Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
tsim fuckis är en härlig grabb

Folk skriver att han har dött på comments i hans videos. Vet inte om det stämmer men borde inte vara allt för omöjligt med tanke på hans sjukdom.

Postad
jag e snyggare än han wtf : )

e f.ö alltid lik nån, funderar på att börja dra till med rasist-kortet fr,o,m nu...

edit: fast han ser rätt skön ut iofs

--

den där ungen gör ONT

Den fjärde bilden är kopia av dig för några år sen.

Postad
Folk skriver att han har dött på comments i hans videos. Vet inte om det stämmer men borde inte vara allt för omöjligt med tanke på hans sjukdom.

synd isånafall... tycker det e så jävla tragiskt såna där sjukdomar men han bjuder ju på sig själv, grym

Postad
Lysande. Brudarna i nya ph verkar riktigt blåsta. Allihop. Ska bli kul att följa utveckligen. Hoppas Pontus kommer in som joker...

+1 tror detta kan bli riktigt bra.

är det inte btw riktigt dåligt ljud? måste sitta med örona på helspänn för att höra ibland. låter som forsande vatten i bakgrunden hela tiden typ.

Postad
+1 tror detta kan bli riktigt bra.

är det inte btw riktigt dåligt ljud? måste sitta med örona på helspänn för att höra ibland. låter som forsande vatten i bakgrunden hela tiden typ.

Jag tyckte det var dålig bild. Svårt o se att det var min tv. Tyckte spindelscenen var rätt vansinnig. Ingen respekt liksom...

Postad

hemma hos shahin86 med starvin :D

spelar fifa och inlett med att vinna min match mot shahin86 och arvin (aldrig spelat fifa!) och vann min och arvins match mot shhain86.

nu leder vi mot arvin!

edit: vann med shahin också :)

• Skapa nytt...