Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Ok, jag behöver hjälp

Jag har sett klart chuck nu och är i fas med alla andra serier som jag följer och vill ha ett nytt projekt. Rekomendera något please! här är de serier jag har sett så ni vet ungefär vad jag kollar på:

Californication

Chuck

Dexter

Flight of the conchords

Family guy

Gossip Girl

How I met your mother

Scrubs

South park

The Office US/UK

Two and a half men

Vänner

Serier som jag har försökt kolla på men aldrig kommit in i trots flera försök:

Entourage

Seinfeldt

30 rock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Big bang theory är löjligt bra :-)

Den har jag sett men glömde inkludera. Älskar att nörda, matte och fysik så jag är helt klart målgruppen. awsome

Sons of Anarchy

Big Bang Theory eller Rules of engagement kanske kan vara något.

Sopranos, band of brothers och generation kill är riktigt bra om du inte sett.

Life och Green Wing är annars två doldisar som presterar.

breaking bad

Veronica Mars

Extras (Top 1 bästa komediserier nånsin)

Förklara gärna på ett säljande sett ungefär vad det handlar om. Kul med lite förslag som inte är OC / entourage, uppskattas jättemycket!!

Länk till kommentar

Jag hade också problem med att hitta nya tv-serier att nöta igenom. Håller på att kolla Sons of Anarachy just nu. Handlar om ett MC-gäng i en liten stad i USA, klart sevärd serie i mitt tycke. Våld, humor, drama, bromance, sköna karaktärer.

Från tv.com:

"From Kurt Sutter, writer/producer of The Shield, comes Sons of Anarchy, a dark drama set in Charming, a sheltered community watched over by a renegade motorcycle club intent on protecting the town from the newcomers that threaten it. Jackson "Jax" Teller is one member of the brotherhood, who finds his own loyalty to the group tested when he experiences its increasing lawlessness and notoriety, while at the same time adjusting to life as a father. But confusing matters are Jax's mother and stepfather, two ruthless individuals who happen to be the masterminds behind the club.:

Länk till kommentar

Det är ganska standard på många sätt faktiskt. Handlar om två par varav ett är gift och deras singelkompis som ställs inför en massa problem vad gäller dejting osv, en klassisk singelkille. Har i ärlighetens namn heller inte sett det fullt ut men det är ganska trevligt att fördriva tiden med!

Edit:

The war at home är inte så känt program men riktigt roligt imo. Handlar om en familj vars unge har homosexuell kompis och är allmänt weird själv. Sen en snygg syster också. Farsan är också skön!

That 70s show (nöten!)

Denna behöver väl ingen förklaring? Bara påminnelse.

Fresh Prince är också sjukt bra

Länk till kommentar

Veronica Mars - Är en ungdomsserie om en tjej(Kristen Bell) som går på highschool men som vid sidan om detta jobbar på sin pappas detektivbyrå. Varje säsong har ett genomgående "fall" plus att varje avsnitt har ett eget litet typ. Listad som Drama, Crime på imdb. Men är ju mer åt oc, beverlyhills, one tree hill hållet än CSI och sånna serier. Är med andra ord en "ungdomsserie".

Extras - Av Ricky Gervais med Ricky Gervais i huvudrollen. Bättre än office och jag har aldrig skrattat så mycket och högt åt en serie.

Länk till kommentar

Det är ganska standard på många sätt faktiskt. Handlar om två par varav ett är gift och deras singelkompis som ställs inför en massa problem vad gäller dejting osv, en klassisk singelkille. Har i ärlighetens namn heller inte sett det fullt ut men det är ganska trevligt att fördriva tiden med!

Edit:

The war at home är inte så känt program men riktigt roligt imo. Handlar om en familj vars unge har homosexuell kompis och är allmänt weird själv. Sen en snygg syster också. Farsan är också skön!

That 70s show (nöten!)

Denna behöver väl ingen förklaring? Bara påminnelse.

Fresh Prince är också sjukt bra

Rätt kul visst, men själv hatar jag att börja se serier som blir/blivit nerlagda. Blir ju som inget riktigt slut då.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...