Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Assyriska-Dif 2-0...

 

Uppenbarligen aiks år i år. Helt sanslöst egentligen.

 

Jo, men loppet är ännu inte kört. Ser dock förbannat mörkt ut. "Trist" att den fantastiske ärkehjälten, Stefan Batan gick och skadade sig. Dock väldigt tragikomiskt för dif att dom f.d AIK-spelarna, Dennis Östlundh och Göran Marklund gör målen. Jobba kvadruppel...

 

Fattar inte hur det ska vara så förbannat svårt att tippa CL. Inte en enda bet gick in. Värdelöst...

 

Ryktas om att Benitez får kicken vid förlust mot Lyon ikväll. Ersättare blir isåfall troligtvis den gamla hjälten Kenny Dalglish. Semihoppas typ att Liverpool förlorar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här året är ju helt makalöst för er, men vad tror du om nästa säsong?

 

Vilka sticker? Obolo, Ortiz, M Jonsson, Öhrlund? Någon mer?

 

Hoppas vi får behålla Tobbe, för då ser det riktigt bra ut med tanke på alla som kommer tillbaka från skador.

 

Nästa år då djävlar..;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men loppet är ännu inte kört. Ser dock förbannat mörkt ut. "Trist" att den fantastiske ärkehjälten, Stefan Batan gick och skadade sig. Dock väldigt tragikomiskt för dif att dom f.d AIK-spelarna, Dennis Östlundh och Göran Marklund gör målen. Jobba kvadruppel...

 

Fattar inte hur det ska vara så förbannat svårt att tippa CL. Inte en enda bet gick in. Värdelöst...

 

Ryktas om att Benitez får kicken vid förlust mot Lyon ikväll. Ersättare blir isåfall troligtvis den gamla hjälten Kenny Dalglish. Semihoppas typ att Liverpool förlorar...

 

Lägg av med betting, hur ska du vinna?

 

xx

 

btw efter kvällens träff med shahin är det bekräftat att han är sjukt lik OMGClayAiken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idiotiändringar i skattereglerna och nu andra stockholmslaget på väg ur Allsvenskan. Inte för att jag gillar varken DIF eller Hammarby men det här var verkligen ingen bra dag för allsvenskan som jag ser det.

 

Handen på hjärtat, vill ni AIK-fans verkligen ha en serie utan riktiga Stockholmsderbyn? BP räknas inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idiotiändringar i skattereglerna och nu andra stockholmslaget på väg ur Allsvenskan. Inte för att jag gillar varken DIF eller Hammarby men det här var verkligen ingen bra dag för allsvenskan som jag ser det.

 

Handen på hjärtat, vill ni AIK-fans verkligen ha en serie utan riktiga Stockholmsderbyn? BP räknas inte...

 

För mig är det lite blandade känslor. Kommer sakna att gå på derby om gården också bustar. Men tror fan att skadeglädjen väger upp. Kommer ihåg alla pikar och hån man själv fick efter 04-degraderingen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handen på hjärtat, vill ni AIK-fans verkligen ha en serie utan riktiga Stockholmsderbyn?

 

Det här kommer ju att bli AIKs bästa säsong genom tiderna, mycket tack vare detta plus att vi på lördag kommer ta en dubblish. Antagligen kommer man aldrig få uppleva en sån här super-säsong igen så ja skiter fullständigt i att vi inte får spela nåt riktigt derby nästa år !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig är det lite blandade känslor. Kommer sakna att gå på derby om gården också bustar. Men tror fan att skadeglädjen väger upp. Kommer ihåg alla pikar och hån man själv fick efter 04-degraderingen..

 

Jo det låter klart rimligare. Tillochmed jag som tycker allsvenskan är misärtråkig kollar stockholmsderbyna någon gång då och då liksom.

 

Det här kommer ju att bli AIKs bästa säsong genom tiderna, mycket tack vare detta plus att vi på lördag kommer ta en dubblish. Antagligen kommer man aldrig få uppleva en sån här super-säsong igen så ja skiter fullständigt i att vi inte får spela nåt riktigt derby nästa år !

 

Det känns inte helt vettigt att skita fullständigt i det kanske. Jag tror ingen kan hävda att det egentligen är bra för AIK som klubb men jag var intresserad av den psykologiska aspekten. Om alla tänker i Bodinarns banor, att skadeglädjen överväger allt annat dvs :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

visst gör jag rätt som ger den här killen skit i chatten för hans "hemsida" ?

