Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Wheeeere is the irony my friend :-(

Hihi, vad var det jag sa geewhiz? :)

Till musen, jag tror jag försökte mig på en så kallad "levling" :shock:

Jo men då dricker jag ju hellre en kopp kaffe. Känns ev- att ta energidricka för att stilla begäret :-P. Lägger ner energidricka helt, även gheewhiz vodka/redbull läggs alltså ner. I Sverige går det ju bra, men vad ska man dricka ute när man är utomlands där redbullvodka är standard? Bara köra på smirnoff ice? :roll:

Jag mår mycket bättre nu, tack som frågar :). Tyvärr håller det i sig lite. När jag kollar på skärmen nu så kisar jag, vilket kanske är ett tecken på att jag måste kolla upp ögonen. Får typ ont av ljuset.. medan jag skrev det här så provade jag dämpa ljusen vilket gick helt ok.

Försökte spela nu men även det gick åt helvete. Ongames klient laggar alldeles för mycket. Ospelbart och tyvärr är jag kortbust så kan inte heller lira på någon annan site.

gg life men GL till dig :)!!

Aha, okej, gillar man kaffe så är det väl kanske ingen dålig ide, jag däremot hatar kaffe så stillar mitt koffeinbegär via en redbull om dagen, inte för att jag mått särskilt dåligt utav det men det tar på lillrullen att dricka många om dan :-(

Okej, härligt att du mår bättre iaf! Lika bra att kolla upp det ifall det skulle vara något annat än energidrycköverdos kanske :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Filmen börjar klockan 20, bara så ni vet. Tråkigt om ni skulle försova er :) Den är sjuka 2.40 lång för övrigt.

Bra värld man lever i, att du helt seriöst måste skriva det där :)

Skiter vi i middagen? Om bion börjar 8 bör vi käka vid typ 6, då man måste hämta ut biljetterna 7? Vi kan iofs highcarda om vem som får knata ifrån restaurangen och hämta ut dom. Förslagsvis äter vi nära Rigoletto...

Om folk e redo att pröva sina smaklökar så finns det en rysk restaurang vid namn KGB, precis ovanför Rigoletto. Mitt förslag sas...

Länk till kommentar

asså, JÄTTE-FML idag. mobilens klocka står helt fel efter att jag sulade den i marken igår och den låg trasig i x antal timmar... vaknar klockan 3 då niklas ringer mej, jag är i tron om att jag är en vanlig människa som vaknar halv 11. ringer runt en massa samtal, planerar att göra en massa saker innan vi ska på bio. sen får jag ett samtal från en tjej som jag skulle julklappshandla med som har värsta ågnesten över att hon vakna "så sent". vafan snackar hon om? klockan e 11 nääämen juste. hon förklarar att klockan är halv 4.

ska på restaurang om 2 timmar och jag har precis tryckt i mej cpmycket pasta...... FMLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Länk till kommentar

asså, JÄTTE-FML idag. mobilens klocka står helt fel efter att jag sulade den i marken igår och den låg trasig i x antal timmar... vaknar klockan 3 då niklas ringer mej, jag är i tron om att jag är en vanlig människa som vaknar halv 11. ringer runt en massa samtal, planerar att göra en massa saker innan vi ska på bio. sen får jag ett samtal från en tjej som jag skulle julklappshandla med som har värsta ågnesten över att hon vakna "så sent". vafan snackar hon om? klockan e 11 nääämen juste. hon förklarar att klockan är halv 4.

ska på restaurang om 2 timmar och jag har precis tryckt i mej cpmycket pasta...... FMLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

sopa

Länk till kommentar

Mitt liv är nu fullbordat!

(Jag vaknade halv 11 idag som en normal människa :mrgreen: av att tandläkaren ringde å sa att jag får 600kr i böter för att jag försov mig från min tid imorse... tilt -.- )

Länk till kommentar

• Skapa nytt...