Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Första handen för månaden. :mrgreen:

 

handed) - Hold'em Manager Hand Converter from HandHistoryConverter.com

 

Button ($513.28)

SB ($197.91)

Hero (BB) ($200)

UTG ($246.20)

MP ($201.80)

 

Preflop: Hero is BB with Qheart.gif, 7spade.gif

2 folds, Button bets $5.75, SB calls $4.75, Hero raises $25.50, 1 fold, SB calls $21.75

 

Flop: ($60.75) 6club.gif, 6diamond.gif, 4spade.gif(2 players)

SB checks, Hero bets $35, SB raises $70, Hero raises $137.50 (All-In), SB calls $100.41 (All-In)

 

Turn: ($401.57) Aheart.gif(2 players, 2 all-in)

 

River: ($401.57) 10heart.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: $401.57

 

Results:

SB didn't show

Hero had Qheart.gif, 7spade.gif (one pair, sixes).

Outcome: Hero won $400.66

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis shahin till trippeln!

 

Ty shahin, tog rygg igår o la till 2 givna (city , villa) till 70ggr.. 5ling-klonK?!

 

Tack så mycket :mrgreen:!

 

Lite tråkigt att damerna vek sig då dem hade några fina chanser. Men det var mitt eget fel som inte kollade in matcherna ordentligt. Men men. 75 tusen kr är jag väldigt nöjd med:mrgreen:.

 

GL ThiRounder om det redan inte är avgjort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Summerar augusti nu dag.

 

Månaden slutade + 17k usd på pokern och om det går att räkna in som månadsplus +75tkr på sportsbetting.. Spelade sammanlagt 48k händer vilket för mig är en stor besvikelse då jag hade som mål 60k händer+ och tom slå rekordet på 65k händer med 70k händer.

 

MEN.. det finns väldigt förståeliga skäl till varför jag inte klarade av det så finns egentligen inte så mycket jag har kunnat göra åt saken. Missade dem första dagarna av månaden pga sjukdom och missade även slutat av månaden pga en annan anledning.

 

Inledde månaden med att springa helt brutalt illa där jag pendlade mellan 10-15 inköp upp och +-0. Sprang flera inköp under ev men när man spelar fler händer än vad man normalt gör så märker man av hur mäktig variansen är och allt vände till slut och jag ruschade.

 

Inledde ju med en ny rulle som var på 10k usd och nu är det väl ganska klart hur mycket den ligger på. Så det blir uteslutande spel på NL400 och skulle egentligen ha aggressiva brm där jag kliver vid 40 inköp. Men vill avvakta med NL600 / 1k ett bra bra bra tag.

 

Målet inför nästa månad är ganska klar för min del.

- Läsa ut kill everyone (HELST INNAN 15E) så att jag kan delta i WCOOP.

- Slå mitt gamla handrekord på 65k händer.

 

Lägger inte in trams som utvecklas eller så då jag snackar händer med folk.

 

Ska även plugga upp lite ämnen så alltid något skit i vägen. Men kommer grinda på vid sidan om istället ersätta tex football manager (fuck u Aguero) med plugg och andra produktiva grejer.

 

gg rekordmånad.

 

holler

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Summerar augusti nu dag.

 

 

 

Inledde månaden med att springa helt brutalt illa där jag pendlade mellan 10-15 inköp upp och +-0. Sprang flera inköp under ev men när man spelar fler händer än vad man normalt gör så märker man av hur mäktig variansen är och allt vände till slut och

holler

 

]

 

lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men suck.. brutalt illa är bara något jag skrev.. har sprungit myyyyyyyyyycket värre än det och whinat nog om det sedan början. Det jag menar är att så fort jag plussade tex 2.5k och NL200 borden försvann så var jag tvungen att lira NL400 borden där jag backade allt på en session.

 

Sedan var det nöta upp igen och åka på en rad av tråkiga sessioner.

 

Så att säga brutalt illa är helt fel. Det gick otroligt SEGT till att det släppte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm..

Jag sa till Sören för någon dag sen: om du har tagit TVn från kontoret så får du köpa ut oss, annars så flippar vi om den. En TV är ju bra att ha och det faktum att Sören " paxade " den tycker jag är ett dåligt argument.

 

Hur som hellst. Sören garanterade mig att han inte hade rört TVn och att han tyckte att vi borde flippa om den när vi flyttar ut från kontoret etc.

Hymmel och ljug obv.

Var där igår. igen TV....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blääää... för några dagar sedan hade Lazio 8 gånger pengarna att sluta före Roma i ligan. Jag väntade några dagar och då sänktes oddsen ner till 4.

 

Nu har Spalletti lämnat laget. Roma är i kris. Tror dem fortfarnade finns att oddsa till 4ggr pengarna. Tror inte dem klarar av den här krisen. Chippar nog in typ en tusenlapp på Lazio... isåfall senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm..

Jag sa till Sören för någon dag sen: om du har tagit TVn från kontoret så får du köpa ut oss, annars så flippar vi om den. En TV är ju bra att ha och det faktum att Sören " paxade " den tycker jag är ett dåligt argument.

 

Hur som hellst. Sören garanterade mig att han inte hade rört TVn och att han tyckte att vi borde flippa om den när vi flyttar ut från kontoret etc.

Hymmel och ljug obv.

Var där igår. igen TV....

Izy påstår att sexyterran knyckt tvn för hemmabruk. Han är med andra ord skyldiga oss ca 2tkr var. Den kostade runt 8tkr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blääää... för några dagar sedan hade Lazio 8 gånger pengarna att sluta före Roma i ligan. Jag väntade några dagar och då sänktes oddsen ner till 4.

 

Nu har Spalletti lämnat laget. Roma är i kris. Tror dem fortfarnade finns att oddsa till 4ggr pengarna. Tror inte dem klarar av den här krisen. Chippar nog in typ en tusenlapp på Lazio... isåfall senare.

 

Det är ändå ett överodds. Lazio kommer garanterat före Roma minst 1 på 4, om man jämför dagens lag. EV+odds imo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...