Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Svårt att se hur totti kan bortförklara sitt beteende. Och hur han inte kan få typ 6 månader till en evighets avstängning är ett jävla skämt. Fotbollsspelare ska inte få gå runt och sparka ner spelare till höger och vänster för att fi är en fitta på plan, wtf.

ääh va fan han missa bollen :D :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog det vidrigaste jag sett någon göra på en fotbollsplan. Slår tom när Keane sparkade ner norrmannen i City. Spelar ingen roll vad han gjort tidigare. Man hade kunnat sätta han på plats på ett annat sätt imo. 4 matcher är ett skämt...

Förstår inte hur Totti har kunnat bli så stor. Först spottar han på dansken, för att han blir för tufft markerad, sedan sparka ner en kille bakifrån. Oskön snubbe...

Hur han kunnat bli så stor? Spelat i en och samma klubb hela sin karriär, vunnit Serie A, VM-guld, U-21 och U-23, tvåa i EM, uttagen i världslaget VM 06 + guldskon 06-07. Helt ok meriter imo.

Även om jag är partisk så tror jag nog också du får sätta på dig glasögonen om du tyckte det där var det vidrigaste någonsin på en fotbollsplan. Keane sätter fan dobbarna i knäet på Håland och sabbar hans karriär, Leonardo drar en armbåge i huvudet på Tab Ramos så att han får åka till sjukhuset 94 osv.

Länk till kommentar

Hur han kunnat bli så stor? Spelat i en och samma klubb hela sin karriär, vunnit Serie A, VM-guld, U-21 och U-23, tvåa i EM, uttagen i världslaget VM 06 + guldskon 06-07. Helt ok meriter imo.

Även om jag är partisk så tror jag nog också du får sätta på dig glasögonen om du tyckte det där var det vidrigaste någonsin på en fotbollsplan. Keane sätter fan dobbarna i knäet på Håland och sabbar hans karriär, Leonardo drar en armbåge i huvudet på Tab Ramos så att han får åka till sjukhuset 94 osv.

Ärligt, fick han åka till sjukhus?

Uttryckte mig lite fel kanske. Hur kan en sån stor spelare, få såna hjärnsläpp? Vart är psyket?

edit lol... Hur länge blev Pepe avstängd? Han gör ju grejer för åtminstone 7-8 röda iaf...

Länk till kommentar

Svårt att se hur totti kan bortförklara sitt beteende. Och hur han inte kan få typ 6 månader till en evighets avstängning är ett jävla skämt. Fotbollsspelare ska inte få gå runt och sparka ner spelare till höger och vänster för att fi är en fitta på plan, wtf.

svenskar har en helt annorlunda mentalitet från andra länder. i italien är din stad ditt land, din heder, din familj, din mor, din far, din syster, din bror, din släkt, allt du håller håller nära hjärtat. när balotelli sedan klankar ner på allt totti älskar så gör han en markering.

i tottis ögon är inte rom bara en stad med ett namn. det är allt han vet. det är staden han växte upp i. det är riket rom och där behandlas han som kejsaren. när totti går ut så hyllas han av ALLA. rika, fattiga, svarta, vita, gula... när roma spelar i rom så stannar staden till. folk kommer bort ifrån deras vardag och alla förenas för att heja fram deras stad. deras lag. tusentals människor ser matcherna på tv, tusentals går till matcherna. totti är huvudpunkten inför varje match. när roma ska spela mot lazio och han går i roms gator så ser han hoppet i deras ögon, han hör hoppet, han bär ansvaret, han känner att han bär ansvaret, han VET att han bär ansvaret att föra sin stad mot seger. han är kejsaren av rom.

vad händer då när balotelli spottar på allt det här? i det läget handlar det inte om att tänka logiskt längre, vilket svenskar är bra på. därav förstår ni inte det man skriver och jag har tidigare inte ens orkat ta några fighter för jag har förståelse för att ni inte förstår vilket absolut inte är ömsesidigt. i tottis fall handlar om heder och tro det eller ej, men folk är redo att gå väldigt långt för heder i andra länder.

spelarna förstår det, förbundet förstår det, ganska säker på att även puni förstår det. därför förbundet inte gick ut om det som att det var en större skandal även om dom kommer att pressas in till att ge honom ett längre straff av omvärlden.

totti hade seriöst dött för sitt folk. men som sagt.. INGET jag förväntar mig att ni förstår och ja jag förväntar mig att gheewhiz eller ulaf ska dryga sig om att den här texten är lång. och ja jag vet att folk inte kommar förstå och svara med; "men vaah?? han spelar juh bara föh pengar?".

edit: ska påpekas att totti sagt det jag skrivit. att balotelli orespekterat romafansen och hans stad.

