Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

du glömde reeeeesult. å hhs. å hhs från din å jays dal och bergbana.

 

hehe . $11k + idag. Jag och jay låg $180k men sluta $95k

 

Springer rätt rövas över lag så skönt med pluss idag. Springer 100 bb / 100 under mitt EV över 40 000 händer. EV är visserligen bullshit men har inte variansen på min sida.

 

Väldigt nöjd med hur jag hanterat det dock. Inte några whineposter (förutom denna) hitills och har över lag inte låtit det påverka mig alls. Är i ruggigt bra grindmode atm. Min svårt arbetslöse bror har tagit upp WOW dessutom vilket inte är helt dumt för mig då min "andradator" är mycket bättre än hans så han håller mig sällskap. Lättare att få in maratonsessionerna då.

 

Var på IKEA med IRL polare i förrgår som precis flyttat. Köpte en jävligt stor elefant i tyg. Ska ge den till hunden nästa gång jag träffar honom. Tror han kommer gilla den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe . $11k + idag. Jag och jay låg $180k men sluta $95k

 

Springer rätt rövas över lag så skönt med pluss idag. Springer 100 bb / 100 under mitt EV över 40 000 händer. EV är visserligen bullshit men har inte variansen på min sida.

 

Väldigt nöjd med hur jag hanterat det dock. Inte några whineposter (förutom denna) hitills och har över lag inte låtit det påverka mig alls. Är i ruggigt bra grindmode atm. Min svårt arbetslöse bror har tagit upp WOW dessutom vilket inte är helt dumt för mig då min "andradator" är mycket bättre än hans så han håller mig sällskap. Lättare att få in maratonsessionerna då.

 

Var på IKEA med IRL polare i förrgår som precis flyttat. Köpte en jävligt stor elefant i tyg. Ska ge den till hunden nästa gång jag träffar honom. Tror han kommer gilla den.

 

du va inte där med en kompis på internet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då frågar jag mig. kan det bli sämre? Aja, skitsamma. Rafa har gjort mycket bra för Liverpool. Man får tänka på vilket lag han tog över, men tyvärr börjar det gå åt fel håll nu, och då måste nåt göras. Jag tycker det är dags nu.

 

 

 

Jag håller inte med, och det måste ju bli jättedyrt när han just skrev ett femårskontrakt..

 

Allvarligt talat så, klubben har inga pengar och därför kan vi inte ha lika bred trupp som chelsea t.ex., vi har brutalt med skador och får inget samspelt lag då spelar byts ut hela tiden. Visst har Pool underpresterat men jag tycker Benitez får ofantligt mycket oförtjänt skit.

 

Här har du en bra krönika om senaste tiden och gnället på Rafa.. http://liverpoolfc.nu/chronicles/?id=318

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller inte med, och det måste ju bli jättedyrt när han just skrev ett femårskontrakt..

 

Allvarligt talat så, klubben har inga pengar och därför kan vi inte ha lika bred trupp som chelsea t.ex., vi har brutalt med skador och får inget samspelt lag då spelar byts ut hela tiden. Visst har Pool underpresterat men jag tycker Benitez får ofantligt mycket oförtjänt skit.

 

Här har du en bra krönika om senaste tiden och gnället på Rafa.. http://liverpoolfc.nu/chronicles/?id=318

 

 

Pool har spenderat mer pengar än både man utd och arsenal de senaste åren. Så pengar måste de väl ha, dock lägger de pengarna på helt fel spelare..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pool har spenderat mer pengar än både man utd och arsenal de senaste åren. Så pengar måste de väl ha, dock lägger de pengarna på helt fel spelare..

