Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

ok fuck it..snackade precis med bredbandsbolaget och internet har haft problem sedan det regna och åskade igår. så det finns alltså ingen chans att jag kommer kunna grinda på normalt med stabilt nät...

 

det var bara inte menningen att jag skulle slå något rekord den här månaden. det gör dock inget.. så fort jag är hemma från rhodos igen så tänker jag mala på.

 

månaden slutar på 57k spelade händer och 12 tuss upp. borde nog vara lite mer nöjd men svårt bara atm. vill verkligen bara spela poker. inte tänkt alls på pengarna. blir iaf en blandning av NL400 och NL600 nästa månad vilket blir kul. när det gick som bäst med pokern så hade jag lyckats koppla bort pengarna helt. samma har hänt nu. vill bara spela.. och jag inser nu hur kassa regsen är. deras linjer är så otroligt dåliga. och då är jag själv inte jättebra eller så. vill därför möta bättre spelare och bli bättre.

 

nu ska jag äta min frukost och blir väl att jag drar ut med dogsen ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

månaden slutar 120k+, nöjd. knappt lirat alls sedan den 4e och då var jag 130k +. hade som tanke att som shahin grinda järnet efter rhodos men det lär nog inte hända heller. verandan tar en jävla tid. idag har jag tex slagit i runt 1k spikar som varit för ruttna för att dra upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

btw läste senaste pokermagazine och är nu helt övertygad om att Ramzi är rätt man att ta efter dödarns blogg. finns ingen svensk pokerprofil förutom ferna och sulla som kan ha en bra blogg i pokermagazine så håller tummarna för han.

 

RÅSUNDA NU

 

Känns skönt att höra att jag åtminstone verkar bjuda på något läsvärt trots min oerhörda inkompetens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

std att en thai ladyboy som jag aldrig träffat addar mig på fejjan och droppar lite i chaten

 

Wirat

halo

 

12:29pmMe

halo

 

12:30pmWirat

you in b kk?

 

12:30pmMe

am fine

 

12:31pmWirat

do u like todsy

 

12:31pmMe

what is todsy?

 

12:32pmWirat

lady boy

 

12:32pmMe

yes i like

 

12:32pmWirat

you r gay

 

12:32pmMe

of course

 

12:33pmWirat

king right

 

12:34pmMe

yes king

 

12:34pmWirat

can i meet you?

 

12:35pmMe

lol

 

12:35pmWirat

yes or no

 

12:36pmMe

no ty

 

12:36pmWirat

bye

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagen var standard för valborg. Askasst väder osv. Inledde med att åka hem till syrran+martinnuts som langade hemmafest. Brukar bli riktigt roliga tillställningar hos dom. En fest som även en viss WPT-Ragnar skulle närvara på. Det sög lite att jag inte kunde närvara hela kvällen, och med facit i hand borde jag ha stannat. Åkte dit och sa hej, hånade martinnuts för hans straffmissar, och åt några snittar...

 

Kl 19.20 ringde jag shahin som jag trodde var påväg till Izys lägenhetsvilla för grillning. Shahin hade givetvis inte ens duschat och babblade nåt om att han inte hade hittat grillmat i mataffären, och nu övervägde att köpa sushi. Jag orkade inte vänta utan tog en taxi till Izy, och hämtade upp punkrock_kid på vägen i Nacka Strand. Väl framme var stämningen på topp och hela theoffice skulle tillslut infinna sig. En salig blandning irlvänner av det manliga könet utgjorde en mycket trevlig korvfest. Gav PK rodret att sköta matlagningen, och mina Kolbasz får jag säga, smakade faktiskt riktigt bra...

 

När klockan närmade sig 12 begav vi oss in mot stan för utgång. Ett gäng på 10+ grabbar är väl ingen succé för nattklubbarna stan över, så det skulle bli svårt att få in alla på samma ställe. PK röstade för Nype då Watoz tydligen skulle befinna sig där, men förslaget röstades ner då stället i sig är uselt. Sexyterran och Izy begav sig på skilda vägar hemåt, efter att ha insett att dom var på tok för berusade för att ens försöka. Jag och två irlkompisar lyckades ta oss in på Spy Bar som sög. Knappt nå folk, men vi bestämde oss ändå för att köra på. Det renderade i att jag nån gång in på småtimmarna blev utslängd då jag var alldeles för glad i hågen. Riktigt segt, och jag minns inte riktigt vad som hände därefter. Gjorde iaf inga protester och det var nog lika bra...

 

Enl. rykten hamnade resten av gänget på Solidaritet tillsammans med bl.a Tore från FC Z. Var tydligen inge vidare drag där heller. Summa summarum var det kul hos Izy, men jag borde ha stannat på festen hos syrran och martinnuts, då jag fått höra i efterhand att det var ett mycket lyckat partaj. Valsorg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det dags att avrunda April, och det blev ett plus på 62 svenska tussilago(exkl rb). Efter att ha grindat större delen av månaden i avloppslukt, får jag se detta som ett mycket bra resultat. Känner att jag kan spela i mycket härdade klimat framöver och har utvecklats rejält på den frontent. Har tyvärr fått in väldigt lite volym, och under 10k händer(hu) på en månad är väldigt lite för att vara mig...

 

Nu ska jag börja packa väskorna till Rhodos. Ska bli förbannat skönt att lämna Sverige igen. Är det btw någon som ska ta med laptopen?