"

Länk till kommentar

du snackar SKIIIIIIIIT

leonardos var ju fan inte med meningen...olyckshändelse ffs

och det var Hålands andra knä som pajja

pepes utbrott var ju fan värre dock

Länk till kommentar

Pepe gjorde väl något liknande förra året?

Sen att det blir konstiga beslut från Italienska fotbollsförbundet är väl inget nytt.

Han hade samma intention, men prickade inte. :)

Kan ju inte jämföra dom två situationerna imo. Direkt när bollen sätts i spel börjar Totti sin löpning efter Balotelli med ett enda syfte, det tar honom ungefär 50m och 20 sekunder innan han når fram och verkligen inte har något annat syfte än att verkligen sänka honom. Bollen är inte ens i närheten. Avskyr verkligen Totti - ett klassiskt svin!

Länk till kommentar

du snackar SKIIIIIIIIT

Fel

Finns ju ingen risk att skada balotelli allvarligt när han sparkar balotelli på ett ben som rör sig med en vrist.

Mycket mycket värre med rejäla armbågar i ansiktet eller att komma med raka ben och dobbar som t.ex Norrköpingspelaren gjorde mot Brage liraren för några omgångar sedan i S-ettan.

Tottis grej var fortf jävligt ful men känns lite rätt åt Balotelli.

De vittnar om inte annat Interspelarnas reaktioner efter händelsen.

Länk till kommentar

Shahin: Efter egurens övergång tror jag inte på nåt. Alla spelare är horor 8-)

Förstår obv din poäng och fattar att han vill spöa på killen. Men fortfarande... Sparka ner någon bakifrån sådär. Inte okej. Bara fegt.

Ang Balotelli... Han har säkert gjort en del idiotgrejer, men vafan, han är 90a. En liten snorunge. Han vet inte bättre. Ge honom några år...

Tottis storhet gör det ännu värre. Är man en förebild för så många, måste man veta bättre.

Länk till kommentar

Ärligt, fick han åka till sjukhus?

Uttryckte mig lite fel kanske. Hur kan en sån stor spelare, få såna hjärnsläpp? Vart är psyket?

jaja, sjukhus kanske lär fjantigt, whatever. Tottis psyke? Var är Zidanes psyke när Materazzi snackar skit om hans familj - dessutom i en VM-final. Finns väl en massa exempel på spelare som tappat fattningen. Förstår inte hur Totti skulle vara unik i den aspekten.

du snackar SKIIIIIIIIT

Försök igen.

Fel

Finns ju ingen risk att skada balotelli allvarligt när han sparkar balotelli på ett ben som rör sig med en vrist.

Mycket mycket värre med rejäla armbågar i ansiktet eller att komma med raka ben och dobbar som t.ex Norrköpingspelaren gjorde mot Brage liraren för några omgångar sedan i S-ettan.

Tottis grej var fortf jävligt ful men känns lite rätt åt Balotelli.

De vittnar om inte annat Interspelarnas reaktioner efter händelsen.

+1. Fan Maicon tackar ju för bra match när Totti är på väg ut.

Länk till kommentar

Alla har heder och hjärta, inte bara italienare. Handlar bara om hur man visar det. Totti tänker logiskt under hela situation, bestämt sig för vad han ska göra, och han tänker fel. Ett jävla psykbarn som snappar. Flesta kan hålla tillbaka snappet, andra inte. Våld leder till våld och nu antar jag att kungen av milano ska spöa på totti (*hoppas*).

Sedan visar han "hedern" genom att fegt slå ner balotelli bakifrån brutalt på en fotbollsmatch. Jag kan nästan tycka det är okej om han facear honom rätt upp (ser hellre hur dom bara vinner fotbollsmatchen) men här handlar det om att balotelli bjuder upp till dans, totti käkar upp skiten, tackar nej och sedan knivhugger honom i ryggen. Pussy pussy pussy.

