Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

ty, mgr låg på 1259$

 

 

6h sömn nu och känner mig oförskämt pigg. Sätter igång igen direkt.

 

du har fortfarande 4/5 kvar... du kommer vara helt förstörd när du märker att din kropp faktiskt säger ifrån... 300 dollash ka-chingggggggg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Hoppas du inte är lika dålig på poker som din smak är riktigt SKABBIG brud

Vet inte hur det är med er andra men en stor del av min livsglädje kommer i alla fall från att beundra det andra könets skönhet och då går det i alla fall inte att vara så kräsen som du verkar vara. Inget ljus skulle få mig att neka henne, om man får uttrycka sig så. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"hälften vinner, hälften torskar". Så vitt jag vet är det bara Frissan som e back på månaden? Byt namn sexy....

 

Ett jävla projekt att ta sig till kontoret, Jag måste stänga av datorn, resa mig upp, gå och hämta min dataväska, trycka ner laptopen, stänga väskan, klä på mig ytterkläder, hämta cykelnyckeln, lyfta väskan, gå till cykeln, låsa upp den, sätta fast väskan på pakethållaren, sätta mig på cykeln, cykla till kontoret, gå av cykeln, låsa densamma, gå upp för trappen, ringa på dörren, gå in på kontoret, sätta mig ner, dra upp laptopen, och börja grinda.

 

Vet inte om jag har orken till allt detta meck. Livet är fyllt av miljoner projekt som jag gärna slipper utsätta mig för. Idag har jag gjort massa saker jag vill slippa, dammsugit, torkat toaletten, diskat etc etc. Fyller år om drygt en månad och har bara en sak på önskelistan: "ett meckfritt liv"

 

Inte lirat en enda hand idag, borde verkligen ta mig till kontoret och göra mitt för samhället, men är ett sånt sjukt projekt att ta sig dit. Hämta mig emil?

 

Är btw stört sugen på att lira en Kina-poker-gryta. Dags för Shahin att pallra sitt arsle till kontoret så vi kan lira en 4-manna(sexy vågar inte vara med om vi kör för pengar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med, ett fult knep :P

 

Men den tvn är ju inte mycket bättre än den tvn jag köpte på netonnet förra veckan, och den har en 24000:1 i kontrast, alltså mycket bättre än den länken ;D

Skaffade mig en phillips 42tums och är grymt nöjd! vad för size och prissumma hade du tänkt dig ?

 

Vad förderar du plasma eller lcd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"hälften vinner, hälften torskar". Så vitt jag vet är det bara Frissan som e back på månaden? Byt namn sexy....

 

Ett jävla projekt att ta sig till kontoret, Jag måste stänga av datorn, resa mig upp, gå och hämta min dataväska, trycka ner laptopen, stänga väskan, klä på mig ytterkläder, hämta cykelnyckeln, lyfta väskan, gå till cykeln, låsa upp den, sätta fast väskan på pakethållaren, sätta mig på cykeln, cykla till kontoret, gå av cykeln, låsa densamma, gå upp för trappen, ringa på dörren, gå in på kontoret, sätta mig ner, dra upp laptopen, och börja grinda.

 

Vet inte om jag har orken till allt detta meck. Livet är fyllt av miljoner projekt som jag gärna slipper utsätta mig för. Idag har jag gjort massa saker jag vill slippa, dammsugit, torkat toaletten, diskat etc etc. Fyller år om drygt en månad och har bara en sak på önskelistan: "ett meckfritt liv"

 

Inte lirat en enda hand idag, borde verkligen ta mig till kontoret och göra mitt för samhället, men är ett sånt sjukt projekt att ta sig dit. Hämta mig emil?

 

Är btw stört sugen på att lira en Kina-poker-gryta. Dags för Shahin att pallra sitt arsle till kontoret så vi kan lira en 4-manna(sexy :-P vågar inte vara med om vi kör för pengar).

 

 

Ojoj, ser det som en utmaning och träning! socialt umgänge på "kontoret" är väl inte fel? och cykla är ju en bonus för din kropp sitta o dega hemma gör säkerligen ingen nytta! bli social. haha.. Gör som du vill men jag ser inte ditt "problem" som ett problem, men om de är jobbigt kan du ju alltid anställa ett hembiträde eller ta taxi till kontoret. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte hur det är med er andra men en stor del av min livsglädje kommer i alla fall från att beundra det andra könets skönhet och då går det i alla fall inte att vara så kräsen som du verkar vara. Inget ljus skulle få mig att neka henne, om man får uttrycka sig så. 8-)

 

Jag menar om man ändå lägger ut en bild samt har tillgång till internet så finns det hundra gånger finare brudar att lägga ut så varför då lägga ut en alldaglig träskpadda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...