 

1. Om man spenderat mer pengar så borde man väl ha mindre pengar? :)

2. Vilka spelare har varit helt fel som de lagt så mycket pengar på?

 

Här har du alla spelare, köpta och sålda senaste 5 åren så du kan leta själv.

http://www.lfcny.org/forums/showthread.php?t=3311

 

United och Chelsea har klart högre löner också. City ligger ju före i löneligan nu också.. Att lyckas som Wenger gjort med unga spelare tar lååång tid men hatten av för Wenger som lyckats och inte vill trissa löner heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror leg funkar inom eu faktiskt om det är nöd

 

Nopp körkort funka inom Norden men inte eu och har inga andra idhandlingar, åker hemifrån nu blir till att speeda och skaffa provisoriskt, kollade det lite snabbt på nätet och tydligen gäler det bara för transit i Slovenien lol lite tur kan man väl få nu kom igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Om man spenderat mer pengar så borde man väl ha mindre pengar? :)

2. Vilka spelare har varit helt fel som de lagt så mycket pengar på?

 

Här har du alla spelare, köpta och sålda senaste 5 åren så du kan leta själv.

http://www.lfcny.org/forums/showthread.php?t=3311

 

United och Chelsea har klart högre löner också. City ligger ju före i löneligan nu också.. Att lyckas som Wenger gjort med unga spelare tar lååång tid men hatten av för Wenger som lyckats och inte vill trissa löner heller.

 

1. Uttryckte mig dåligt innan. Menar att Liverpool inte har några pengar nu bla pga att de har lagt onödiga pengar på floppande nyförvärv.

 

2. Kollade genom listan lite snabbt och hittade endast 4 bra värvningar, Torres, Glenn Johnsson, xabi alonso och mascherano. Inga andra värvningar hade tagit plats i något av de 3 topplagen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Uttryckte mig dåligt innan. Menar att Liverpool inte har några pengar nu bla pga att de har lagt onödiga pengar på floppande nyförvärv.

 

2. Kollade genom listan lite snabbt och hittade endast 4 bra värvningar, Torres, Glenn Johnsson, xabi alonso och mascherano. Inga andra värvningar hade tagit plats i något av de 3 topplagen..

 

Så resten är dåliga?

Pepe Reina? Daniel Agger för 70 mille? Benayoun? Kuyt? Morientes när han köptes? Bellamy? Ingen som skulle platsat i nåt av de andra topplagen? Var lever du nånstans?

 

De enda usla värvningarna som jag ser det är Dossena (riktigt usel), Babel (kostade alldeles för mycket och har inte utvecklats) och sen småvärvningar för småsummor.

 

Sorry för hijack av tråden men jag tycker det är så mycket oförtjänt gnäll på benitez, och särskilt hans värvningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Om man spenderat mer pengar så borde man väl ha mindre pengar? :)

2. Vilka spelare har varit helt fel som de lagt så mycket pengar på?

 

Här har du alla spelare, köpta och sålda senaste 5 åren så du kan leta själv.

http://www.lfcny.org/forums/showthread.php?t=3311

 

United och Chelsea har klart högre löner också. City ligger ju före i löneligan nu också.. Att lyckas som Wenger gjort med unga spelare tar lååång tid men hatten av för Wenger som lyckats och inte vill trissa löner heller.

 

Dåliga värvningar:

Pennant - £6.7m

Lucas - £5m

Ryan Babel - £11.5m

Dossena - £7m

Keane - tappade £3m på den affären

 

Sen finns det ju massa spelare som blivit köpta för ganska små summor men som inte är speciellt bra (typ Kyrgiakos, Insua m.fl.). Värvningen av Aquilani kan man väl diskutera också. Som supporter till Roma så gillade jag honom väldigt mycket, men det kändes ändå rätt ok att få så mycket pengar för en spelare som är så pass skadebenägen.

 

Sen håller jag med att Liverpool har problem att locka riktigt stora namn pga lönebiten. Dock behöver man ju inte kasta bort pengar på mediokra spelare som ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåliga värvningar:

Pennant - £6.7m

Lucas - £5m

Ryan Babel - £11.5m

Dossena - £7m

Keane - tappade £3m på den affären

 

Sen finns det ju massa spelare som blivit köpta för ganska små summor men som inte är speciellt bra (typ Kyrgiakos, Insua m.fl.). Värvningen av Aquilani kan man väl diskutera också. Som supporter till Roma så gillade jag honom väldigt mycket, men det kändes ändå rätt ok att få så mycket pengar för en spelare som är så pass skadebenägen.