Men agree till att disagree typ. Fattat att italienare tycker det är bra gjort vilket jag bara inte kan förstå och aldrig någonsin kommer göra heller. Fördjävla konstig mentalitet.

Typexempel

"Hmmmmm, vinn vm-guld, knocka han för han förolämpa min mamma, vinn vm-guld, knaocka han för han förolämpa min mamma,,,,,hmmm, KNOCKA HAN"

Ta skiten istället och visa vem som är bäst av oss ffs.

Länk till kommentar

svenskar har en helt annorlunda mentalitet från andra länder. i italien är din stad ditt land, din heder, din familj, din mor, din far, din syster, din bror, din släkt, allt du håller håller nära hjärtat. när balotelli sedan klankar ner på allt totti älskar så gör han en markering.

i tottis ögon är inte rom bara en stad med ett namn. det är allt han vet. det är staden han växte upp i. det är riket rom och där behandlas han som kejsaren. när totti går ut så hyllas han av ALLA. rika, fattiga, svarta, vita, gula... när roma spelar i rom så stannar staden till. folk kommer bort ifrån deras vardag och alla förenas för att heja fram deras stad. deras lag. tusentals människor ser matcherna på tv, tusentals går till matcherna. totti är huvudpunkten inför varje match. när roma ska spela mot lazio och han går i roms gator så ser han hoppet i deras ögon, han hör hoppet, han bär ansvaret, han känner att han bär ansvaret, han VET att han bär ansvaret att föra sin stad mot seger. han är kejsaren av rom.

vad händer då när balotelli spottar på allt det här? i det läget handlar det inte om att tänka logiskt längre, vilket svenskar är bra på. därav förstår ni inte det man skriver och jag har tidigare inte ens orkat ta några fighter för jag har förståelse för att ni inte förstår vilket absolut inte är ömsesidigt. i tottis fall handlar om heder och tro det eller ej, men folk är redo att gå väldigt långt för heder i andra länder.

spelarna förstår det, förbundet förstår det, ganska säker på att även puni förstår det. därför förbundet inte gick ut om det som att det var en större skandal även om dom kommer att pressas in till att ge honom ett längre straff av omvärlden.

totti hade seriöst dött för sitt folk. men som sagt.. INGET jag förväntar mig att ni förstår och ja jag förväntar mig att gheewhiz eller ulaf ska dryga sig om att den här texten är lång. och ja jag vet att folk inte kommar förstå och svara med; "men vaah?? han spelar juh bara föh pengar?".

edit: ska påpekas att totti sagt det jag skrivit. att balotelli orespekterat romafansen och hans stad.

"

Jag som tyckte det var bra skrivet!

Länk till kommentar

Angående leonardo tycker jag inte det ser ut som ett brutalt och beräknat överfall. Han ser inte var Ramos huvud är och han blir dragen i armen på andra sidan så han gör en häftig rörelse med andra sidan för att ta sig loss. Tycker inte det är lika illa som att sparka på någon med full uppsikt bakifrån. Armbågen borde inte vara där men tror inte han menade lika illa som totti och framför allt pepe. Sjukt, hade aldrig sett det förut.

Länk till kommentar

Angående leonardo tycker jag inte det ser ut som ett brutalt och beräknat överfall. Han ser inte var Ramos huvud är och han blir dragen i armen på andra sidan så han gör en häftig rörelse med andra sidan för att ta sig loss. Tycker inte det är lika illa som att sparka på någon med full uppsikt bakifrån. Armbågen borde inte vara där men tror inte han menade lika illa som totti och framför allt pepe. Sjukt, hade aldrig sett det förut.

Håller med dig. Det är väl lite mer av en reflex och inte något utstuderat. Men likväl mycket fult.

Länk till kommentar

Både Zidane och Totti är all time top10 spelare i världen för mig. Synd att dom haft sina skandaler, men jag bedömer endast det fotbollsmässiga. Deras framgång och talang går dock inte att ta ifrån dom. Jag tycker våldsamt beteende är vidrigt, i näst intill alla lägen, och framför allt på en fotbollsplan med intentionen att skada andra. Det Totti gör är idiotiskt. Sen att det finns en tanke bakom varför han gjorde så spelar ingen roll. Om Balotelli har förnedrat Totti och Rom verbalt är det på samma sätt som folk förnedrar Balotelli och Inter. Det är ett psykkrig och sker i princip inför och under varenda fotbollsmatch. Våldet har inget försvar. Gillar f.ö Balotelli också, men mer för att jag tycker det är semikul att han är så nonchalant. Hade han gått omkring och sparkat på folk hade jag tyckt det var en annan sak...

