för både Liverpool och Atleti vilket är bra.

Nu e man på kontoret, ska snart dra igång grindet. Siktar på att bo på kontoret några dar och grinda järnet. "Operation Utbränd Grinder" börjar idag, ska bli kul o se hur länge man orkar innan resultaten börjar svika. Vore najs med lite medrigg:)

nattens speltips: Chicago Blackhawks-Edmonton Oilers 2, odds: 2.6

Motivering: Den visas på TV och Oilers ftw

Postad

Så otroligt dum som jag är räknar jag med månadens plus i mina personliga tillgångar. Ofcourse sätts doomswitchen på och jag backar $1042 :-).

Första gången jag tänkt så... kanske därför jag varit så seg med att spela den här månaden. Var plus 18 inköp @ NL200, plussat samtliga dagar jag spelat NL200. Ja ni...

Idag var en fin dag. Sprang in i bättre händer/drag hela jävla tiden. Kunde liksom inte undvika mycket. :mrgreen:8-):rolleyes:;-):mrgreen::shock::-):-D;-):twisted:8-):cry::evil::-P:mrgreen:

Yes.....

men vem bryr sig?

BIRD BIRD BIRD BBBB BIRD BBBB BIRD BIRD BIRD BIRD BIRD BIRD

BIRD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

927149218_d2396fb59b.jpg

Postad

Första sessionen avklarad på "Operation Utbränd Grinder". Exakt 303 upp, medriggad som fan men klantade bort en del potter. Har en ny takitk. Lira 5k händer, ta paus, 5k händer, paus etc etc. Tar ca 4h att lira 5k händer vilket inte känns alltför jobbigt. måste dock skärpa mig och lira koncentrerat fullt ut. Hade jag haft fullt fokus hade jag nog kunnat plussa en minst 8bi.

Tror jag ska kolla på en rulle eller nåt, laddade ner stört många filmer. Top 250 på imdb, here i come....

• Skapa nytt...