Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

haahah, tror jag just drunk textade fel och skicka till shahin89, im so n1.....vad fan är han sparad i min mobil som ett tjej namn för? damn

 

ingen anning m8.. jag fuösötjke ringa dig ett par gånger.. minsn de tklar tohc tydlgit.. vet inte sn varför,.. men var så jävla övertyda på att du var rätt person att fylleringa...

 

vet att jag stavat fel och jag komme rågnr ami gimrn över snorungebeteendet av mig.. men fan vad livet är nice.. imrn ska vi fan på AIK - Leksdan!!

 

VI HÅLLER JU PÅ GNAGT

OCH VI SKA DRICKA BIRA

OCH NÄR VI VINNER SM GULD

SÅ SKA VI U TOCH FIRA

HEJ AHEJA GNAGET!

HEJA AIk!

 

kommer ej edita.. har inte varit såhär jäval full sen jag minns.. är en snorugne som skriver de thrä... en kul.. kul att många läser bloggen och häslar på en ute på krogen coh så.. :D... alltid kul... är fan frör ful.. ågnr airn... QUOPTA EJ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen anning m8.. jag fuösötjke ringa dig ett par gånger.. minsn de tklar tohc tydlgit.. vet inte sn varför,.. men var så jävla övertyda på att du var rätt person att fylleringa...

 

vet att jag stavat fel och jag komme rågnr ami gimrn över snorungebeteendet av mig.. men fan vad livet är nice.. imrn ska vi fan på AIK - Leksdan!!

 

VI HÅLLER JU PÅ GNAGT

OCH VI SKA DRICKA BIRA

OCH NÄR VI VINNER SM GULD

SÅ SKA VI U TOCH FIRA

HEJ AHEJA GNAGET!

HEJA AIk!

 

kommer ej edita.. har inte varit såhär jäval full sen jag minns.. är en snorugne som skriver de thrä... en kul.. kul att många läser bloggen och häslar på en ute på krogen coh så.. :D... alltid kul... är fan frör ful.. ågnr airn... QUOPTA EJ

 

missclick

 

shanin på för fest

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow vad risigt jag mår idag... sicko dicko.

Av att ha läst era poster från inatt kan jag konstatera att ni inte va nyktra. Blev det spyan sen? mina ögon e så jävla röda, ser inge bra ut när jag jobbar hehehehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen till att jag inte ville gå ut igår, var för att jag visste att jag skulle må sådär lagom lajban nu. Nu blir liksom uppladdningen inför matchen lidande. Aja...

 

Ska iväg och köpa lite prylar för att sedan käka på Läckerbiten kl14. Var en jävligt kul kväll igår. Starvin var på plats, likaså Ulaf, och 5/6 av theoffice. Vill minnas att jag blev vidrigt dissad gång på gång...

 

Ulaf, du är välkommen att luncha med oss inför AIK-matchen. Har fortfarande inte förstått varför du ska på matchen btw...

 

Hockey hockey hockey!

 

Edit: Fick en varning för trams pga avatarbytet. Ty sexyterran...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De jag brukade träffa luktade inte illa där nere, de skötte sin personliga hygien.

 

Träffar inte så många nu för tiden då jag haft en stadigt i ett gäng år.

 

Men hallå, oavsett om de duschat i ett halvår innan du pullar dom så luktar det fortf fittsafter, fittsekret och ev orgasm och allt vad det är. Försöker du intala oss att dina fingrar luktar sommaräng efter att du varit nere och pullat din flicka i tio minuter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjuk grej igår btw på väg hem frågade sören

 

-btw, vems skor är det här?

-öhhhhh MINA, du ska tvätta dom och lämna tillbax dom (dom såg ut som skit) som svar på det fick man sören standard:

-aldrig

 

En annan sjuk grej var att FriSoren träffade 2 shonnar han kände på tuben, som han sa att han stejkar om dom följer med han till krukan. Det gjorde dom, och det kan fan inte ha gått bra...

 

Edit: Dom blev tydligen utslängda :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow vad risigt jag mår idag... sicko dicko.

Av att ha läst era poster från inatt kan jag konstatera att ni inte va nyktra. Blev det spyan sen? mina ögon e så jävla röda, ser inge bra ut när jag jobbar hehehehe

 

+ 1

 

Har inte varit så berusad på ett bra tag. Brukar inte gå ut och festa då jag efter min magaluf resa fick sjuk jävla avsmak för alkohol och inte kunnat dricka det utan problem på ett bra tag. Men fan i går drack jag något hela tiden och tag gode gud så vart det ingen pizza senare på kvällen.

 

Kom även på att jag ringde Gee för att jag hela kvällen drack redbull vodka förutom några fishersman shots. Utöver det så får jag ta smällen för fyllan idag då jag fått svar på fylleSMSen.

 

När jag kom hem snackade jag även med kentikent eller vad han nu nickar online. Hade inte stängt av datorn eller konversationen och fyfan vad roligt då båda var redigt berusade. Skrev att jag och Niklas drar till ängleholm om gnaget vinner och som den Stockholmare han är skrev han; "vafan e änhgleholm" :lol:

 

Iväg till Hovet nu :mrgreen:

Tog resorb och drack en jävla massa vaten på Rooneys vis innan jag sov igår så mår helt okej :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjuk grej igår btw på väg hem frågade sören

 

-btw, vems skor är det här?

-öhhhhh MINA, du ska tvätta dom och lämna tillbax dom (dom såg ut som skit) som svar på det fick man sören standard:

-aldrig

 

skitigaste skorna ngnsin och så var dom när jag tog dom. lämnar dock gärna tillbaka nu, dom e för skitiga.

 

En annan sjuk grej var att FriSoren träffade 2 shonnar han kände på tuben, som han sa att han stejkar om dom följer med han till krukan. Det gjorde dom, och det kan fan inte ha gått bra...

 

Edit: Dom blev tydligen utslängda :)

 

var ju syrrans pojkvän som jag träffar varje dag typ. Skämtat halvt om stejk fram och tillbaka så med lite alkohol i kroppen så gör man ju slag av saken. dock får man tydligen inte ha med sig nya medlemmar på lördagsnätter eller ngt sådant så fick inte ens komma in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Luder!

 

Edit: Bajskorvshora!

 

Edit 2:

 

Gått på 3 av 4 hemmamatcher på Hovet nu under Kvalserien. AIK har torskat samtliga, och har släppt in mål med 1-2 minuter kvar vid ställning oavgjort eller ledning. Fyfan vad vidrigt...

 

Flavio var som vanligt på plats. Fattar inte vad han gör där. Han sitter och käkar popcorn och kollar hockey. Han kan inte fatta någonting, och måste vara den brasse i världen som sett flest minuter hockey. Tror han ser det som komedi på bio typ...

 

Såg Hermann Dill på tunnelbanan. Länge sen jag såg honom. Mailade han när jag gick på gymnasiet och gjorde ett projektarbete om Lazio. Gillade han i C+studion också...

 

Nalle Hedlund såg vi också på matchen...

 

Liverpool kryssa också. Hurra! Näe, nu går jag o lägger mig...

 

 

Tack för sms ni som skickade...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Luder!

 

Edit: Bajskorvshora!

...

 

Miten uskomattoman vitun tyypillistä, että AIK jatkuu tavoite viime hetkellä. Se on kolmas vitun vitun pelin näin tapahtuu. AIK toimii niin uskomattoman huono jääkiekko, nappuloita niin sairas jonakin on häiriintynyt. Ei onnistunut kirjoittamaan tehdä mitään: (

 

Satana perkele vitto! Mustalaisa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...