När jag tänker på det är fan i mig många av dagens bästa fotbollsspelare skandalomsusade. Folk ligger med prostituerade och barnflickor, folk nitar folk på krogen och på planen. Vidrigt beteende på eller utanför planen är standard bland dagens proffs. Zidane, Beckham, Gerrard, Totti, Cristiano Ronaldo, Terry, Rooney, och Zlatan är bara ett fåtal skandalomsusade herrar...

Länk till kommentar

Kanske kan det till och med vara så att de personlighetsdragen är nödvändiga för att bli en av de bästa i världen?

Mmm exakt.

För övrigt tycker jag alltid totti är osynligast på plan nästan varje gång man ser han. Ser inte mkt itliensk fotboll dock så kanske inte ska uttala mig..

Länk till kommentar

Jag har kollat om på videon ett par gånger och ingen av Interspelarna verkar vara chockade eller reagerar överdrivet negativt som spelare normalt gör. Maicon slår även Totti på axeln. Sedan fick Totti även bara fyra matcher avstägning i italienska cupen vilket visar vad förbundet tycker.

Det hängde i luften. Någon var tvungen att sätta Balotelli på sin plats. Om allt det Totti påstår att Balotelli sagt är sant så förstår jag varför han tände till och ville läxa Mario. Det finns en anledning till varför ALLA fans hatar honom, inklusive hans egna. Och det är inte pga han är svart. Han må vara en otrolig talang och hans attityd kan jämföras med andra stora spelare som haft problem i den åldern. Men Balotelli går över gränsen match efter match.

Totti ska efter säsongen berätta sin synvinkel på det hela så förhoppningvis blir allt lite mer klarare.

Inledde NL600 kasst och får se om jag hoppar ner till NL400 igen eller inte. Suger att jag några få händer in i sessionen åker på set vs set i 400bb potten. Men finns inget att göra åt saken. Hade oflyt.. bara att hoppa upp på hästen igen sas :mrgreen:

Haha garvade åt att Maicon och Totti klappar varandra direkt efter :mrgreen:

Länk till kommentar

"

Hederskultur ftw? Att rättfärdiga idiotiska/olagliga handlingar för att ens heder har blivit kränkt är ju lite vansinnigt...

Riktigt fult o beräknat överfall... äcklig är han Totti.

Länk till kommentar

Som det tidigare wajnats om blev min Rhodosresa inställd pga askmolnet. Skulle ju ha hakat på mina päron, med en avkopplande resa, men variansen ville annat. Väldigt tiltad ville jag inget annat än att dra iväg. Varit alldeles för mycket meck med lägenheten, pokern, AIKs och Liverpools misär etc, så att fly landet kändes väldigt aktuellt. TheOffice som har alldeles för mycket pengar och fritid, efter allt bumhuntande var inte direkt svårflirtade. Även Maxwell, Jay och Izy tillfrågades, men brudar, flygrädsla och jobb, i samma ordning som smeknamnen satte käppar i hjulen för dessa hangarounds...

28189_1420470744314_1009039852_1220752_2314704_n.jpg

Destinationer och hotell diskuterades. Oas kontra party, meck kontra charter, Europa kontra Afrika. Ni fattar, och som gängets organizer var det återigen jag som knöt ihop säcken. Då mina föräldrar redan hittat ett nöthotell, med en charterresa till Rhodos, som skulle vara mycket meckfri, så var mina tankar givetvis redan där. Att vår vän Kim som mer eller mindre är reg på Rhodos, och jobbar som inkastare/biljettförsäljare på en av öns bästa nattklubbar varje sommar, skulle åka ner den 2:a Maj, fick bli avgörande för vårt beslut...

