Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

johan e med sin gf, emil med tror jag, niklas och shahin e hos shahin inte hundra på va de hittade på ikväll, sören vet jag ej och själv sov jag till typ halv 8 på kvällen idag och har lirat sen dess, skönt!

har sår på knogarna efter jag smetade in ett slag framme på datorn där cd-romskiten och det sitter.. helt oprovocerat bara lagga min dator sönder när jag hade 5 bord igång och vägrade bli normal igen så jag straffade den. och mej själv.

lyckades dock hitta 10kplusset idag, inte fy skam! va ett tag sen jag kamma hem det sist.

nu ska jag se starcraft och sobva och imorgon ska jag fanimej beställa en ny dator! ... och jag hade sex igår så 1-0 till mej v pf

PEACE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johan e med sin gf, emil med tror jag, niklas och shahin e hos shahin inte hundra på va de hittade på ikväll, sören vet jag ej och själv sov jag till typ halv 8 på kvällen idag och har lirat sen dess, skönt!

har sår på knogarna efter jag smetade in ett slag framme på datorn där cd-romskiten och det sitter.. helt oprovocerat bara lagga min dator sönder när jag hade 5 bord igång och vägrade bli normal igen så jag straffade den. och mej själv.

lyckades dock hitta 10kplusset idag, inte fy skam! va ett tag sen jag kamma hem det sist.

nu ska jag se starcraft och sobva och imorgon ska jag fanimej beställa en ny dator! ... och jag hade sex igår så 1-0 till mej v pf

PEACE

95%20Internet%20High-Five.jpg

Länk till kommentar

Valde som skrivet att styra kosan mot shahins härbärge till lägenhet. Inleds bra med att shahin inte svarar i telefonen när jag står utanför hans port i snöyran. Kan givetvis inte koden så kommer inte in. Ringer Smooger som jag vet är online, och ber han vibba shahin på msn. Inget svar. Tillslut tittar shahin på sin telefon och jag kan sluta frysa. En sliten Metadicct sitter vid datorn och slösurfar. Han berättar om gårdagens ladbrokesfest, och att han är så bakis att han inte orkar hitta på något ikväll. Samma för shahin som fortfarande led av powerkinginfluensan...

Trevligt värre, och efter att vi käkat sushi(förutom meta som är 100% anti), tittat på dansklipp på tuben, och reflekterat kring värdet att ta sig hem till Ante för high stakes pes, så bestämde jag mig för att stämpla ut. Kontaktade FriSoren för ett ev cc-besök. Han befann sig på någon fest, men sa att han skulel anlända senare, så jag begav mig dit på egen hand. Hatar egentligen cc, och tycker cash gamet där är ett sömnpiller, men valde ändå detta i brist på andra aktiviteter...

Träffade Cyntax vilket kanske inte var årets chock då cc enligt rykten är hans kungavälde. Skrev upp mig på 20/20 och hamnade på ett riktigt fiskbord. Std var att folk köpte in för 500-1000, för att sedan fylla på vid bust. Endast jag och e kille till som visste vad straddle var, vilket säger en del. Semikortkall, men lyckades vinna några händer här o där, och slutade 5500 upp efter att ha suttit vid samma bord kvällen ut. Smooger och Laafi joinade efter deras bio. Dom hade sett Avatar på 3D. Trodde det var ett skämt men biljetten kostade 150kr, och man var tvungen att ha 3D-glasögon. Vart är världen på väg liksom?

Bestämde mig för att kliva vid 3-tiden och begav mig till slussen. Stort misstag att försöka ta lowstakesbussen hem med alla fyllon, när man själv är nykter. Träffade en mycket berusad FriSoren som hade ramlat i snöslasket, då det såg ut som att någon hade spytt ner hans jeans. Killen var som vanligt jävligt oresonlig, och hade tappat bort sin syster på kuppen. Dryga timmen spenderades på ett iskallt slussen, letande/väntande på hans syster men tillslut gav jag upp. Bussen var av någon anledning inställd, och jag tog time på FriSorens systerletande, innan jag tog taxi hem med en IRLkompis...

... och jag hade sex igår så 1-0 till mej v pf

Jag drömde att jag hade sex, så jag antar att jag gick break even med övriga pf...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...