 

Sen håller jag med att Liverpool har problem att locka riktigt stora namn pga lönebiten. Dock behöver man ju inte kasta bort pengar på mediokra spelare som ovan.

 

Insua?! Kostade £1,3M och har precis tagit en plats i argentinas landslag som 20-åring?!

 

Lucas har ju på nåt vänster tagit en plats i Brasiliens trupp så kanske inte är så dålig som alla tror, och bör kunna bli bra (blev utsedd till bästa spelare i brasilianska ligan innan han lämna för pool). Pennant var väl en helt okej spelare men massiva attitydsproblem.

 

Men visst har man lite känsla av att Rafa inte har samma koll som t.ex. Wenger har när han värvar yngre spelare men jag tror fortfarande på honom..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Insua?! Kostade £1,3M och har precis tagit en plats i argentinas landslag som 20-åring?!

 

Lucas har ju på nåt vänster tagit en plats i Brasiliens trupp så kanske inte är så dålig som alla tror, och bör kunna bli bra (blev utsedd till bästa spelare i brasilianska ligan innan han lämna för pool). Pennant var väl en helt okej spelare men massiva attitydsproblem.

 

Men visst har man lite känsla av att Rafa inte har samma koll som t.ex. Wenger har när han värvar yngre spelare men jag tror fortfarande på honom..

 

Insua är fortfarande rätt risig, framför allt defensivt. Att han tagit en plats i Argentinas landslag säger ganska mycket om Maradona som tränare.

 

Vad gäller Lucas så vet jag att han blev utsedd till bästa spelare i brasilianska ligan. Han har dock varit kass i Liverpool och är därmed en dålig värvning. Tvivlar också starkt på att han kommer bli spec. bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en Liverpooltråd om jag inte har fel där denna diskussion får fortsätta florera. Tyvärr tog jag upp diskussionen här vilket var fel...

 

Ser Transformers 2 och tycker den är rätt bra faktiskt. Trodde inte den skulle leva upp till ettan men det gjorde den. såg Gamer igår också. Jävligt annorlunda och bra. Kul att "dexter" presterade...

 

Izy reggade HU-SM på Unibet häromdagen. Glömde obv bort att det var idag. Ringde och påminde han nu, när han är på väg till stan. Turren började för 1.5h sedan. GJ...

 

Är upp 11006$ för månaden, bara på spelet. Rekordmånad alltime på cg. Hoppas det håller i sig, så kan jag kanske nå 3m300k, och IRLsucks blir skyldig mig en öl...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

testgång i morgon. Alla pf:are är välkommna, men skriv om ni kommer

 

Jag var och spelade idag. Frågade snubben i kassan om det fanns tider och han sa att dem hade en ledig tid torsdagar 22-23. Jag tycker det är en tid som skulle passa eftersom de flesta av oss är nattugglor ändå. Och dessutom så blir det halva priset. 5100 sek / termin istället för 10200 sek.

 

 

Han sa att om vi var intresserade så kan vi provspela gratis i morgon och nästa vecka. Och det tycker jag vi ska nappa på. Känna lite på hur intresset är och om vi tycker det är roligt och så. Och i så fall hyra 1 gång / vecka tills våren.

 

alltså. Jag ska ringa honom i morgon ifall det finns intresse så skriv här snarast de som är intresserade. Det är 3 on 3 så vi måste bli iaf 6 stycken tills i morgon.

 

alltså: vilka kan spela i morgon torsdag 22-23?. Hallen ligger på Tellusborgsvägen 1 hägersten. Borde vara semismidigt för alla att ta sig dit. Men åker bara genom tunneln med bil. Annars tunnelbana nära.

 

 

 

 

Karta:

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=tellusborgsv%E4gen

 

hemsida:

http://www.innebandycenter.se/

 

Tycker vi det här är roligt så finns det möjlighet att gå med i SIL-ligan också som är 3on3 med målvakt. Då spelar man varannan söndag i samma hall. Och då två matcher på rad. alltid samma tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...