28189_1420471104323_1009039852_1220760_6055235_n.jpg

Två familjerum med havsutsikt på Sunwing Resort Kallithea, bokades via Ving, med flyg inklusive transfers, välkomstpaket i form av fruktkorgar, och hela faderullan. Detta skulle komma att bli vår oas under en veckas tid. Ett omeckigt hotell som hade allt man behövde. Tennis/fotboll/beachvolleyplan, minigolfbana, egen strand, 3 olika restauranger med skiljande standard, oräkneligt antal pooler, spa/gym, Lollo och Bernies miniklubb, sportaktiviteter på dagarna, organiserad show på kvällarna, städning varje dag, en affär som sålde allt från Kalles Kaviar till Dagens nyheter, och givetvis optimalt väder...

28189_1420444543659_1009039852_1220722_3774635_n.jpg

Det numera standard dygnandet på CC inför tidiga morgonflyg från Arlanda kändes givetvis aktuellt. Jag, Shahin och FriSoren infann oss samtliga vid 2-3snåret. även Cyntax som jag fick plats bredvid var på bra humör. Jag tackade för Tumbatipset och nu skulle kommande resa tjänas in. Gick inte riktigt som beräknat. Efter att ha blivit utdragen mot Shahin som sprang som en gud, började klockan närma sig stängning. FriSoren äntrade bordet och vi alla spelade ganska exakt varje hand. Bordet var av någon anledning väldigt irriterade på oss. Folk på CC tiltar på spew vilket är helt otroligt. Minns inte exakt hur en hand utspelade sig, men tror någon slår upp typ 200, jag och 4 till synar. Flop 23T regnbåge. Jag donklastar 1400 med A2, och en kille som jag i princip gett bort till tidigare säger "Jag är så jävla trött på dig. Jag synar för att se vad fan du har". Resten foldar och han visar upp A6. Går det att få in det mot en bättre hand? Turn kommer ganska standard 6, men jag lyckas "tura" in en 2a på river. Slutade back 1500 innan vi begav oss mot Arlanda Express...

28189_1420471144324_1009039852_1220761_1582596_n.jpg

Trots att shahin har bomber kom han igenom säkerhetskontrollen på Arlanda smärtfritt. Det jättestandard besöket på Olearys uteblev inte, men det gjorde däremot tequilashotsen. Inte varit på "Larran" sedan GC, så fick lite semisköna vibbar. GC-gänget fattar. Flygresan var bland dom tråkigaste någonsin. Hade ingen som helst underhållning med mig, utan fick pendla mellan att se på Sommaren med Göran utan ljud, raila när IRLsucks spelade Fieldrunners eller öva finska med tanten till vänster om mig som besökte Rhodos för 40:e gången. Har ofta stora sömnproblem på flyg så det var inte ett alternativ att ens försöka...

28189_1420444423656_1009039852_1220720_2653104_n.jpg

Efter att IRLsucks väntat så länge på sin väska att han började svettas, så rullade den äntligen fram på rullbandet. Slitna satte vi oss på charterbussen mot hotellet. En bilresa som inte varade längre än 20min kunde inte hålla någon vaken utan tröttheten satte in. Väl framme ville alla bara settla sig på rummet och sedan hoppa in i poolen.

Sällan skådat så mycket svennebanan på ett och samma ställe. Enormt hotell, med en extrem majoritet svenskar, följt av ett par danskar, norrmän och finnar. Vi konstaterade ganska direkt att shahin utgjorde en chockerande liten minoritet utseendemässigt, och han antogs givetvis för att vara grek...

28189_1420475224426_1009039852_1220777_1384554_n.jpg

Under hela vår vistelse både på hotellet och utanför skulle vi umgås med två fantastiska människor. Först har vi ju Kim, som de flesta av oss har ett vänskapligt förflutet med, sedan många år tillbaka. Kim är bland dom gladaste människorna jag någonsin träffat, och han har varit med om en del sjuka upplevelser i sitt liv. Han är killen som tatuerar och piercar sig i tid och otid, klarar av att festa varje kväll under 4månaders tid på Rhodos, och allltid med en lika glad inställning. Han har även bytt namn till Bomba, vilket det egentligen inte ligger någon större historia bakom. Iaf inget namn jag skulle rekomendera åt shahin...

Eftersom Kim var något av vår guide på Rhodos, tillika vår vän, hängde han med oss under hela veckan på hotellet och freerollade såväl lunch, som middag och alkohol. Det minsta vi kunde göra för den mannen. Han betalade även tillbaka mycket bra genom att känna alla inkastare och bartenders och på så sätt ge oss massa gratis drinkar och shots varje kväll.

