Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

jag mötte den killen också häromdagen, han spelade 96-100vpip, droppar snabbt halva buyin och iom att ajg inte vet om han drar om han dubblar tillbaka sig eller inte så spelar jag rätt lugnt nu och bara maler ner han, han e nere på 20bb och dubblar sig 3 ggr på raken på 2 sjuka coolers och 1 flip(20->40bb) till lillplus och instasticker.

 

om det är han med enbart siffror i namnet dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

well, jag har inte för vana o hitta på saker, men du får gärna tro va du vill. Det var en sjuhelvetes adrenalinrusch dock.

 

Jag körde 118 km / h på väg till göteborg kl 3 på natten. (110km/h väg)

Blev stoppad fick typ 1000-3000 eller nått i böter. Minns inte exakt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

well, jag har inte för vana o hitta på saker, men du får gärna tro va du vill. Det var en sjuhelvetes adrenalinrusch dock.

 

Vilken jävla upprepad tease alltså, berätta hur det gick till då (=

 

Ska skaffa körkort snart, bra o veta vilken line man ska dra när man kört 1xx på 110 (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har blivit inbrott i min källare igen. Tredje gången på ganska kort tid. Föreningen har inte ens fixat dörren sen första gången så kanske inte så konstigt. Dem knipsade mitt lås första två gångerna. Hade inte ens orkat byta till denna gången. Har visserligen ingenting alls av värde där, men det är ändå tiltande eftersom att dem kastar runt alla lådor och städa förådet gör man ju inte om man inte måste.

 

Nu har jag iaf köpt två rejäla kättingar och två stycken hänglås av den fetaste modellen som dem hade på clas ohlsson. Tejpade också upp en femhundring på väggen längst in för att tilta tjuvar som inte har med sig redskap för att få upp mina fyra bamselås. Kreddar faktiskt en tjuv som lyckas ta sig in nu. Lyckas dem får jag väll höja bountyn till tusen spänn och skaffa taggtråd och vakthund eller nått. Bring it!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har blivit inbrott i min källare igen. Tredje gången på ganska kort tid. Föreningen har inte ens fixat dörren sen första gången så kanske inte så konstigt. Dem knipsade mitt lås första två gångerna. Hade inte ens orkat byta till denna gången. Har visserligen ingenting alls av värde där, men det är ändå tiltande eftersom att dem kastar runt alla lådor och städa förådet gör man ju inte om man inte måste.

 

Nu har jag iaf köpt två rejäla kättingar och två stycken hänglås av den fetaste modellen som dem hade på clas ohlsson. Tejpade också upp en femhundring på väggen längst in för att tilta tjuvar som inte har med sig redskap för att få upp mina fyra bamselås. Kreddar faktiskt en tjuv som lyckas ta sig in nu. Lyckas dem får jag väll höja bountyn till tusen spänn och skaffa taggtråd och vakthund eller nått. Bring it!

 

Skratta irl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörde från jocke(köttis) att du tejpade upp 500ingen, men hade glömt fråga om det var sant. Fantastiskt Emil, fantastiskt. Råttfällor kan annars vara en trevlig överasskning. Vore kul med en liten pokerupdate från din sida också. Ryktas om en rätt sjuk månad...

 

Lol. Såg nu att jag har en varning som aldrig förfaller, för att sexyterran en gång bytte avatar på mitt acc till en penis. Fyfan vad bra...

 

MVH

kronordollareurospund är samma sak

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har blivit inbrott i min källare igen. Tredje gången på ganska kort tid. Föreningen har inte ens fixat dörren sen första gången så kanske inte så konstigt. Dem knipsade mitt lås första två gångerna. Hade inte ens orkat byta till denna gången. Har visserligen ingenting alls av värde där, men det är ändå tiltande eftersom att dem kastar runt alla lådor och städa förådet gör man ju inte om man inte måste.

 

Nu har jag iaf köpt två rejäla kättingar och två stycken hänglås av den fetaste modellen som dem hade på clas ohlsson. Tejpade också upp en femhundring på väggen längst in för att tilta tjuvar som inte har med sig redskap för att få upp mina fyra bamselås. Kreddar faktiskt en tjuv som lyckas ta sig in nu. Lyckas dem får jag väll höja bountyn till tusen spänn och skaffa taggtråd och vakthund eller nått. Bring it!

 

Underbart! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...