Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Tyckte jag skymtade shanin på cafe opera igår

 

yesyes

 

Eftersom wajn nu är tillåtet i den här dagboken ska jag bidra lite...

 

Tillråga på all ryggsmärta så har jag nackspärr. Började för drygt en månad sedan med att jag inte kunde röra på huvudet, under en hel dag. Blev bättre med tiden, men nu är det tillbaka. Kiropraktorn svarar inte i telefon. Jag är back 3k€ till den största tomten i världshistorien. Får inte upp huden i HM. Liverpool har värvat Poulsen. Imorrn är det tänkt att jag ska på kräftskiva i grisslehamn, med martinnuts, wpt-ragnar mfl. Kan bli att jag återigen måste tacka nej en av sommarens höjdpunkter. At least I'm grinding again...

 

 

/ INwalid Atta

 

inte helt klart än men snackas om att övergången kommer sluta på 6m€. nu ber jag till gud att allt gå igenom. tror seriöst att om liverpool leker svåra så kan dom LÄTT få ner priset till 2m€. jävligt dålig spelare med alldeles för hög lön. pengar kastade i sjön....

 

sedan är det här perfekt hämnd för det som hände i heysel. poulsen liksom.. lol.. sälja bort mascherano och ersätta med poulsen :lol:

 

giovinco däremot :cry:

 

Det var en bra natt, kul att träffa dig :)! Men vad hände på WR? Du kastade in handuken eller? Kolla PM

 

detsamma! riktigt kul.

 

haha vart så vidrigt dragen. drog till toa och när jag kom tillbaka så hittade jag inte er. yrade runt och var med folk innan vi drog vidare på efterfest.. riktigt sjukt hela natten haha :mrgreen:

 

 

edit:

börjar plugga musik/ljudproducent 13 september. ser jag fram emot!

 

STORT GRATTIS JOHAN!

 

vad kul att du ska plugga till det du verkar brinna för :)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar acers support. 5 minuter i väntekön sedan får man uppge nummer som dom sedan ringer tillbaka till nångång dom nästkommande 2 dygnen, lol. Man har ju inte annat att göra liksom. Sitter hellre och väntar 2h tills jag kommer fram direkt.

 

syns grafikkortet i bios?

testat att dra in och ut det, blåsa rent osv lite á la Sega? kommer du in i felsäkert läge?

har du inget annat grafikkort du kan byta ut och kolla ifall det är paj? testat formatera?

 

har avverkat x antal datorer och aldrig varit med om att ett grafikkort pajat. tveksamt att det är det tycker jag...

 

men om du kommer in i datorn för att se att grafikkortet inte verkar finnas osv... vad är då felet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

syns grafikkortet i bios?

testat att dra in och ut det, blåsa rent osv lite á la Sega? kommer du in i felsäkert läge?

har du inget annat grafikkort du kan byta ut och kolla ifall det är paj? testat formatera?

 

har avverkat x antal datorer och aldrig varit med om att ett grafikkort pajat. tveksamt att det är det tycker jag...

 

men om du kommer in i datorn för att se att grafikkortet inte verkar finnas osv... vad är då felet?

 

ibland funkar grafikkortet som det ska från början. Dock blir det snabbt ett blått felmeddelande och datorn rebootar med sämre grafik igen.

 

Får väl öppna burken och försöka ta reda på vad som är grafikkortet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EXTRA EXTRA, IRL är yelloooooooooooooooooow. Sitter o skottar nl100 på PP. WTF, motrigg nu och det kan vara det sista vi ser av den mannen. wish him luck......

 

Va har han gulat? Fyfan, det går fort i poker. Man har bara hört om hur mycket han vunnit, men han har aldrig berättat hur mycket han har förlorat... sicken

 

Spelar publikvänlig poker iaf.

 

39/34/5

 

edit.

 

Kör 100% steal från alla poss nu. fungerar bra

 

 

Kom slumpmässigt in i dagboken från typ okt -08, those were the days...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka (take-away)-restauranger i krokarna kan du rekommendera?

 

Är vi grannar? :) Tyckte jag såg dig vid mariatorget för någon månad sedan, men i all hast, hann jag inte gå fram och hälsa...

 

Blir sällan take away, så kan knappt rekommendera några alls. Gillar Lasagnen på min närmsta pizzeria. Angelos på Rosenlundsgatan 18. När jag inte orkar laga nåt ringer jag och beställer den. Pizzorna därifrån är dock vidriga. Bäst sushi får man ju från Akki Sushi vid medborgarplatsen. Sjukt populärt så man måste beställa i god tid. Några småfavoriter om man vill ha någonting snabbt och onyttigt är södergrillens(hornsgatan) french hotdog, gourmetrullen på abrahamsgrillen(hornstull), eller kebabrullen från Folkets Kebabs(hornsgatan). Vill man ha husmans är jag ganska dåligt bevandrad än så länge...