Sedan har vi Frida som var på hotellet med sina familj. Vet inte riktigt hur hon nästlade sig in i vårt gäng, men det var kul att hon gjorde det. En glad tjej från Växjö, dum som kattskit, men fantastiskt rolig. Hon fann vårt umgänge mycket ovanligt på detta familjehotell, och i princip våldgästade sig in i våra middagar och utgångar. Hon hävde ur sig groda på groda och bidrog till många skratt. Att hon precis som Kim alltid var på ett glatt humör var en frisk fläkt, mellan FriSorens oresonlighet och Shahins wajnande...

28189_1420444583660_1009039852_1220723_5332524_n.jpg

28189_1420475104423_1009039852_1220774_3323278_n.jpg

Luncherna avnjöts på hotellets restaurang som låg nere vid havet. Fin utsikt, men maten var inge vidare. Vi gick väl i princip igenom hela menyn under vår vecka. Att man oftast mådde lite sådär semibra efter gårdagens utgång kanske spelade in, men överlag var det inge vidare. Det enda jag tyckte smakade okej var halloumiosten och deras Carbonara. Carbonaran gick dock bara att ta om man satt längre in på restaurangen. Satt man nära stranden där det blåste lite, blev den kall väldigt snabbt. Stället hette La Tasca by the sea och det bästa minnen jag har därifrån var tidigt på veckan när vi skulle äta bland våra första luncher. FriSoren fläker ur sig "for starter i want Banana Split", varpå servitören befogat frågar "what?". Ingen fattade någonting, men enl. FriSoren så var det precis vad han ville ha, och sedan en köttbit till huvudrätt. Tilläggas bör att han jättestandard petade lite i båda och tyckte det var vidrigt. FriSoren fortsatte på samma oresonliga spår resan igenom, och beställde ofta in 2 rätter +, men åt alltid max 20% totalt...

28189_1420470824316_1009039852_1220754_3935455_n.jpg

Middagarna avnjöts på ett ställe som hette Fino, som hade en riktigt god Tournedos, med otippat god Bearnaisesås. Ganska mycket dyrare än dom andra ställena, men kvaliteten på maten var väldigt bra. Att servitrisen första kvällen spillde på Sexyterran var bara ett plus.

En kväll vågade vi oss utanför hotellet och åt middag på en restaurang i Rhodos stad. Ingen ögonbrynshöjare direkt, men att dom hade krokodil på menyn kändes rätt ostandard. Jag åt en del krokodil i Sydafrika för drygt ett år sedan, och fick mersmak för det, så valet av mat på detta ställe var ganska givet...

28189_1420470864317_1009039852_1220755_3800464_n.jpg

Vi aktiverade oss mer än väntat och såväl fotboll, tennis, beachvolleyboll som vattenpolo hade officesrepresentanter nästan varje dag. Lekledarna på hotellet anordnade matcher av olika slag, runt 3-tiden, och hade vi inget för oss var det väl bara att ställa upp. Det kändes ganska lagom, eftersom den värsta smällan från gårddagen hunnit lägga sig. Två ggr mötte vi ungdomar och farsor i fotbollsmatcher på hotellets five-a-sideplan. Första matchen gick vi in med en lite sämre inställning, vilket vi fick lida hårt för. IRLsucks i målet storspelade, och resultatet 2-5 var i rejäl underkant. Stekande hetta, dålig form och usel inställning är inge vidare, och med svansen mellan bena ställde vi upp i re-match två dagar senare. Denna gång mycket mer taggade och det gav resultat. Hade varit pinsamt att förlora två ggr om mot ett gäng farsor, men vi lyckades vinna med 4-2 efter frenetiskt kämpande. Minns inte sist jag var så avslagen efteråt. Hettan var brutal.

Kim och IRLsucks ställde även upp i vattenpolo vilket var ganska kul att raila från poolside. Beachvolleyn var ingen succé för min del, och efter att dom finska tjejerna i mitt lag duckat för bollen alldeles för många ggr fick jag nog...

