Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
ÅSTORP ÄR INTE 042!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

klart det är! riktnr 042. haha, älskar när dom står utanför netto och gangstrar (sveriges mest rånade butik). finfin bemärkelse som säger det mesta om åstorp.

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
hahaha jooo! :D:D Känner du dom?

hahah ja för fan. barndomskompis med Jonte. lirat fotboll med honom i typ hela livet ;) spela ploj-cup med lillbrorsan i lörd. inte sett han på år & dagar, killen har växt till sig!

edit. hehe - världen är liten..

Postad
hahah ja för fan. barndomskompis med Jonte. lirat fotboll med honom i typ hela livet ;) spela ploj-cup med lillbrorsan i lörd. inte sett han på år & dagar, killen har växt till sig!

Sjukt! :D

Jag var med på nån träning och tittade på nån gång. Kanske har sett dig :P

Känner du Nilsson, Mögen, Dennis och hela gänget? Du kanske tom är nån av dem :mrgreen:

Postad
Sjukt! :D

Jag var med på nån träning och tittade på nån gång. Kanske har sett dig :P

Känner du Nilsson, Mögen, Dennis och hela gänget? Du kanske tom är nån av dem :mrgreen:

haha det har du säkert, för alla du skrev upp är jag polare med.! när åstorp tränade? spelade där tills jag var 15 sen gick jag över till ängelholms ff. så om det är senare än det har du nog missat mig ; 9

Postad
haha det har du säkert, för alla du skrev upp är jag polare med.! när åstorp tränade? spelade där tills jag var 15 sen gick jag över till ängelholms ff. så om det är senare än det har du nog missat mig ; 9

Har varit och hälsat på lite då och då, och tror jag bör ha sett nån träning innan 15årsåldern :P

De senaste åren har jag hängt med ut på helsingborgsfestivalen. Du har inte varit en i det gänget? Jonte och Nilsson har iaf varit med varje gång. Många som jag skulle känna igen, men inte kommer ihåg namnen på osv :mrgreen:

Postad
Har varit och hälsat på lite då och då, och tror jag bör ha sett nån träning innan 15årsåldern :P

De senaste åren har jag hängt med ut på helsingborgsfestivalen. Du har inte varit en i det gänget? Jonte och Nilsson har iaf varit med varje gång. Många som jag skulle känna igen, men inte kommer ihåg namnen på osv :mrgreen:

Hbg festivalen har vi till 99% säkerhet stött på varandra. Väl mött isåfall! Men inte krökat så mkt med just jonte/nilsson-ligan. Brukar väl mest ses ute i dimman. Hehee

Postad
ÅSTORP ÄR INTE 042!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Jag funderar på om de har gjort beatet själv, för jag tyckte det lät riktigt bra. Bortsett från den usla wannabegangstahtexten var det fan inte alls illa.

Dock fanns där ingen yxa i videon :cry:

Beatet är taget från The Game - Let's Ride.

Postad

Efter ett stalltips från en viss bettingkung har jag satsat 3tuss på 2:a i matchen Hästö-Tumba. Kval till elitserien i handboll. Oddset var uppe på 2.45, men jag var lite sent ute så det hade sjunkit till 2.0 när jag satsade. Ska bli skönt med gratis pengar iaf. Tumba leder 9-6 atm...

Shahin påstår f.ö att det inte är Berlusconi på videon där han juckar mot en polis. Nån lookalike som gör pranks i Italien. Trist om det stämmer...

Var nere och köpte pizza precis och träffade Jierli och ZundZtedt på gatan. Dom skulle till krukan och se matchen...

Heja Inter och Balotelli...

Postad
Efter ett stalltips från en viss bettingkung har jag satsat 3tuss på 2:a i matchen Hästö-Tumba. Kval till elitserien i handboll. Oddset var uppe på 2.45, men jag var lite sent ute så det hade sjunkit till 2.0 när jag satsade. Ska bli skönt med gratis pengar iaf. Tumba leder 9-6 atm...

Shahin påstår f.ö att det inte är Berlusconi på videon där han juckar mot en polis. Nån lookalike som gör pranks i Italien. Trist om det stämmer...

Var nere och köpte pizza precis och träffade Jierli och ZundZtedt på gatan. Dom skulle till krukan och se matchen...

Heja Inter och Balotelli...

Du kan inte gilla Ballotelli?:shock:

Postad
Du kan inte gilla Ballotelli?:shock:

Jag gillar färgstarka spelare, och jag tror han tillhör den kategorin. Fantastisk på alla sätt o vis. Hade jag köpt en intertröja hade jag nog valt Zanetti eller Balotelli på ryggen...

Postad
Jag gillar färgstarka spelare, och jag tror han tillhör den kategorin. Fantastisk på alla sätt o vis. Hade jag köpt en intertröja hade jag nog valt Zanetti eller Balotelli på ryggen...

En jävla skillnad på dom grabbarna. Balotelli är two thumbs down!

Postad
Jag gillar färgstarka spelare, och jag tror han tillhör den kategorin. Fantastisk på alla sätt o vis. Hade jag köpt en milantröja hade jag nog valt Balotelli på ryggen...

fyp

Postad
Hästö-Tumba 31-37, tack för stalltipset Cyntax(ursprungligen SouthEast) :)

Det verkar inte som om oddssättarna har någon stenkoll på handboll, har sett ett par andra odds som också varit i överkant. Som handbollsfantast är det bara att bocka och buga! Grattis till vinsten!

Postad

Jag är mest nöjd med att Zlatan går till Barcelona för att vinna Champions Leauge. wpwp

Edit: Korv ska fan ha hög kötthalt. Väldigt delade meningar om det mellan mig och flickvännen

Postad
Hästö-Tumba 31-37, tack för stalltipset Cyntax(ursprungligen SouthEast) :)

Det verkar inte som om oddssättarna har någon stenkoll på handboll, har sett ett par andra odds som också varit i överkant. Som handbollsfantast är det bara att bocka och buga! Grattis till vinsten!

Håll till godo pojkar!

Tackar i min tur min källa till spelet. 8-)

Fina pengar blev det.

Postad
Taktisk match från Inter. Shahins Italien mot Smoggans Tyskland i final då ;).

:mrgreen:

Skön spelande Inter mot grisande Bayern:rolleyes:

Inter säljer italiensk fotboll riktigt bra. Bojans mål skulle ha blivit godkännt, tur Inter igen.

• Skapa nytt...