Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Tror fan att min ischiasnerv kommit i kläm. Hört att det ska göra cp-ont att massera ut. Spännande imorrn...

 

Vann en budgivning på tradea. 9kr för en antennkabel. Hoppas den passar till mit Nintendo. Då blire grind...

 

Nu ska jag se unthinkable, eller Sopranos på 2:an. Valet o kvalet sas...

 

 

 

 

Finnarna gör det igen. Bara shahin fattar...

 

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/finland-vann-vm-i-mobilkastning_347410.svd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Finnarna gör det igen. Bara shahin fattar...

 

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/finland-vann-vm-i-mobilkastning_347410.svd

 

haha jag fattar...

 

fick ett samtal från krukan idag med vad som kunde vara dåliga nyheter. visade sig vara riktigt bra nyheter då dom flyttat mitt paket som var menat för emop sunny beach till emop barca istället.

 

har aldrig varit där förut så det blir perfekt nu. ska försöka klämma in en fotbollsmatch och besöka på camp nou. får göra en ante och vinna emop innan det blir dags att dra sig vidare mot malta igen och lira sm, sen efter det tillbaka igen för malta emop me.

 

blir en rolig avslutning på året för oss som inte kan grinda ept, wpt och wsop touren :cry:

 

arvin, snöret och ni andra som ville styra sunny. blir nog inget för min del.

 

edit: sommaren är :h: rakt av. sol. varmt. man umgås med kompisar. men på ett bisarrt sätt så ser jag fram emot att träna/grinda dygnet runt så fort gto-grindperioden november-mars tittar fram. poker är pissigt kul

 

edit 2: den smärtan jag upplevde när hon masserade ut två punkter i nedre ryggen, typ två muskelr som tagit mest stryk.. aj aj aj. det var fan inte skönt. gjorde så sjukt ont. kände konstant en stråle av smärta genom benet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag köpte ny dator för inte så länge sen, en Packard Bell iMedia s38000.

tänkte ha den till att spela in musik med osv, men mitt externa ljudkort jag har är via firewire, och datorn verkar inte ha nåt firewire uttag ( ? )

vad gör jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va nice. Där sprang du fett över all-in-EV Shahin :)

 

haha inte nog med det så vaknade jag 09:45 trots att jag somnade typ 8. drog till frisören (inte sören), styrde ihop en massa meck. drog till tvättstugan där det är svårt att få tag i bra tider. kkommer in dit typ 14:30.. just då och luckan efter finns det två lediga tider.

 

för sick.. nu borde väl pokern gå åt helvete :mrgreen:

 

btw.. vad tycker läsarna? hoppa fallskärm eller inte hoppa fallskärm? är extremt höjdrädd... men vill inte tänka "tänk om" om några år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag köpte ny dator för inte så länge sen, en Packard Bell iMedia s38000.

tänkte ha den till att spela in musik med osv, men mitt externa ljudkort jag har är via firewire, och datorn verkar inte ha nåt firewire uttag ( ? )

vad gör jag?

 

Har du lediga PCIplatser så är det bara att köpa ett firewirekort och sätta in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte du vågar shahin. Nu drar jag till Horan och dricker pilsner på Loopen...

 

har snackat med kussen och en polare som hoppade om det. så fick jag sms där han som hoppade skrev att jag och några andra polare borde hoppa fallskärm innan alla grabbar drar igång plugget igen.

 

vart så sjukt nervös av det sms.et. blir så när jag vet att jag kommer göra något. är extremt höjdrädd. men samtidigt är det väl mindre belastning när man har en instruktör. då känner man sig mer safe. men tex bungy jump hade jag ALDRIG vågat.

 

snackade lite med gretko om det som hoppat fallskärm. obv har han balanserat actionjunkie rangen med att även ha hoppat bungy jump och "the chair"

 

den här vidoen gav mig psykos

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

la ligas spelschema släpptes idag och barcelona spelar mot sporting gijon den 22a september. samma dag som det är tänkt att vi ska åka ner till spanien.

 

har genom http://www.barcelona.com skickat en förfrågan om hur mycket biljetter kostar bakom bänken :mrgreen: (bästa platserna hursom, så kanske inte bakom bänken. men grymt ändå). biljetterna heter VIP gold platinum. så förväntar mig fan bra platser. är ju inte världens bästa match iom att gijon inte direkt är ett gäng världsstjärnor. men vad gör det. att få uppleva iniestas otroliga bollbehandling, xavis passningar och trollkaren messi live och på nära håll är ett minne man kommer bära med sig för evigt.

 

skriver senare info om hur mycket biljetter kostar så kan andra från PF som ska förbi barcelona boka om dom är sugna att se matchen. jag bokar nog i veckan. tänker inte vänta och sen får höra att det är uppbokat. ska fan se den här matchen.

 

orginalversionen av "we no speak americano". napolitanare.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw.. vad tycker läsarna? hoppa fallskärm eller inte hoppa fallskärm? är extremt höjdrädd... men vill inte tänka "tänk om" om några år.

 

Själv så gör jag inget som är över 0.2% dödsrisk så jag håller mig borta från sånna grejjer. Lär va sjuk upplevelse dock. Om man inte dör av hjärtinfarkt dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag var i Sydafrika var jag vid världens högsta bungeejump. Hade taggat upp mig i flera dagar för att hoppa. Tänkte att ska man hoppa en gång, ska man fan göra det ordentligt. Har man kört världens högsta, behöver man inte göra det igen. Bangade givetvis tillslut. 216meter var rätt sjukt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...