28189_1420474904418_1009039852_1220769_104368_n.jpg

I övrigt slappade vi mest vid poolen. Lapade sol, spelade backgammon och schack, läste aftonbladet om AIKs fortsatta misär, men mestadels gjorde vi inget speciellt. Jag och shahin spelade rätt mycket kinapoker. Slutade 830€ upp totalt på resan efter att ha bumhuntat honom. Nekade IRLsucks action obv. Mycket viktig triumf hursomhelst, och speciellt ekonomiskt mtp hur dåligt jag sprang i flips om notor. Ölrundorna ute på krogen är det svårt att hålla koll på. Vet att Sexyterran gjorde av med överlägset minst pengar, och sprang som en gud i såväl sten-sax-påse, som flipfunktionen och tärningsspelet på iphonen. Dom större notorna som t.ex middagar körde vi mer avancerat såsom 3:e bästa omahahanden betalar. Eftersom hotellet hade en helt fantastisk funktion att man kunde skriva upp i princip allt på rummet, visste vi att vi skulle få en rätt rejäl nota i slutet av veckan. Folk roffade åt sig lite vad dom ville, när dom ville, och iom att gratis är den godaste kryddan hade rumsuppskrivandet ingen hejd. Vi åt lunch, middag och förade varje dag på hotellet, vilket medförde att vi aldrig gjorde av med någonting. Vet inte om vi glömde regga en del men den slutgiltiga hotellnotan landade på 2400€. Samtliga hade nog räknat med mer, men jag och FriSoren är glada för att det inte var mer. Vi torskade nämligen flippen om vilka 2 som skulle få betala. Lite microvarning att vi splittade på 2 personer, men vi flippade innan vi visste hur stor notan var...

28189_1420474984420_1009039852_1220771_4476258_n.jpg

Att gå ut 7dagar i veckan var ett oprövat kapitel för åtminstone mig. Att göra det såpass hårt som vi gjorde får kroppen nu lida för. Grejen var att efter den obligatoriska hotellshowen vid 22-snåret fanns det inget att göra. Utgång var ett i princip ett måste om man ville hitta på någonting. Sen ska det ju tilläggas att det var väldigt roligt och iom att vi kände Kim, BigV mfl. som var regs på krogarna gjorde att utgångarna allt som oftast slutade i en succé. Trodde aldrig att jag skulle åka på grisresa till Rhodos, men med facit i hand är det inget jag ångrar. Eftersom allt var "gratis" på hotellet satt vi alltid länge där och förade. Vi brukade röra oss in mot Rhodos stad och bargatan efter midnatt någon gång. Stället vi spenderade mestadelen av tiden på hette ganska standard Toxic. Sju väldigt händeleserika kvällar spenderades här och med allt vad det innebar. Tyvärr var inte kameran med varje gång, men en del grisiga historier har ändå minnet snappat upp...

28189_1420475544434_1009039852_1220783_1778005_n.jpg

Utelämnar en del detaljer men vågar påstå att alla hade sina framgångar och motgångar vad gällde tjejer. Trodde faktiskt att det skulle vara ganska stendött då säsongen knappt börjat, men iaf Toxic var väldigt välbesökt varje kväll. Hursomhelst hände en del sjuka grejer, och tatueringshistorien som redan droppats är väldigt legendarisk. Det hela började med att IRLsucks en kväll, frågade Kim att om han betalade en tatuering, fick han välja vad som skulle stå. Kim som redan har ett oräkneligt antal tatueringar, med ett ofta ganska humoristiskt inslag, var inte sen att tacka ja. Vet inte hur själva budskapet kom fram, men IRLsucks betalade en tatuering för 70€ på Kims röv, med texten BRUN i ordets färg.

Kvällen därpå urartade det sedan helt när Sexyterran och IRLsucks gick ihop, och efter inspiration av BigVs tidigare bravader, erbjöd sig att få pryda kims skinkor med något betydligt brutalare. Nämligen deras ansikten. Priset förhandlades fram till 1k€ från vardera ansiktsmodell, samt betalning av tatueringen. Man kan säga vad man vill om detta, och jag skulle förmodligen inte göra samma sak för 1miljon, men jag creddar ändå samtliga deltagare för att jag fått uppleva denna vackra kreation. Jösses amalia...

