Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Ligan ser ut o kunna avgöras av rätt skyttekung, iaf för mig om Brasilien vinner o Villa blir skyttekung så torskar jag fast vi har samma poäng, så jag mailade o frågade vilka kriterier som gäller om två st har samma antal mål, copy pastar mailet här.

 

 

"Det går efter FIFA Golden shoe så det kan bara bli 1 skyttekung.

Om flera har lika många mål gjorda så räknas assisten. Om det fortfarande

är lika så blir det den som spelat minst minuter."

 

 

Om någon undrade (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligan ser ut o kunna avgöras av rätt skyttekung, iaf för mig om Brasilien vinner o Villa blir skyttekung så torskar jag fast vi har samma poäng, så jag mailade o frågade vilka kriterier som gäller om två st har samma antal mål, copy pastar mailet här.

 

 

"Det går efter FIFA Golden shoe så det kan bara bli 1 skyttekung.

Om flera har lika många mål gjorda så räknas assisten. Om det fortfarande

är lika så blir det den som spelat minst minuter."

 

 

Om någon undrade (=

 

Tack för info, jag undrade nämligen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för info, jag undrade nämligen :)

 

Ja du går ju om mig din jävel (=

 

Villa har en ass men mest spelade minuter. Fabiano o Higuain asslösa. Muller i Tyskland har 3 ass ett mindre mål, Suarez ett mindre mål lika antal ass och mindre spelade minuter.

 

Jag hejar på alla förutom Villa för 99% verkar ha honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du går ju om mig din jävel (=

 

Villa har en ass men mest spelade minuter. Fabiano o Higuain asslösa. Muller i Tyskland har 3 ass ett mindre mål, Suarez ett mindre mål lika antal ass och mindre spelade minuter.

 

Jag hejar på alla förutom Villa för 99% verkar ha honom.

 

Den där straffmissen kan ju visa sig dyrbar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det står imellan Tyskland, Argentina o Brasilien att scoopa hem detta VM. Tror faktiskt tyskland tar det och sexyTerran vinner vm tipset om jag ska vara ärlig. För han är väl den ända som har Tyskland som vinnare ?

 

Spanien ser så jävla tama ut att det är lamt. Så fort dom får möta lite vettigare motstånd är dom autobust som kmr hända i semin. GG

 

Ska man tro den helvetes bläckfisken så bustar mitt argentina i kvarten mot tyskarna. Helvetes jävla bläck-äckel-fisk . DÖÖÖÖÖÖÖ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag, Ulaf och FriSoren drack öl igår...

 

rolig hand!

 

någon limpar, jag slår upp med AQo till typ 140 och får tre syner innan niklas höjer till 500 eller nåt. Jag säger högt "bläääää" och stoppar sen in för typ 2200 eller nåt. det foldas till niklas som börjar steka!

 

han ba "har du bra eller, du har ju bra!"

jag ba "skönt, jag har en flipp"

han ba "dyr flipp"

jag ba "hehe"

han ba syn

 

brädan blank, jag visar

 

han ba: AK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag ska deposita på sidor där man inte gör det i klienten, tex sidor där jag använder mej av moneybookers, så ska sidorna öppnas i nya fönster i olika java-grejer och browsers. min dator har fått för sej att allt sådant ska öppnas i microsoft word, och detta innebär problem för mej då word bara presenterar texten och vissa av dom e länkar, men det händer ju såklart inget när man trycker på dom då det är microsoft word. någon som vet hur jag ändrar så att word inte tror han har monopol på alla program som ska startas på datorn?

 

 

adam green är jävla hjälte, men lyssna på den obildade amerikanska publiken som garvar åt texten. aa den är en skämtlåt, bra grabbar. hata usa

 

imorgon är det äntligen fotboll igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rolig hand!

 

någon limpar, jag slår upp med AQo till typ 140 och får tre syner innan niklas höjer till 500 eller nåt. Jag säger högt "bläääää" och stoppar sen in för typ 2200 eller nåt. det foldas till niklas som börjar steka!

 

han ba "har du bra eller, du har ju bra!"

jag ba "skönt, jag har en flipp"

han ba "dyr flipp"

jag ba "hehe"

han ba syn

 

brädan blank, jag visar

 

han ba: AK

 

std för livefiskar... sjukt dålig stil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

riktigt sjuk grej igår när jag o irl polare va ute. handlar 2 öl i baren när bartendern lutar sig över o frågar om det är jag som gjort sara låten. visade sig att han va kompis til chofrey eller hur det nu stavas hehe och opteron som va där. fick dock aldrig träffa opteron! synd osv. wingmana iallafall sönder och para ihop min vän med en söt tjej, och fick ta undan hennes tjocka och osköna kompis. drog hem när dom börja hångla, och dom hade tydligen dragit på efterpuck hos några snubbar. sen hade tjejerna dragit o turn som han heter va kvar själv med snubbarna. fan vad uttråkad jag är när jag skriver detta i min ajfån. sitter i bilen o ska åka 60 mil till knutstorp. kult.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...