Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

aa ento har tappat. de första 7 avsnitten hade jag hakan på golvet och tänkte "va?" efter varje avsnitt. jag tycker dock att e08 och dagens ep va bra, det börjar ta fart nu.

 

folk klagar ju på att vince e "hårding" nu med allt skit han har för sej, men så läste jag nånstans nån som hade argumentet att ento ska ju visa livet som en hollywoodstjärna lever. vi hade början av hans karriär i de tidigare säsongerna, the struggle liksom, sen fick vi se genombrottet, och nu kommer lindsay lohan-fasen. knark, sasha greys etc. jag köpert.

 

det jag inte köper dock är hela turtles jävla resa genom ento. saigon, hans töntiga limoföretag, brudarna han bestiger, och nu det här jävla tequilatramset. "åh, vi behöver 5 mill dollar... fråga han långa därborta! wow! han har 5m han vill investera i just en tequila-fabrik, shippp ittt.... where are my sneakers?"

 

ta det där avsnittet när alla har typ analsex och turtle blir anklagad för att vara oskuld. bitch pleeeeaaaaaaassssssseeeeeeee. ville stänga av.

 

och mer sloane please. <3<3

 

--

 

shahin? ingen pincett? hur noppar du bryna? : D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

============ ENTOURAGE SPOLER INLÄGG????????????

 

 

Inte sett senaste avsnittet men sen sasha kom in har det gått brant utför :(

 

 

verkligen :-(

 

tyckte hon var störtskön i början, men nu börjar hon bara bli en bitch med att hon ska spela in en porrvideo när hon dejtar vince och han säger till henne att han älskar henne. känns som att hon ska kunna skit i videon om det betyder mycket för honom.

 

samtidigt har han ändrats som fan. han har gått ifrån en person som alltid tog hand om sina "boys" till att bli en diva.

 

och sen att allt skiter sig för ari. kom igen liksom... vad fan vill dom som skriver serien att göra? synd verkligen om det börjar gå utför serien. vad ska serien handla om kommande säsonger? kommer det att spåra som heroes? nu skiter ju även avion sig.

 

fortfarande a+ serie. hoppas det håller sig så :-(

 

 

 

shahin? ingen pincett? hur noppar du bryna? : D

 

aldrig rört mina ögonbryn!

 

köper btw helt och hållet det här är linday lohan fasen. men han börjar ju bli riktigt jävla grisig mot folk runtomkring sig. men men... ska bli kul att se hur det utvecklar sig. är bara så jävla rädd att det blir som heroes. alldeles för överdrivet :(

 

mer sloan åt folket! hon som drama verkar ha en flirt med på g nu, e's assistent, är även hon jävligt fräsch :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+ som fan på sexy..

 

<möjlig entouragespoil!>

 

Jag vart helt frälst när jag insåg vart de försökte göra av den här säsongen. Istället för att göra det ännu mer lättsamt och 'likeable' så tar de den mer mörka, verkliga vägen som får det att kännas mer äkta.

 

Trist som fan med Turtle dock som sagt, känns som ett lame sidospår genom alla säsonger. Helt ok karaktär såklart, men har riktigt svårt att köpa allt bara.

 

fejkedit: inte sett dagens ep än

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+ som fan på sexy..

 

Jag vart helt frälst när jag insåg vart de försökte göra av den här säsongen. Istället för att göra det ännu mer lättsamt och 'likeable' så tar de den mer mörka, verkliga vägen som får det att kännas mer äkta.

 

Trist som fan med Turtle dock som sagt, känns som ett lame sidospår genom alla säsonger. Helt ok karaktär såklart, men har riktigt svårt att köpa allt bara.

 

fejkedit: inte sett dagens ep än

 

omfg, varfor laste jag detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker också som padrinos att det är intressant att dom vågar ta den svåra vägen. MEN varför kan det inte bara få flyta på för Ari? Han går in i mina på mina. Hoppas på ett stort uppsving för honom innan denna sässen är slut. Någon som vet hur många eps den är på btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker också som padrinos att det är intressant att dom vågar ta den svåra vägen. MEN varför kan det inte bara få flyta på för Ari? Han går in i mina på mina. Hoppas på ett stort uppsving för honom innan denna sässen är slut. Någon som vet hur många eps den är på btw?

 

det va ju tom lol i senaste epet, när han säger att han ska bajsa sönder hon vince gamla manager, och så visar det sej att hon trots att hon varit en röv mot han i 4 säsonger nu gjort en 180 och ville hjälpa han (det skulle han lista ut eller?).

 

ponera att jag jobbat stenhårt i drygt 2 år för att förstöra någons liv, sen bara hipp som happ bestämmer jag mej för att ist. hjälpa personen ifråga, då när jag träffar personen och han bara flippar ur på mej, har jag då någon som helst rätt att bli sur? nej.

 

komigen nu ento

 

edit: 10 eps. imdb is ur friend

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

====== MÖJLIG ENTOURAGE SPOILER ======

 

Vad jag börjar ogilla med entourage nu är att den börjar bli alldeles för overkligt. Köper hela handlingen att Vince börjar tappa kontrollen med droger och allt men kom igen.... lite overkligare kan det inte bli.