 

F.ö har mitt nya mogna liv börjat, så nu är det nolltolerans på dåligt käk osv. Nu blir det grind och Liverpool-Rabotnicki på bet365stream...

 

rastlös

 

Vet inte varför, men började tänka på flight of the conchords när jag lyssnade. Måste se om den serien för 74e gången. Så sjukt bra...

 

 

Åt btw tempura + bento på Tezukuri i Hammarby Sjöstad. Made my night osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är vi grannar? :) Tyckte jag såg dig vid mariatorget för någon månad sedan, men i all hast, hann jag inte gå fram och hälsa...

 

Det stämmer, flyttade till söder för ett par månader sen. Eller grannar o grannar, jag bor typ vid mariatorget.

 

 

Blir sällan take away, så kan knappt rekommendera några alls. Gillar Lasagnen på min närmsta pizzeria. Angelos på Rosenlundsgatan 18. När jag inte orkar laga nåt ringer jag och beställer den. Pizzorna därifrån är dock vidriga. Bäst sushi får man ju från Akki Sushi vid medborgarplatsen. Sjukt populärt så man måste beställa i god tid. Några småfavoriter om man vill ha någonting snabbt och onyttigt är södergrillens(hornsgatan) french hotdog, gourmetrullen på abrahamsgrillen(hornstull), eller kebabrullen från Folkets Kebabs(hornsgatan). Vill man ha husmans är jag ganska dåligt bevandrad än så länge...

 

TY. 2 restauranger att rekommendera är annars Dado (indiskt) samt Tabbouli (libanesiskt), bägge på Tavastgatan.

 

Vet inte varför, men började tänka på flight of the conchords när jag lyssnade.

 

Faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TY. 2 restauranger att rekommendera är annars Dado (indiskt) samt Tabbouli (libanesiskt), bägge på Tavastgatan.

 

Har en nära vän som precis flyttat till just tavastgatan. Blir till att bjuda han på lunch där någon dag...

 

Jag e så jävla trött på min rygg nu att det är löjligt. Nästa vecka blir det läkare, kiropraktor, sjukgymnast, kirurg, sköterska, naprapat osv. Var tvungen att missa sommarens happening. Kräftskiva i Grisslehamn nu i helgen pga ryggjäveln. Martinnuts och WPT-ragnar kommer ha så jävla kul. blä...

 

Europa Leaguelottning 13.30. Får inte AIK möta Liverpool springer jag ATH-dåligt irl...

 

Ska titta på J'en ai marre för att bli på bättre humör...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en nära vän som precis flyttat till just tavastgatan. Blir till att bjuda han på lunch där någon dag...

 

Jag e så jävla trött på min rygg nu att det är löjligt. Nästa vecka blir det läkare, kiropraktor, sjukgymnast, kirurg, sköterska, naprapat osv. Var tvungen att missa sommarens happening. Kräftskiva i Grisslehamn nu i helgen pga ryggjäveln. Martinnuts och WPT-ragnar kommer ha så jävla kul. blä...

 

Europa Leaguelottning 13.30. Får inte AIK möta Liverpool springer jag ATH-dåligt irl...

 

Ska titta på J'en ai marre för att bli på bättre humör...

 

Hur kan du vilja att dina favorit lag ska mötas :S

 

Då kan ju bara ett gå vidare, fucked up imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan du vilja att dina favorit lag ska mötas :S

 

Då kan ju bara ett gå vidare, fucked up imo.

 

Om jag har förstått det rätt får AIK möta ett av följande lag guaranteed:

 

Liverpool, Celtic, Dortmund, Levski Sofia, Metalist?

 

AIK är skitkassa och kommer åka ut mot samtliga. Möjligtvis kan man klonka sig vidare mot Sofia eller Metalist, men förmodligen blir det respass blixt. Liverpool-AIK / AIK-Liverpool har alltid varit en dröm. Väljer givetvis helst att båda går vidare, men möter dom varandra är jag nöjd. Blir förmodligen ett fullsatt Råsunda dessutom, vilket inbringar mycket pengar jämfört med typ Metalist...

 

 

Jag ska på DN-galan ikväll. Stadions skämt till sittplats utan ryggstöd kommer dock få min rygg att krampa. Lär gå hem 5min innan Bolt springer...

 

 

Asså fan. Levski Sofia för AIKs del. Liverpool fick Trabzonspor. Seeeeeeeeeeegt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...