Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

pulla precis en tjej så hon kom, efter det tog hon på sej kläderna och stack.... känner mej som en brud nu

 

edit: e full så imorgon när jag läsr detta och tycker det e fett oskönt så har jag gardering

 

Nu finns det kvar även när du vill ta bort det :)

 

Hoppas bakfyllan är trevlig

 

ps. Förlåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

pulla precis en tjej så hon kom, efter det tog hon på sej kläderna och stack.... känner mej som en brud nu

 

edit: e full så imorgon när jag läsr detta och tycker det e fett oskönt så har jag gardering

 

haha, garvade som fan när jag läste detta. har verkligen varit i dina kläder där. dock var det ju med ens ex vilket kanske förändrar lite. men du luktar förmodligen inte blomsteräng och fågelkvitter om fingrarna när du vaknar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu finns det kvar även när du vill ta bort det :)

 

Hoppas bakfyllan är trevlig

 

ps. Förlåt.

 

haha, garvade som fan när jag läste detta. har verkligen varit i dina kläder där. dock var det ju med ens ex vilket kanske förändrar lite. men du luktar förmodligen inte blomsteräng och fågelkvitter om fingrarna när du vaknar

 

Luktar pf rape imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Luktar pf rape imo

 

inte.

 

springer för övrigt rätt bra för tillfället. 80k+ för månaden.

 

Boss $200.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 621628

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Hero (BTN/SB): $414.50

BB: $335.50

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN/SB with 6 :spade: 3 :spade:

Hero raises to $6, BB raises to $16, Hero calls $10

 

Flop: ($32.00) 7 :spade: 4 :spade: 2 :club:(2 players)

BB bets $24.00, Hero calls $24

 

Turn: ($80.00) 5 :spade:(2 players)

BB bets $60.00, Hero calls $60

 

River: ($200.00) Q :diamond:(2 players)

BB bets $100.00, Hero raises to $314.50, BB calls $135.50 all in

 

Final Pot: $671.00

Hero shows 6 :spade: 3 :spade:

Hero wins $670.00

(Rake: $1.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä va ingen rape, och jag låter det stå kvar va spelar det för roll liksom, jag ba kör.

 

 

det va synd som fan för hon va feeett het, men vi kom inte överens om kondom-situationen. jag gick faktiskt och tvättade händerna innan jag gick o la mej igen.

 

fyfan, idag e jag så jäääävla bakis, det e inte sant. smakar verkligen urk på burk i min mun. ska försöka lira lite poker idag, tjäna lite deeeegggiiiisssshhh !

 

vi slarvade bort varandra rätt ofta känns det som, jag raggade en del, sjukast var när nån snygg tjej kom fram och bara fortsatte en konversation med mej och jag hade ingen aning om att vi hade snackat. hur jag fick hem hon sista har jag ingen aning om.

 

ulaf, vart tog du vägen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä va ingen rape, och jag låter det stå kvar va spelar det för roll liksom, jag ba kör.

 

 

det va synd som fan för hon va feeett het, men vi kom inte överens om kondom-situationen. jag gick faktiskt och tvättade händerna innan jag gick o la mej igen.

 

fyfan, idag e jag så jäääävla bakis, det e inte sant. smakar verkligen urk på burk i min mun. ska försöka lira lite poker idag, tjäna lite deeeegggiiiisssshhh !

 

vi slarvade bort varandra rätt ofta känns det som, jag raggade en del, sjukast var när nån snygg tjej kom fram och bara fortsatte en konversation med mej och jag hade ingen aning om att vi hade snackat. hur jag fick hem hon sista har jag ingen aning om.

 

ulaf, vart tog du vägen?

 

Låt mig gissa, hon ville ba kööööööööööööööööra utan kondom men du vägrade?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill tillbaka till spyan. Mycket snygga tjejer, bra lokal, bra musik. Varit där få ggr, och tyckt att det varit okej. Visste inte att såpass mycket unga människor hängde där, som det var igår. Hade iaf jag vidrigt kul, även om jag får betala för det idag...

 

Synd att Liverpool tappade igår. Vad gör Babel? Två straffar är rätt segt att få emot sig också. Aja, 1-2 borde gå att vända på hemmaplan...

 

Gör mål nu AIK hockey, så kan söndagens match mot Leksand bli den mest episka på 2000-talet...

 

Edit: AIK vann med 2-1, Rögle-Leksand kryssade, och på Söndag spelar AIK Hockey 2000-talets största och viktigaste match mot Lekasand. Storma bås osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HEHEHehe 1:a april e över, sulla träffar väl inga tjejer :shock:

 

det är rätt oväsentligt. det väsentliga är att när sulla träffat 10 tjejer på en kväll och fått ligga med 8 av dessa så har det ändå gått sjukt dåligt. för han kunde faktiskt ha fått ligga med 10 :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...