 

Carlos eller vad mexikanen heter kommer först till Turtle och ber om hjälp från Vince. "Kan du snälla promota världens bästa tequila. Kommer sälja som smör. Vi behöver ett känt ansikte". Så inte nog med att Turtle promotar tequilan, utan han gör succé av det. Då börjar Carlos bitcha och whina om hur det är för mycket för hans lilla familjeföretag. TJENA!! Det känns som att det är något han borde tänkt på innan han ville att Vincent Chase blev ansiktet utåt.

 

Men jag förstår det... dom har inte nog med tequila. Då säger han; "vi behöver 5m dollar för att utöka företaget". Fine... tequilan kommer försvinna. Men OoOooOOOo nej.. av en slump träffar Turtle två investerare som är miljonärer och råkar ha några mille dollar över i fickan som vill investera i avion. På sann Entourage vis så löser det sig... men vänta.... ännu en jävla Heroes-Lost-Prison break-Cameron Diaz/Tom Cruise twist på det hela. Nu blir Carlos skitsur för att Turtle gör sitt jobb, inte bara bra, utan han sköter jobbet perfekt. Fixar investerare.. han gör EXAKT ALLT plus lite till. Då springer Carlos in och är en dryg fitta mot investerare som vill göra honom rik och hjälpa honom med hans fars dröm.... perfekt.. i sann entourage ära.

 

Men vänta... kan det vara? Såklart vill ju inte Carlos det.. och sen visar det sig att hans evil twin brother som en gång i tiden varit Dracula äger majoriteten av prollarna i företaget och kan därmed sälja den till dom så att han blir av med företaget....................

 

Jag vet jag vet.. det är bara en serie. Men det är lite för 80-talet logik i det hela. Som när läkarna ger Rocky diagnosen att han kommer dö om han får minsta lilla träff på huvudet samtidigt som det kommer fram uppgifter om hur Ryssen kan orsaka jordbävning om han tar i sitt hårdaste och slår på marken. Vad gör Rocky då? JO han använder ansiktet som skydd för hans händer..............

.

........

........

Jag älskar filmen Rocky..... men vem försöker vi lura? Rocky borde dött redan i första filmen... han levde i 6 filmer. Inte nog med det.. är det bara jag som undrar hur FAN han tog sig LÄNGST UPP PÅ BERGTOPPEN när han tränar i ryssland? Utan klättringsgear alls? Är det bara jag som tänkt på hur ologiskt det är?

 

Jag vet det är bara en film..... jag har förstått det. Men det är småsaker jag stör mig på och som byggs upp nu när jag får tänka på det lite mer. Jag menar kom igen... snart kommer det väl visa sig att porrstjärnan egentligen är en spion.. men NEJ VÄNTA.. Vince är en SUPERSPION.... förstår ni? SUPER spion.. och han kan närsomhelst dra av sig dräkten och bli en torokh mokhta från Avatar.... som f.ö egentligen är Simba från lejonkungen som vart bortrövad av aliens, fick superkrafter, förvandlade sig själv in till en sån avatar shonne som i sin byggde en dräkt som ser ut som Vincent Chase.

 

Vet att jag överdrivit.. men det är bara en del grejer som inte hänger ihop.

 

OCH JA:. jag vet.. serie jag ska njuta av det. Kommer ju inte sluta kolla på det bara för det. Typ det där med Ari kunde väl vem som helst räkna ut? Jag visste redan då han dissade samtalet att det handlade om att hon säkert fått det förbannade laget och att han skulle få ta kontroll. Men neeej.. han väljer att skälla ut henne så att allt skiter sig. Jag klagar dock inte på det.. Ari har en sån temperament så det är fullt möjligt. (edit: resultatorienterad javisst)

 

Mina två cent om varför det börjar bli överdrivet. Lite som heroes. Och prison break.

 

edit: förstår att folk kommer tycka jag är oskön nu när jag skrivit det här. det suger att man inte kan gå emot strömmen utan att folk ska överdriva. men när jag kollar på karate kid nu för tiden så gör jag det för att jag tycker det är lite som komedi. två unga killar. ena har tränat karate hela sitt liv och har en tränare som lärt honom sedan barnsben att man ska döda när man får chansen. den andra är en spagge som aldrig gått på karate. han tränar i typ MAX 6 månader och det slutar med att han MED ETT SKADAT BEN vinner ändå? alltså dom sa att fighten var över.. när man annonserar att någon är en vinnare så spelar det fan ingen roll om den andra fightern kommer tillbaka från graven... FIGHTEN ÄR ÖVER DÅ.

 

edit 2: inte menningen att vara oskön. vet att filmer är ologiska då det inte finns riktiga avatarer. men om filmen nu ska skapa en sån fejkad värld så är det ju bra om allt åtminstone hänger ihop och är logiskt.

 

edit 3: samtliga entourageavsnitt har varit a+ förutom det senaste. för mycket ologiskt skit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+ som fan på sexy..

 

<möjlig entouragespoil!>

 

Jag vart helt frälst när jag insåg vart de försökte göra av den här säsongen. Istället för att göra det ännu mer lättsamt och 'likeable' så tar de den mer mörka, verkliga vägen som får det att kännas mer äkta.

 

Trist som fan med Turtle dock som sagt, känns som ett lame sidospår genom alla säsonger. Helt ok karaktär såklart, men har riktigt svårt att köpa allt bara.

 

fejkedit: inte sett dagens ep än

 

 

+1 på detta! Serier måste ta lite vändningar för att hålla spänningen uppe. Tycker bara det är ball när man ser karaktärerna ta en annan riktning än vad de gjort tidigare år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...