 

http://www.everestpoker.com/live-the-dream/en/profiles/drainlife

 

den e ju bara så jävla töntig! hans favoritbok e liksom super system 2 och han ber folk adda han på facebook... böööööög

 

fick honom att spaza ur med denna efter allt trashtalk (knappt nån alls):

 

 

$5/$10 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

sexyterran ($1,160)

BB ($1,296)

 

Pre-Flop: ($15, 2 players) sexyterran is SB 4:spade: 3:spade:

sexyterran raises to $30, BB calls $20

 

Flop: A:club: 2:club: 5:spade: ($60, 2 players)

BB checks, sexyterran bets $50, BB raises to $145, sexyterran raises to $270, BB goes all-in $1,266, sexyterran calls $860

 

Turn: 9:spade: ($2,456, 2 players, 1 all-in)

 

River: K:spade: ($2,456, 2 players, 1 all-in)

 

Final Pot: $2,456

sexyterran shows

4:spade: 3:spade:

BB shows

K:heart: 10:spade:

 

sexyterran wins $2,319 (net +$1,159)

 

BB collects $136 (net -$1,160)

 

 

upp 3k morgonpasset shipppppp nu south park

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka sticker? Obolo, Ortiz, M Jonsson, Öhrlund? Någon mer?

 

Örlund och Jonsson känns redan borta. Ortiz och Obolo är däremot tvek. Ser det som coin att Obolo drar nu i vinter för pengar, eller i sommar gratis, då hans kontrakt går ut. Även om AIK dras med stora skulder föredrar jag att ha kvar honom till sommaren. Det var ju där AIK vann guldet i år. Man "sålde inte guldet" som 2007, när Wilton gick under slutstriden. Ortiz har kontrakt och ska han gå blir det rejäla pengar. AIKs bästa spelare under 2lax9!

 

Lägg av med betting, hur ska du vinna?

 

Vadå? Inter gjorde 2mål under sista 5minuterna och jag satte en singel. bettingrullen är nu 600kr, gentemot helgens 5000kr. Ska nog kunna lösa detta under dagens Europa League-matcher. Om inte, ska jag aldrig mer betta i hela mitt liv (undantag stryktipset som är min största last här i livet)...

 

Handen på hjärtat, vill ni AIK-fans verkligen ha en serie utan riktiga Stockholmsderbyn? BP räknas inte...

 

Nu talar jag inte för alla supportrar men i mina ögon är det magiskt om

hifdif ramlar ur. Självklart vill jag ha en allsvenska bestående av så bra, och publikdragande lag som möjligt. Men 1 eller 2 år utan "riktiga" derbyn kan jag ta. Sedan får hifdif, och gärna IFK Norrköping och GIF Sundsvall också ta sig upp, och göra AS till den liga den förtjänar att vara. Jag har dock sett både dif och hif vinna guld, och samtidigt sett AIK åka ner till Superettan. Nu är det vår tur att få klonka lite...

 

Ska du se de här Bergman filmerna måste du ju självklart Sjunde inseglet.

I mina ögon den bästa svenska filmen som är gjord.

 

Ska absolut tanka den med. Länge funderat på det, då den ligger ganska högt upp på min imdb-lista, men har ännu inte kommit till skott.

Såg f.ö Smala Sussie och Sökarna igår, och kan rekommendera den senare. Riktigt bra lolfaktor och sköna skådespelare i unga dar. Musse Hasselwall, Thorsten Flinck, Jonas Carlsson etc...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nacional Madeira - Athletic Bilbao 2,50 3,30 2,70

 

2:a på den kanske, bilbao är väl rätt hyffsade o mellan lag fårn portugal e inte bra...

 

Fan va svårt det är att hitta bra matcher i europa cuperna. Bästa vore nog om man hade koll på bra lag som inte är så kända, så man kan hitta skrällar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

visst gör jag rätt som ger den här killen skit i chatten för hans "hemsida" ?

 

http://www.everestpoker.com/live-the-dream/en/profiles/drainlife

 

den e ju bara så jävla töntig! hans favoritbok e liksom super system 2 och han ber folk adda han på facebook... böööööög

 

fick honom att spaza ur med denna efter allt trashtalk (knappt nån alls):

 

Men vilken jävla lirare... du gör helt rätt, på honom bara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...