Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

det låter ju iaf sjukt givande och INGET, notera INGET, stoppar mig ifrån att hyra ut lägenheten imorgon och bara dra till Indien... inget förutom min rädsla om att gå miste om pokerns värde eller rädslan att jag kommer tappa spelet en massa under den här perioden gör att jag inte vågar åka iväg i mer än en månad.

 

har iaf tröttnat på samma jävla vardag.

 

He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life. - Muhammad Ali

 

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Ty för tips...

 

Man vet att det är fest när man blir vän med shahins hund på facebook. Shahins hund Rambo har 28 vänner, och de flesta är RIKTIGA loldogs. Dom gratulerar Rambo och så, när det är hans födelsedag. För sjukt allting. Hedrad!

 

Min katt hänger oxå på fejjan. Han ignorar min friend request. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ty dawgs :mrgreen:

 

Gillaru djup och ev hantering av ångest shanin så rekkar jag "positiv ångest" av Paul Moxnes. Tar alla irrationella känslor och förklarar dem ur ett psykologiskt samt filosofiskt perspektiv, inte läst hela än men behandlar mkt vettiga saker som har anknytning till det du skrev..

 

sick lång text, ggwp

 

tack m8! ska se till att köpa den asap och läsa :-)

 

glgl

 

Shahin, du fick ju aldrig tummen ur o besöka mig i CT... du får la åka ner till Costa Del Sol istället då o komma ifrån vardagen.

 

dit kommer jag 100% utan tvekan. sydafrika blir man ju pot commited att vara där i minst en månad. och då måste jag köpa en ny laptop :-(

 

Har inte blivit acceptad av Shahins hund än :(

 

ska ta ett snack med honom :shock:

 

------

 

såg precis reklam för en film som ehter "who is evelyn salt"... med angelina jolie som superspion. som gjort mycket för usa.. men som nu blir anklagad för att vara en rysk spion.....

 

....

 

..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt sick att en LOLdog själv äger en hund.

 

Beställde en big mac o co plus 8bitars nuggets hem och tänkte på dig Shahin när jag käkade de där smaklösa degklumparna som du älskar.

 

Salt var väl en ok dussin-spion-rulle... helt ok o se en gång. Jolie passar inte i blont hår o börjar se lite gammal o sliten ut.

 

Vill se fler filmer med Angelina Jolie, Scarlet Johansen och nya upptäckten, sötnosen Gemma Arterton (fr Prince of Persia och sista Bond-rullen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Glömda klipp som måste bumpas igen.

 

"Jag måste fan ringa farsan"

 

"Man är ju ändå förmögen"

 

"Röda ögon? Det har jag alltid, för jag har ögoninflammation"

 

"Nu är jag ute med två älskarinnor och det är ju inte så jävla hippt om min fru ser det här sen"

 

Så otroligt magiskt. Kustbevakarna är nog det bästa som sänts i svensk tv.

 

Edit; Jag har 250 kvm bryggor på Ingarö. Och dom har blivit totalförstörda idag, vilket är polisanmält.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men vafan fjantar han runt för och frågar tusen gånger hur många bärs han druckit, skitsamma och låt han blåsa? :S:S:S:S:S:S

 

och hur fan kan det vara lagligt att visa det där på TV, dom förvränger ju inte ens rösterna?

otrogna gubben visas ju i en ganska unik jacka som inte är allt för svår att känna igen om inte annat :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utgång mega igår. Inledde på cc, där man ATH-raggade på padrinos för att han skulle haka. Hans motargument "jag får skjuts hem från cc" var dock för starkt. Padrinos hade position på mig hela kvällen vilket han utnyttjade maximalt. Han 3betade mig med alla möjliga nötter och jag betalade av med skräp var o varannan gång. Kan man få dra ut en gång i livet. Vann en pott på hela kvällen och det var med damer mot Davor. Kändes för sjukt för att vara sant. Även JohnH och garpen var på plats. Back 4000 eller mer...

 

 

Kl9 hade jag en standard smskonv med frisoren...

 

N - Jag dricker inne på cc med padrinos. drick hemma du, och möt upp vid cafét 22.45.

 

S - Uppfattat!

 

 

Kl. 23 går jag ner i lobbyn på cc och där sitter givetvis FriSoren, som haft eget förkrök i radisson baren. Vidare till Cafét där det var ekonomistudentkväll. Kimtown och Whytea levererade. Var pisskul, och träffade dessutom Thorn från pf. Nu mår man skit som vanligt...

 

 

FML! Shahins hund har inte acceptat mig heller ännu. Som en hund på bangla...

 

Nu ska jag se kustbevakarna...

 

14463_100799223278108_100000440930937_18827_627531_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...