Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Menar ni allvar med att IFK sprungit bättre än AIK i årets allsvenska?

Jag är inte en som antytt något sådant, men stoppar den diskussionen redan här. Bra lag springer bra, AIK och ifk är Sveriges bästa lag atm, det hela avgörs på söndag, och låt det för i helvete inte ske på fukking målskillnad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte en som antytt något sådant, men stoppar den diskussionen redan här. Bra lag springer bra, AIK och ifk är Sveriges bästa lag atm, det hela avgörs på söndag, och låt det för i helvete inte ske på fukking målskillnad...

hård med dubbel-k. hur många öl drack du egentligen?

Länk till kommentar

nån som kan japanska och kan förklara varför det blir såhär?

saxat från wikipedia:

" ラドクリフ、マラソン五輪代表に1万m出場にも含み

The same headline, transliterated to the Latin alphabet:

Radokurifu, Marason gorin daihyō ni ichi-man mētoru shutsujō ni mo fukumi

The same headline, translated to English:

"Radcliffe to compete in Olympic marathon, also implied to appear in the 10,000 m""

alltså, varför blir deras uttal så jävla fuckat? på koreanska, när jag kollar starcraft så e kommentatorerna koreanska, så säger dom starcraft "sta-kuraftu" och dark templar "daku tempuru" etc etc-

någon smart, förklara!

Länk till kommentar

Såg precis Knowing. Stör mig lite på Cage. Alla hans filmer är likadana, och gillar inte hans ansiktsuttryck och image. "Jag e ledsen, men samtidigt cool"...

Upp 77tkr hittils denna månad. Ska försöka grinda ihop till 100tkr de sista 4 dagarna av månaden, så att jag är i fas i min lockdown. Överlag är jag dock riktigt trött på att lockdowna. Håller helt med IRLsucks om att det har stora nackdelar. Man spelar när man inte vill, man skippar saker för att spela fast man egentligen inte borde, man får in volymen, men i sin tur spelar man sämre. Så har det iaf varit för mig. Jag har sprungit över EV och därefter är mitt resultat hyfsat bra. Iofs ett misslyckat skott på nl1k, där jag backade 5k$, men kan inte ångra det valet, då värdet var brutalt. Torskade min största pot på en dollarsite ever med AA vs KK aip. Trots att jag den sessionen sprang nötdåligt, har jag överlag sprungit bra. Ska dock inte alls lira så mycket i November som nu, utan bara spela när jag har lust.

Hojjade precis hem till päronen. Anledningen var att två polacker, som obv inte kunde svenska, städar min och Izys lägenhet atm. Dom ska komma varannan vecka i 2.5h, och göra lyan skinande ren. Awesomeness! När jag lämnade nyckeln till dom fick jag följande fråga:

-Do you have dorrmatta or brevlada?

För övrigt kan ju bluwajt och fhaugen sluta oroa sig. Det är högst troligt att The Office SE kommer reppas i gbg på söndag...

Länk till kommentar

jepp, det gjorde det.

OOPS upp 4,5 på morgonpasset, dags att gå å väcka/terrorisera johan.

Fan vad jag hoppas att detta stämmer. Att mårten knatar in ganska standard i vår lägenhet. Hojtar några väl valda ord, och får munhugg på polska/ryska, då varken jag eller Izy är hemma:) Privjet!

Länk till kommentar

Såg precis Knowing. Stör mig lite på Cage. Alla hans filmer är likadana, och gillar inte hans ansiktsuttryck och image. "Jag e ledsen, men samtidigt cool"...

Upp 77tkr hittils denna månad. Ska försöka grinda ihop till 100tkr de sista 4 dagarna av månaden, så att jag är i fas i min lockdown. Överlag är jag dock riktigt trött på att lockdowna. Håller helt med IRLsucks om att det har stora nackdelar. Man spelar när man inte vill, man skippar saker för att spela fast man egentligen inte borde, man får in volymen, men i sin tur spelar man sämre. Så har det iaf varit för mig. Jag har sprungit över EV och därefter är mitt resultat hyfsat bra. Iofs ett misslyckat skott på nl1k, där jag backade 5k$, men kan inte ångra det valet, då värdet var brutalt. Torskade min största pot på en dollarsite ever med AA vs KK aip. Trots att jag den sessionen sprang nötdåligt, har jag överlag sprungit bra. Ska dock inte alls lira så mycket i November som nu, utan bara spela när jag har lust.

Hojjade precis hem till päronen. Anledningen var att två polacker, som obv inte kunde svenska, städar min och Izys lägenhet atm. Dom ska komma varannan vecka i 2.5h, och göra lyan skinande ren. Awesomeness! När jag lämnade nyckeln till dom fick jag följande fråga:

-Do you have dorrmatta or brevlada?

