Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Ojoj seriefiskar :D

 

Sons of anarchy är som sagt NÖT, bästa som går på tv atm. The wire är väldigt bra den med.

Annars:

*Supernatural

*Life

*Chuck (min favorit)

*True blood

*Community

*Parks and recreations

*Friday night lights

*Fringe (även om den tappat lite mot slutet, men tror dom bygger upp mot slutet av s.2)

*Modern family

*Dollhouse.

 

Om ngn är intresserad så har jag ett par sjukt nötiga sci-fi serier som bara gick en säsong som jag kan ta reda på namn om det behövs. Och nej inget star-trek trams utan nötig sci-fi!

 

Hf i serieträsket nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

The Wire (överlägsen allt annat), The Shield, Sons of Anarchy, Oz, Sopranos, Mad Men (kändes seg först men sögs in mer och mer), Hung (lättsam, gillade du Californication så gillar du nog denna), Jekyll (brittisk ny version av Jekyll&Hyde), Sleeper Cell (underskattad, förstår inte varför denna nämns så sällan), Generation Kill, Breaking Bad, Journeyman (bara en säsong men rätt bra, lättsmält), The Corner (Ghetto-story på verkliga händelser av The Wire-gänget, gripande), In Treatment, White House, Six feet under. Det var några tips från toppen av mitt huvud.

 

Förövrigt blir man ju mörkrädd när folk tipsar om skräp som Flashforward och Veronica Mars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kryddo, sleepercell blir inte nämnd så ofta eftersom den är sjukt omstädlig och saknar tempo som fan.

 

Journeyman håler jag helt med dig, men det var nog bra att dom inte gjorde en säsong till av den mtp att det skulle vara svårt att fortsätta den storyn ngn längre tid.

 

Generation kill däremot är ett riktig guldkorn! Tack för att du påminde mig, dags att dra den säsongen igen imo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm serier - en pokerspelares bästa vän.

 

Firefly

Five hundred years in the future, a renegade crew aboard a small, mobile, spacecraft tries to survive as they travel the unknown parts of the galaxy and evade warring factions as well as authority agents out to get them.

 

Carnivale

CARNIVALE follows a traveling carnival as it wends its way across the Dust Bowl, focusing on Ben Hawkins, a mysterious 18-year-old fugitive with hidden talents who is taken in by the carnival, and Brother Justin, the charismatic, shadowy evangelist who will ultimately cross his path. The series takes place at a time of worldwide unrest, with evil on the rise around the globe and the Great Depression wreaking economic and social havoc here at home.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste först understryka redan nämnda: True Blood, Genereation Kill (HBO levererar som alltid) och

its allways sunny in Philadelphia(ett av få program som jag verkligen irlgarvar).

 

Skins - handlar om brittiska ungdomar i Brrighton (tror jag), händer sjuka grejer hela tiden och karaktärerna är helt otroliga. En av mina absoluta favorit serier, måste ses:-P

 

Legend of the seeker - fantasy serie som är helt okej, finns ju inte så mycket i den kategorin och dagens teknik gör ju att den inte ser ut som Xena iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Förövrigt blir man ju mörkrädd när folk tipsar om skräp som Flashforward och Veronica Mars.

 

+1 sjukt dåliga serier.

 

Ojoj seriefiskar :D

 

Sons of anarchy är som sagt NÖT, bästa som går på tv atm. The wire är väldigt bra den med.

Annars:

*Supernatural

*Life

*Chuck (min favorit)

*True blood

*Community

*Parks and recreations

*Friday night lights

*Fringe (även om den tappat lite mot slutet, men tror dom bygger upp mot slutet av s.2)

*Modern family

*Dollhouse.

nu!

 

sett true blood, chuck, friday night lights, fringe och dollhouse av dom här. alla helt ok utom true blood som e överlägset bäst. (flippa ifs lite sista säsongen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wtf kollade igenom listan, haru inte sett, heroes, lost och prisonbreak?

 

Ingen människa kollar väl fortfarande på dessa? Tyckte alla började pissbra, men sedan blev det ju löjligt. Heroes höll typ 10 avsnitt, Lost höll 2-3 säsonger, Prison höll max 2. Omöjligt att hålla intresset uppe, och var tvungen att sluta följa alla sinom tid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen människa kollar väl fortfarande på dessa? Tyckte alla började pissbra, men sedan blev det ju löjligt. Heroes höll typ 10 avsnitt, Lost höll 2-3 säsonger, Prison höll max 2. Omöjligt att hålla intresset uppe, och var tvungen att sluta följa alla sinom tid...

 

man börjar ju iaf kolla på dom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt nu. Ska vi boka EMOP Gran Canaria? Kan ju bli något av den sjukaste resan någonsin. Kommer någon av pfs elit inte åka på denna resa?

 

Slutet på Januari är väl den tid på året ingen människa vill vara i iskalla Sverige. Gran Canaria är ju dessutom ett perfekt resemål. En uppgradering av Malta, som i mina ögon var en jävligt roligt resa...

 

Hur gör vi med boende? Ska vi återigen hyra ett mansion eller kör vi på spelarhotellet? Kanske rent av ett svennebanancharterhotell...

 

Jag tycker vi bokar snarast. Som gängets pappa kan jag försöka leta lite hus om det skulle vara intressant. Vore nice att veta hur enormt intresset inför denna resa är. Snackat med ett gäng på msn, och alla verkar taggade...

 

Invasion...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow gran canaria :F

 

Javisst! Inge GC utan Snusarn...

 

Redan hittat ett nöthus om det skulle bli aktuellt:

 

99022_7.jpg

 

99022_1.jpg

 

99022_3.jpg

 

Pris:

 

300£(inte sek, $, €)/vecka

 

Bostadstyp:

 

villa

 

Typ av plats:

 

nära havet

 

Allmänt:

 

telefon

luftkonditionering

centralvärme

sängkläder ingår

hembiträdestjänster dagligen

handdukar ingår

kassaskåp

solarium

jacuzzi

 

Kök:

 

grill

spis med 4 plattor

kylskåp

frys

spishäll

ugn

mikrovågsugn

tvättmaskin

 

Matplats:

 

matplats

sittplatser för 14 personer

 

Badrum:

 

3 badrum

- Toalett, Duschområde, Bidé

 

 

Sovrum:

 

6 sovrum, med sovplatser för 16 personer

- 1 Dubbelsäng, 1 Enkelsäng

- 2 Enkelsäng

- 1 Extrastor dubbelsäng, 1 Babysäng

- 1 Dubbelsäng, 1 Enkelsäng

- 1 Stor dubbelsäng

- 1 Extrastor dubbelsäng

 

Underhållning:

 

DVD

tv

satellit eller kabel

 

Internetuppkoppling:

 

bredband

internet

trådlöst bredband

dator finns

 

Utomhus:

sandlåda

trädgård

grillplats

parkering

15 trädgårdsstolar

8 strandstolar

 

Pooler:

 

privat pool

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va kostare niklas? fick det bara till 14 sängplatser om ingen ska sova i babysängen...(padrinos?)

 

3000£ tot, för en vecka. Padrinos betalar således hälften då spjälsängen e hans...

 

Förstod inte riktigt det där med sängarna. Står att det ska rymmas 16personer i villan, men räknar även jag till 14pers(15 med spjälsäng).

 

Pris per skalle, förutsatt att man är 14 personer = 3000£ / 14 = ca 2500 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...