Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
jojo men med tanke på att en tatuering sitter hela livet är det ganska taskig timlön omss.

Njea, ca 8kr och 50 öre i veckan resten av sitt liv går ju att köpa blodpudding för ;-)

Postad

det där är bara så sjukt.. tror inte jag hade gjort det för 20 000 euro trots att jag var helt gul. Det finns iofs ingen som skulle betala det heller.. men ändå

Postad

Vill inte vara en party pooper här men vill gärna dra en: 'this maybe seems like a good idea NOW..' osv. Lär ju bli fett trött på den där skiten inom några månader bara, och så ska han ha det resten av livet :lol:

Postad

Det här med att chefer kollar upp folk på fb, innan de anställer... Hoppas han dodgar det. Känns som han kunde ha fått upp summan lite. IRLsucks spelar väl högt?

Postad

fick dom välja bilderna själva???

hade gjort det for the lulz med en halv flaska jäger i mig och i en rosa kanindräkt för 2k€ lätt....

jag menar ska man ändå göra nått dumt kan man väl se till att göra det ordentligt iaf pffffffffft

Postad
fick dom välja bilderna själva???

hade gjort det for the lulz med en halv flaska jäger i mig och i en rosa kanindräkt för 2k€ lätt....

jag menar ska man ändå göra nått dumt kan man väl se till att göra det ordentligt iaf pffffffffft

1k här!

• Skapa nytt...