För övrigt kan ju bluwajt och fhaugen sluta oroa sig. Det är högst troligt att The Office SE kommer reppas i gbg på söndag...

vad kostar det?

finns det polacker i umeå?

Länk till kommentar

Sådär. Nu har jag köpt tågbiljett till gbg med det beryktade AIK-tåget. Ska tydligen vara det största tåget som någonsin chartrats i Sverige, vet dock inte om det stämmer...

4439249857.jpg

Biljettfrågan återstår. Vi har fixat 4 plåtar till långsidan. Det är 4st "supportrar" till ifk som via blocket kan tänkas sälja sina säsongsbiljetter för 2500kr/st. Vi är 3 köpare och behöver hitta en fjärde. Dyrt, men vi är inga jävla lowstakes. One time liksom. Dock ej helt klart om vi slår till ännu...

Snart Råsunda och Örebro hemma. Jobba kryss, inga varningar...

Edit: Det stämmer...

Söndagen den 1 november klockan 09:24 kommer det största supportertåget som någonsin rullat inom Sveriges gränser att lämna Centralstationen i Stockholm. AIK-tåget består av 15 vagnar varav 2 är barvagnar (vagn 5 och vagn 10) och tar oss ner till Göteborg – sammanlagt 1 013 sittplatser finns på tåget och det är knökfullt!

Länk till kommentar

Biljettfrågan återstår. Vi har fixat 4 plåtar till långsidan. Det är 4st "supportrar" till ifk som via blocket kan tänkas sälja sina säsongsbiljetter för 2500kr/st. Vi är 3 köpare och behöver hitta en fjärde. Dyrt, men vi är inga jävla lowstakes. One time liksom. Dock ej helt klart om vi slår till ännu...

Ett tips är att vara lite försiktig om du köper av snubbarna som säljer via blocket. En göteborgssnubbe skrev såhär på deras forum häromdagen.

"Nu är det så att jag köpte biljett till IFK - AIK matchen idag från någon idiot. 5 minuter efter jag köpt biljetten för 1000,- så får jag en smäll i ryggen och 2-3 killar rotar i mina fickor och tar min plånbok, nycklar + biljett.

Det kan möjligen vart den personen jag köpte ifrån som var delaktig i det här."

Så om dom vill du ska komma till någon suspekt förort för att hämta ut biljetten så var lite uppmärksam :-)

Länk till kommentar

Ett tips är att vara lite försiktig om du köper av snubbarna som säljer via blocket. En göteborgssnubbe skrev såhär på deras forum häromdagen.

"Nu är det så att jag köpte biljett till IFK - AIK matchen idag från någon idiot. 5 minuter efter jag köpt biljetten för 1000,- så får jag en smäll i ryggen och 2-3 killar rotar i mina fickor och tar min plånbok, nycklar + biljett.

Det kan möjligen vart den personen jag köpte ifrån som var delaktig i det här."

Så om dom vill du ska komma till någon suspekt förort för att hämta ut biljetten så var lite uppmärksam :-)

Jo, finns alltid risker när man köper svart. Inte direkt så att jag skeppar 2500 till nåt random kontonr, och åker ner till gbg för att möta upp nån shonne i Bergsjö. Näe, det ska nog ske på bådas villkor, och inget smussel. Man kanske borde be om deras legitimation typ, så att man kan polisanmäla kräken, om något skulle vara fuffens. Vägrar dom visa är det ju no go. Nu är jag tack o lov inte ensam utan med ett stort gäng gnagare...

En liten fråga bara. Visst är det itne olagligt i Sverige att sälja svartbiljetter? Vet att det är det i England, och där smusslas det rejält utanför arenorna. Köpt svart 2 ggr där och det har skett i gränder o tjosan, t.sk från Sverige där det sker jävligt öppet...

Länk till kommentar

Vi i malmö försöker hålla de asen borta så mycket som möjligt. Vet att dfg tidigare sopat på svartbörshajarna utanför stadion, tror de är jävligt skygga kring Råsunda också.

Finns nog risk att firmagrabbar sopar på en o annan svarthaj för biljetter. Tror det kan bli lite riotstämning utanför arenan nån timme innan match. Detta måste ju vara den största matchen i svensk fotboll någonsin? Blir ju 3-5000 gnagare som åker ner utan biljetter, och x antal göteborgare har ju heller inte dom biljetter. Kan bli jävligt kaos...

För den mer våldsbenägna supportern så är f.ö vagn 1 och 2 på tåget bokade av Firman/Young Boys för ca 200platser...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...