Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Gått igenom alla tips nu, endast en med Higuain som målskytt: Geewhiz. Nån hade Tevez, ganska många Messi. Hitta ett självmål till och en slumpstrut för Korea, jobba 3-1!!!

Edit: Slumpmål: check!

Postad
Gått igenom alla tips nu, endast en med Higuain som målskytt: Geewhiz. Nån hade Tevez, ganska många Messi. Hitta ett självmål till och en slumpstrut för Korea, jobba 3-1!!!

Edit: Slumpmål: check!

+ :D

Postad

Har Messi men han verkar inte kunna göra mål detta vm, oj 2-1 i detta nu, ska man hoppas på mållöst resten av matchen då, trist =(

Själv gick jag igenom ett tips nyss, chipleader oneminutmans tips, ett väldigt vågat tips:

8st 0-0

2st 1-1

12st 1-0

12st 2-0

6st 0-1

7st 0-2

och 1 stycke målkavalkad 3-0

vågat :-D men verkar ju funka!

Postad

Apropå Spanien matchen igår och att en spelare som Fabregas inte ens får hoppa in. Är dom andra så pass mycket bättre eller är han lite utfryst för att han spelar i England, tror fan han skulle vara ordinarie om hans klubb hette Barcelona. Vad tror ni?

Postad
Apropå Spanien matchen igår och att en spelare som Fabregas inte ens får hoppa in. Är dom andra så pass mycket bättre eller är han lite utfryst för att han spelar i England, tror fan han skulle vara ordinarie om hans klubb hette Barcelona. Vad tror ni?

Jag tror han skulle varit ordinarie ifall han spelat i Barca, men så som matchen gick tycker jag inte bytena var så konstiga. Dom behövde anfallare, Torres och Pedro. Sen har dom Fabbes spelstil inne redan, medans dom inte har nån som Navas som kan öppna upp på kanterna. Ser att Navas är skriven som anfallare i laget men ganska säker han används som högerytter-mittfältare i Sevilla o såg även så ut mot Schweiz.

Postad

Hade också 3-1, inte så förvånande kanske

Inget har någonsin tiltat mig så många gånger om som det här vm-tipset och jag känner att jag bara vill ge upp på något sätt. Trots det är det skitkul och vill typ förboka min plats till kommande EM-tips :D

Postad
shahin tipsa om higuanin ist för tevez när skiten redan börjat. TILT , Hade obv ändrat.

haha tilt. jag förstår fortfarande inte hur jag valde drogba före higuain och fabiano när det stod mellan dom tre. sjuka är att jag tippat brasilien tvåa och argentina fyra, så dom spelar ju ett par flera matcher än elfenbenskusten som jag tippat busta så fort dom gått vidare.

aja håller tummarna för att argentina tar hem det här nu. äntligen en bra match i vm. bajs på krysset när man får se den här prestationen :mrgreen:

har tre åsnebets nu på 1-1, 1-1 och 1-1.

jobba!

• Skapa nytt...