Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

yooooooooooo!

 

somnade vid typ 19 tiden och vaknade 22 av att NiklasVegas, Big-V och Punkrock_kid ringt ovh ärjat.. utgång.. klart man inte tackar nej då.

 

sltar med att jag mår skit hemma just nu

 

enda positiva med idag var att jag träffade legenden av pokerforum och pokervärlden heliga_ak. såg honom i white room och vart så sjukt chockad. fick obv förhoppningar om att carldenstore var där... men typiskt min skittur så var han inte där :cry:.

 

nu ska jag skypa med amuturrrr.............

 

...........

............

...............

..................

padrinos.. bäst att du levererar i barcelona... för vi har aldrig kört utågng :-(.... vart btw inga vip gold biljetter för oss :cry: .. helt slutsåklda.. så vi fick VIP Silver.. men får egen lounge med gartis dricka, mat och snacks.. vi får även en tv där vi sitter där vi kan gå igneom repris och så... och riktigt bra platser... sjukt som fan.... jag är sån känslomänniska och kände idag att jag ville lägga ner med poker.. sen kommer man hem idag och inser hur jävla mycket poker gjort för mig.. ni som klagar över downswings (inkl mig själv).. glöm fan inte hur m ycket poker gjort för er.. utan poker hade många varit loldogs. livet är somen ros... efter den taggiga stjälken så kommer rosen.. då ere rusch som gäller...

 

förortens röst :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

enda positiva med idag var att jag träffade legenden av pokerforum och pokervärlden heliga_ak. såg honom i white room och vart så sjukt chockad. fick obv förhoppningar om att carldenstore var där... men typiskt min skittur så var han inte där :cry:.

 

hahaha. typiskt. :/ du har alltid så otur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvetet frös precis till is, klockorna har stannat och den enda som mår sämre än mig just nu är Shanins hund. Skit ska skit ha. Reapers gonna reap, marauders gonna maraud and banelings gonna bust. FU

 

hahaha jag visste att du inte skulle klara en natt till! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.... vart btw inga vip gold biljetter för oss :cry: .. helt slutsåklda.. så vi fick VIP Silver.. men får egen lounge med gartis dricka, mat och snacks.. vi får även en tv där vi sitter där vi kan gå igneom repris och så... och riktigt bra platser... sjukt som fan....

en gång var jag också ung å rik punktpunktpunkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha. typiskt. :/ du har alltid så otur

 

veeeeeeeeeeetttttt!!!!!111 :cry::mrgreen:8-):mrgreen::o:arrow::?::!:

 

sjuka tider det var då på pf..hände fan sjuka grejer så ofta att man till slut tog allt för givet... nu har man bara gamla poster som man kan se tillbaka på och le.

 

du hade väl dina fajter med dom?

 

en gång var jag också ung å rik punktpunktpunkt

 

ähh byt över från poker till panta burk grinden som mig... bra värde då regsen är bums hehhehe....

 

__-_-___

 

vaknade idag av att jag skakade och mådde skit vilket händer för ofta.. lär inte sakta ner i barca direkt. jag och martin vägrade kasta in handduken som resten av loldogsen så vi drog vidare till white room. stort eloge till MartinNuts som grindat utgångar sedan onsdags/torsdags. synd att lupp inte joina :cry:

 

snart får jag börja grinda onlajn igen :shock:

 

drar nog till poker-sm.. är det någon från forumet som jag träffat förut som ska dit? wat0x? arvin är du kvar där+

 

mvh

lasta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

ähh byt över från poker till panta burk grinden som mig... bra värde då regsen är bums hehhehe....

 

 

Dom har höjt tomburkars pant från 50 öre till 1kr. Rätt bra roi nu för alla bums...

 

Shakling! Vi ska träffas om 9 minuter och äta. Du sitter fortfarande vid datorn. Tror nog att du inte kommer hinna. Kamma dig...

 

 

 

 

 

bababbababababbababa dagbok. ärkefitta....

 

AIK lirar tydligen idag klockan 4. Det var det sista jag behövde. Kommer bli tvungen att själv gå ner till krukans spis o sport. Ta ett järn och en öl, och sätta mig i fosterställning i 90min. Gå hem gråtandes. Livstilt på den föreningen. Varför idag gud...

 

/ ...89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...