Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

vet faktiskt inte men tror inten det, mina minnen från slutet är dock sådär ändå så ngn kan ju fylla i dom lite. lyckades för övrigt somna på min bärbara datorn med kläderena på och ta fel skor på vägen hem. så saknar ngn ett par skor har jag dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

jag blev löööjligt full. Började kvällen med att föra en starköl hos mamma och snodde en flaska vin eftersom jag inte hunnit till systemet. Vinet gick ner på ungefär 15 min hos sexy, och jag hade även med mig en halvfull vodkaflaska utan virke...

satt i köket med sexys snygga kompisar och sjöng snapsvisor och drog typ feta vodkashots utan en tanke på att kanske sakta ner. Sekunden senare vaknar jag upp i en säng, förutsätter först att jag är hemma men kommer på till slut att det måste vara sexys sovrum. Jag hade missat hela festen typ! var kul så länge det vara iaf =)

kan ju inte svika innebandygänget så efter lite snooze går jag från sexy, drar förbi donken och sätter i mig lite nuggets (kände typ ingen smak), var tvungen att ta taxi hem, spydde lite snabbt där hemma, tog taxi till träningen, "spelade" lite med en spypaus på toan. Nu är jag hemma och har börjat nyktra till. Käkar Dumle. Blir hemkörningspizza ikväll och ingen grind

Länk till kommentar

IRLgarvade lite när jag såg det här. Måste välja att hylla upp dessa kreativa supportrar. Trots att dif bestraffades med att spela premiären utan publik har dessa hjältar faktiskt rätt. Luften är fri. Varför tänkte inte fler på det...

115015.jpg

Jag hade missat hela festen typ! var kul så länge det vara iaf =)

Tro mig. Du missade inte många sekunder av den här festen. Du var överallt, och på varenda kotte. Otroligt bra rail faktiskt...

Länk till kommentar

Grattis Mårten! Blev det några millar på tipset?

700kr netto. Std för mina 12rättare. Största vinsten är 1200kr på 17st 12:or. Svåra omgångar liksom...

Nu ska jag se Solsidan...

Glömde nämna dagens viktigaste. AIK vann med 6-5 borta mot Växjö. Sjukt starkt, och nu får jag jobbiga förhoppningar i kvalserien. AIK får typ inte vinna mot SSK på tisdag. Då kommer jag få rejhäla förhoppningar. Kommer bli sjukt tryck förhoppningsvis. Efter matchen ska jag, sexy och en IRLkompis ta oss till The Dubliner för att beskåda toppmötet i League One mellan Leeds och Millwall. Längtish...

Edit: Leeds-Millwall är imorrn

Länk till kommentar

vet, och gsp man ba pleeeeaaasseee fan va fint.

dream13 kl 8 inatt/imorgon bitti

GSP har blivit så tråkig och jag är en av få som tycker Hardy är störtskön så är fan kluven där.

DREAM suger tyvärr hästpung allt som oftast :( Denna gala är nog tillochmed sämre på pappret än vanligt. Men man kommer väl tanka ändå. Får heja på supercoola Minowaman :mrgreen:

Länk till kommentar

+1 på allt. hardy va jävligt oskön i början försökte sej på badboystilen men han har ju slutat med det nu. gsp kör 5 ronder kontrollerande på marken utan submissionförsök så han e jävligt trist att se på men killen kan ju inte förlora så lite cred ska han ha! tråkiga matcher dock.

matcherna ikväll, de 3 huvudmatcherna, kommer va sååå sjuka. tror kongo mot han gamla gubben kan bli riiktigt fet kan sluta i en skön KO.

/BRANDON VERA FAN BOY

muay thai style ftw

Länk till kommentar

+1 på allt. hardy va jävligt oskön i början försökte sej på badboystilen men han har ju slutat med det nu. gsp kör 5 ronder kontrollerande på marken utan submissionförsök så han e jävligt trist att se på men killen kan ju inte förlora så lite cred ska han ha! tråkiga matcher dock.

matcherna ikväll, de 3 huvudmatcherna, kommer va sååå sjuka. tror kongo mot han gamla gubben kan bli riiktigt fet kan sluta i en skön KO.

/BRANDON VERA FAN BOY

muay thai style ftw

Om Buentello klarar sig förbi första ronden skulle jag bli förvånad. Han hör fan inte hemma i UFC. War Cheick Kongo! Kommer sluta med KO både där och mellan Gonzaga och Dos Santos. Sjuuukt bra matcher för att vara en gratisgala verkligen.

Länk till kommentar

jävligt skön snubbe, största människan jag sett typ... sen hur bra han e vet man inte riktigt eftersom han bara gått typ 3 matcher. men som reglerna i amerikansk MMA ser ut så e allt man behöver göra att ta ner nån på marken och kontrollera han så vinner man ronden. brock lensar väger typ 300 pounds så han måste banta ner sej till 265 för att klara av maxvikten på heavyweight så är han en grym brottare så han behöver bara få ner folk sen kontrollera så vinner han mot vemsomhelst...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...