 

Efter att ha packat ska jag sova några timmar för att sedan ta mig till CC vid ca 02.00. Vet att FriSoren joinar, men ni andra får väl göra som ni vill. Vi kommer grinda på cc tills kl 05.20 när vi tar Arlanda Expressen. Vi måste checka in 1.5h före avgång, och måste därför vara på Arlanda senast 05.45 för incheckning. Antingen tar ni tåget med oss, eller tar er dit på egen hand. Måste vi köra standard tequilashotsen på O'learys Arlanda innan flyget? Vidrigt osugen...

 

Det här är f.ö vår vän Kim som vi ska hälsa på nere på Rhodos. Han har säsongat där 3 år nu. Grisigt värre...

 

20742_101249286574550_100000684383261_34522_5951361_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utslängd från Spy Bar. Hur gick det för er andra?

 

sturekompaniet. träffade watoz och hans polare var väldigt kul. får köra en "watoz fattar" :mrgreen:

 

jag och sören slutade upp på cc efter att alla bara helt plötsligt försvann och vi inte orkade stå i spybars kö. Fick iaf stolen bredvid dregen och snackade en del där jag bl.a fick veta att pete och carl varit hemma hos honom i hornstull. efter det vidare till krukan vilket var lika trevligt som vanligt. vann väl sammanlagt 4-5k på livepokerments och fick spela sh ett kort tag innan bordet splittades. bakfyllan kickade in runt 7 och jag var för illamående för att fortsätta lira så tog taxi raka vägen hem och la mig i forställning och vred i smärta. somna till slut utan att varken dricka och äta vilket är galet misstag.

 

är så trött nu att redan tanken av att sitta i planet är ett helvete.

 

persisk mat och muhammed ali nu

 

edit: kom på något roligt från igår. jag, niklas pk stod och snackade när niklas sa; "nu är det dags att dra".. då svarar ballerPK; "ringer vi in taxi?" varav niklas svarar, "nee buss"... "vadå för buss?".. "en vanlig kommunal buss".. hahah.. pk trodde obv att vi dragit en buss som ska ta oss till stan :h:

 

edit 2: persisk mat är det godaste som finns. meta har ätit lite nu men då var vi tvugna att värma maten då det låg i kylskåpen. färsk persisk mat.. wow.. det är så underbart

 

edit 3: såg i någon tråd att någon hade skrivit en historia om hur ola sket i brallan för han inte ville missa knappen. ola har förklarat det hela och han hade iaf inte gjort det. det fick mig att tänka till. om vi är i en viktig turnering och VET att sb/bb aldrig kommer syna en shove och att CO alltid kommer raise/folda mot våran shove. men att vi är så skitnödiga att vi kommer skita i brallan när vi får knappen. vad gör vi då? skiter vi på oss? notera att det är en viktig turnering och att vi har 10bb (co öppnar 3x och viker)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sturekompaniet. träffade watoz och hans polare var väldigt kul. får köra en "watoz fattar" :mrgreen:

 

jag och sören slutade upp på cc efter att alla bara helt plötsligt försvann och vi inte orkade stå i spybars kö. Fick iaf stolen bredvid dregen och snackade en del där jag bl.a fick veta att pete och carl varit hemma hos honom i hornstull. efter det vidare till krukan vilket var lika trevligt som vanligt. vann väl sammanlagt 4-5k på livepokerments och fick spela sh ett kort tag innan bordet splittades. bakfyllan kickade in runt 7 och jag var för illamående för att fortsätta lira så tog taxi raka vägen hem och la mig i forställning och vred i smärta. somna till slut utan att varken dricka och äta vilket är galet misstag.

 

är så trött nu att redan tanken av att sitta i planet är ett helvete.

 

persisk mat och muhammed ali nu

 

edit: kom på något roligt från igår. jag, niklas pk stod och snackade när niklas sa; "nu är det dags att dra".. då svarar ballerPK; "ringer vi in taxi?" varav niklas svarar, "nee buss"... "vadå för buss?".. "en vanlig kommunal buss".. hahah.. pk trodde obv att vi dragit en buss som ska ta oss till stan :h:

 

edit 2: persisk mat är det godaste som finns. meta har ätit lite nu men då var vi tvugna att värma maten då det låg i kylskåpen. färsk persisk mat.. wow.. det är så underbart

 

edit 3: såg i någon tråd att någon hade skrivit en historia om hur ola sket i brallan för han inte ville missa knappen. ola har förklarat det hela och han hade iaf inte gjort det. det fick mig att tänka till. om vi är i en viktig turnering och VET att sb/bb aldrig kommer syna en shove och att CO alltid kommer raise/folda mot våran shove. men att vi är så skitnödiga att vi kommer skita i brallan när vi får knappen. vad gör vi då? skiter vi på oss? notera att det är en viktig turnering och att vi har 10bb (co öppnar 3x och viker)

 

Planera toabesök

 

 

Ang Arlanda express så får jag skjuts av GF. Finns platser i bilen up for grabs. skicka sms till mig isf. ska sova 90 mins nu. gngn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade valt bajsa på toan. Är vidrigt trött på bajslukt atm. ATH stank i lägenheten atm. Fan vad skönt det ska bli att lämna nu. Inte börjat packa än. Ska ta tag i det nu. Sen CC. Äntligen får man bära officeshorts igen...

 

16833_1329103540191_1009039852_994822_2970554_n.jpg

 

Edit: Önskar en magiskt tidig julklapp. AIK vinner över dif. Eguren avgör...

 

Edit 2: Inga jävla askmoln...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...