28189_1420475584435_1009039852_1220784_4187812_n.jpg

Ni vet vilken sorts personlighet och fördomsfulla utseende man kan generalisera bögar för att ha. På Toxic uppfanns den bilden. En person som skulle få smeknamnet Svävarbögen förgyllde varje kväll Toxic med sin närvaro. Hans utseende, kombinerat med rörelsemönster, humoristiska ansiktsdrag och ett helt fantastiskt yrke i form av porrskådis, fick oss att nypa oss i armarna. Jag och IRLsucks undrade gång på gång om killen var en level, men tydligen hade vi fel. Att påminna så mycket om Big Gay Al från South Park var för oss, lite för otroligt för att vara sant. När han cockblockade vår vän Kim genom att slå sig ner vid Kims tjej, när det gick som allra bäst var mycket stilfullt gjort. Tror Svävarbögen hette Robin och han fick tydligen 7k€ för varje rulle han spelade in...

28189_1420475744439_1009039852_1220788_5191149_n.jpg

Kungen i djungeln var givetvis BigV. Säsongaren tillika pokerspelaren, som på Rhodosomrarna snärjat fler tjejer, än det finns starthänder i hold'em(sanning men utan suits förhoppningsvis). Att han väljer att använda argument som att det kommer ett antal pokermiljonärer till klubben, för att sälja biljetter, kan man ju säga sitt om, men BigV har ett helt fantastiskt roligt surr allt som oftast. Exempel på detta utspelar sig i följande konversation...

Sexyterran - Låg du med tjejen från igår?

BigV - Gillar shahin nuggets?

28189_1420474664412_1009039852_1220764_7958333_n.jpg

Resan avslutades med rekordbakisfylla för veckan. Att Rhodos flygpplats presterade med extrema köer utan aircondition gjorde inte saken mildare. Lyckligtvis kunde shahin förgylla mig med hans senaste natts dröm. Shahin var på Krukans pokerklubb, men stället var tydligen inte som vanligt. Folk kom nämligen dit för att onanera. Shahin vägrade och blev jagad av alla som var där. Drömmen var dessutom på repeat, hela natten. Semistandard dröm för att vara shahin89 :)

28189_1420470784315_1009039852_1220753_6532875_n.jpg

Kommer varken på eller har ork att skriva något mer nu, men drar lite oneliners...

En kille på hotellet var extremt lik en ung CDS...

Officeshortsen kom väl till användning...

Jag köpte en kortlek med ganska extrema porrbilder till Izy...

FriSoren använde så ofta badrocken vi fick i välkomstpaketet, att folk vi pratade benämnde honom som "mannen med badrock"...

IRLsucks tappade bort sin iphone på fyllan, och shahin tappade sitt visakort...

BigV har en imponerande lägenhet med ett ovalt rum, och det var en ära att få förkröka en kväll hos den mannen...

Är ej längre otacksam gentemot askmolnet som stoppade min första Rhodosresa. Briljant start på sommaren...

28189_1420470984320_1009039852_1220758_1806915_n.jpg

28189_1420471064322_1009039852_1220759_3267950_n.jpg

28189_1420474704413_1009039852_1220765_3605121_n.jpg

28189_1420474784415_1009039852_1220766_1405344_n.jpg

28189_1420474824416_1009039852_1220767_548054_n.jpg

28189_1420475184425_1009039852_1220776_2542128_n.jpg

28189_1420475304428_1009039852_1220778_4298813_n.jpg

28189_1420475344429_1009039852_1220779_2041833_n.jpg

28189_1420475424431_1009039852_1220780_2726513_n.jpg

28189_1420529385780_1009039852_1220866_386998_n.jpg

28189_1420475504433_1009039852_1220782_7449062_n.jpg

28189_1420475624436_1009039852_1220785_7607592_n.jpg

28189_1420475664437_1009039852_1220786_897181_n.jpg

28189_1420475704438_1009039852_1220787_8053485_n.jpg

28189_1420480304553_1009039852_1220803_204894_n.jpg

28189_1420480424556_1009039852_1220806_4989662_n.jpg

28189_1420480464557_1009039852_1220807_4135230_n.jpg

28189_1420470704313_1009039852_1220751_7485043_n.jpg

28189_1420470944319_1009039852_1220757_4712954_n.jpg

28189_1420475464432_1009039852_1220781_6281178_n.jpg

28189_1420444503658_1009039852_1220721_6028838_n.jpg

28189_1420475024421_1009039852_1220772_7063202_n.jpg

Bönar och ber om att sexyterran eller någon annan inte ska citera hela inlägget då det blir ett olidligt massa scrollande...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...