Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Ungefär 3h30min senare, har jag nu sett klart Ben Hur(1959), rankad 140:e på imdb. Phew. När man tillslut når intermission på dessa rullar, börjar man så sakteliga krokna...

Pokern har vänt lite på sistone. Räddat upp månaden under helgen. Upp 59k sek för månaden. Fått in fint med volym, så om jag kör på nu sista 3 dagarna vore det lajbans att nå 100k sek med hjälp av rakeback...

Orkar typ inte vänta 1h45min på att Liverpool-Sunderland ska börja. Blir till att reka Juventus-Atalanta. Fogna di Bergamo...

Sitter du alltid framför datorn? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Vidrigt jobbigt att AIK hockey och fotboll krockar imorrn. Lutar åt att jag väljer hockeyn, då det är något av sista chansen för att hänga på i kvalserien. Vinna eller konka. Känn ingen press...

Lite pinsamt idag på träningen. En kille jag gått på samma dagis som, och var i princip bästa polare med när jag var 5-6bast, kom till vår träning idag. Gustav heter han och flyttade utomlands(Luxemburg) när vi var små, och har träffat han lite random när han varit hemma över somrarna typ. Nu var det dock några år sen sist jag såg honom, och vi har ingen kontakt. Han kom in i omklädningsrummet, och vi hälsade. Jag sa "tjena, Niklas", då jag inte kände igen honom. Trodde det var nån polare till nån. Han måste tyckt att jag var århundradets pucko. Först efter träningen fick jag reda på att det var han, och med dumstruten på bad jag om förlåtelse...

Länk till kommentar

Lite pinsamt idag på träningen. En kille jag gått på samma dagis som, och var i princip bästa polare med när jag var 5-6bast, kom till vår träning idag. Gustav heter han och flyttade utomlands(Luxemburg) när vi var små, och har träffat han lite random när han varit hemma över somrarna typ. Nu var det dock några år sen sist jag såg honom, och vi har ingen kontakt. Han kom in i omklädningsrummet, och vi hälsade. Jag sa "tjena, Niklas", då jag inte kände igen honom. Trodde det var nån polare till nån. Han måste tyckt att jag var århundradets pucko. Först efter träningen fick jag reda på att det var han, och med dumstruten på bad jag om förlåtelse...

lol sjukt vilket sammanträffande :shock: Vad tränar du för något?

Länk till kommentar

Vidrigt jobbigt att AIK hockey och fotboll krockar imorrn. Lutar åt att jag väljer hockeyn, då det är något av sista chansen för att hänga på i kvalserien. Vinna eller konka. Känn ingen press...

inte så pinsamt. en gång hälsade jag på en som jag trodde jag kände men sen när han vände sig om såg jag att det inte var han, så jag fortsatte gå som om ingenting hade hänt och *smack* rakt in i en glasdörr (hela uteserveringen vänder sig)

Länk till kommentar

glöm inte aik innebandy som möter capeiro-täby samtidigt oxå

Länk till kommentar

igår när jag gick o la mig fick jag sendrag eller kramp eller nåt i båda benen samtidigt. det blev bara värre när tjejen försökte trycka på foten så det skulle bli bättre också, så det va bara att pina sig igenom typ 15 min. fick sitta med benen lite böjda, inte alltför böjda vid sängkanten. sög som fan.

riktig träningsvärk idag

Länk till kommentar

igår när jag gick o la mig fick jag sendrag eller kramp eller nåt i båda benen samtidigt. det blev bara värre när tjejen försökte trycka på foten så det skulle bli bättre också, så det va bara att pina sig igenom typ 15 min. fick sitta med benen lite böjda, inte alltför böjda vid sängkanten. sög som fan.

riktig träningsvärk idag

Imho opinion den jobbigaste känslan som finns. Fyfan vad ont det gör...

Kom på att AIK-Almtuna är hemmamatch. Man kanske skulle ta sig till Hovet och storma ett bås eller två. Ska höra med Shahin...

Länk till kommentar

Fan va synd det är för svensk fotboll och hockey att det finns så mkt rötägg i sthlm. Jag gillar fans som e passionerade för sitt lag osv (vill ju att stämningen ska vara lite hatisk) men satan vilka idioter som smyger sig in i klackarna. Värst var ju förra året då djurgårdsfans misshandlade folk ur laget som dessutom förlorade och gjorde att dom blev kvar i allsvenskan.

Det är dessa anledningar som får mig att önska all motgång till alla sthlm lag på det sportsliga planet, hoppas dom gular...

Länk till kommentar

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article6864298.ab

THE LIBERTINES ARE BACK!!!!

Avvaktar med att köpa biljetter till jag vet vilka som är på att åka. Kommer iaf bli sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt SJUKT epic!

Såg även videon på 15 åringen som delade ut blommor och tyckte som paddan att det inte var något konstigt till jag fick veta av nickdogs att folket i kyrkan visste om att han var dömd för våldtäckt. Ändå klappar dom och hejar :shock:.

Hade aldrig hänt i Stockholm.

Helt ärligt så känner jag större kärlek för Stockholm än vad jag gör för Sverige. I Sverige är jag en blatte, i Iran är jag en utläning.. men i Stockholm.. där är jag en Stockholmare :). Underbar stad :h:

Länk till kommentar

+1

Btw Niklas, checkade bilder från Röglematchen och fann denna :Dhttp://jojjesplejs8a35.tripod.com/rogh506.JPG

Sista chansen att hänga på tåget ikväll. Hoppas pucken studsar rätt denna gång. Ska du och Shahin dit ikväll eller?

Bilden funkar inte tyvärr. Jag och shahin bestämmer oss i sista stund. U nuläget ser det ut som att det blir tvn, och zappande mellan alla matcherna. Börjar nu inse hur jävla segt det är att dom går samtidigt...

Edit: Tror det var den här bilden du menade. Lol...

rogh506.JPG

Edit 2: Verkar inte som at man får koppa bilder från jojjesplejs. Aja, hittade bilden du sökte. Jag och Shahin koncentrerade...

Edit 3: Såg nån risifruttireklam om att man kan vinna en heldag med Magnus Samuelsson. Vem vill det egentligen?

-Ja på tisdag ska jag hänga hela dan med Magnus Samuelsson.

-Vad ska ni göra?

-Hänga...

Länk till kommentar

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article6864298.ab

THE LIBERTINES ARE BACK!!!!

Avvaktar med att köpa biljetter till jag vet vilka som är på att åka. Kommer iaf bli sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt SJUKT epic!

Såg även videon på 15 åringen som delade ut blommor och tyckte som paddan att det inte var något konstigt till jag fick veta av nickdogs att folket i kyrkan visste om att han var dömd för våldtäckt. Ändå klappar dom och hejar :shock:.

Hade aldrig hänt i Stockholm.

Helt ärligt så känner jag större kärlek för Stockholm än vad jag gör för Sverige. I Sverige är jag en blatte, i Iran är jag en utläning.. men i Stockholm.. där är jag en Stockholmare :). Underbar stad :h:

stockholm är ju sverige, alla andra beboeliga platser i detta land är bara mjölk, ost och köttproducenter till stockholm

Länk till kommentar

• Skapa nytt...