Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Var ett tag sen jag läste i er dagbok. Hur går det för er i nuläget? Vinner samtliga fortfarande? Spelar ni mer/mindre än förut?

Nu under sommaren blir det väl automatiskt så att man spelar lite mindre. Kontoret har inte riktigt kommit in i samma rymt som innan Thailand. Blir säkert bättre framöver när hösten/vintern närmar sig. Däremot är vi väl samtliga plussande pokerspelare fortfarande? Juni har dock varit en motriggens månad, och tror typ samtliga mer eller mindre är back på cashgame. Min turreklonk igår räddade upp min månad.

Såg btw sällskapsresan på mallis igår. Vilken fantastisk kreation det är...

Postad

TY samtliga pfare för gratulationerna! Nötskönt att rädda upp månaden och dryga ut reskassan lite. Tycker turneringar är supertrist, och därefter blir det lite extra skönt när man vinner. Har blivit lite småklonkar på senare tid, borde kanske satsa lite mer på turrar i framtiden. Blir tyvärr rätt få turrar/mån atm. Är dock cg som jag vill bli bra på, då jag anser att det är en stabilare inkomst, för att det är förbannat mycket roligare.

Dålig live: JA!

Kontorets bästa turrespelare: Tyvärr inte!

Det ryktas om att kontoret intar Grisslinge Havsbad på torsdag?

Postad

Haha lol. Fick precis reda på att det är derby i Yerevan(Armenien), den 28:e när vi är där. Ettan mot tvåan i Armeniska ligan, MIKA vs Pyunik. MIKA som för övrigt ska möta Helsingborg i UEFA-kvalet nästa vecka. Blir nog lite speciellt, inte alla fotbollsfantaster som fått uppleva ett myllrande Yerevanderby. Är givetvis mainstream och supportar regerande mästarna Pyunik...

Nu ska jag göra sparrissoppa med kräftstjärtar och surdegsbröd. pretto pretto

Postad
Vilka ska till F12 ikväll? Är i valet och kvalet mellan utgång och grind...

Är det utgång på g ikväll eller? halvsugen

Hemma och på msn cirkus halv åtta

Postad

gratis miklas.

kom hem från en vecka i alanya för ngn dag sedan. Var roligt, helt kommt ur pokersuget som jag hade veckan innan jag drog dock. Bara legat och luktat på blommar i två dagar nu. men fint väder så... ska till kontoret imorgon och dra igång lite. hoppas mina grejer är i ordning. förra ggn man lämna grejerna för ngn dag hade izy kopplat om det mesta, har det hänt igen måste jag ta ut hämnd. hoppas nästan på det. kan bli roligt. :-D:roll:

Postad
gratis miklas.

kom hem från en vecka i alanya för ngn dag sedan. Var roligt, helt kommt ur pokersuget som jag hade veckan innan jag drog dock. Bara legat och luktat på blommar i två dagar nu. men fint väder så... ska till kontoret imorgon och dra igång lite. hoppas mina grejer är i ordning. förra ggn man lämna grejerna för ngn dag hade izy kopplat om det mesta, har det hänt igen måste jag ta ut hämnd. hoppas nästan på det. kan bli roligt. :-D:roll:

Haha du kommer att få en chock!

Det är lungt snöris, jag är i grindmode så det räcker. bara att hänga på vågen

Postad

Var hemma hos martinnuts idag och lånade en backpackerväska inför resan. Vädret var så inbjudande att vi tog en pilsner och en plockkorg, på restaurangen göteborg i hammarby sjöstad. Stört gott. Chorizo, bröd, oliver, parmaskinka, manchego-ost och räkor. Ultranöten...

Jag, sexy, smooger och berglund grillade precis. Inte lika gott som lunchen, men fan vad mätt man blev. Satt fint innan Sverigematchen, som återigen bjöd på riktigt bra underhållning. Sveriges U-21 är fan riktigt bra. Imponerande att även kunna hålla riktigt bra spelare på bänken. Lovande framtid obv...

Grindstuga i lägenheten atm. Jag och smooger utgör grindarna, då izy sitter och klinkar på en synt...

EDIT: Kommentar på matchen railfish?

Postad

Well Niklas...

Sverige var värdiga segern , bättre på alla positioner och totalt överlägsna i spelet. Emir Bajrami har troligtvis inte många matcher kvar i Allsvenskan och Berg och Toivonen är ett sjukt bra anfallspar som kompletterar varandra grymt. Trodde matchen skulle gå bra när jag såg dom första minuterna innan Berg nätade..

Resten är en jävla misär , att man har en dålig dag och blir utspelade av motståndarna kan jag förstå är frustrerande men att bete sig som dom serbiska spelarna är bara jävligt tragiskt , dom bekräftade det som dom svenskarna spelarna redan visste dvs får vi dom ur balans så är matchen vunnen.

Medans Sverige spelar både bra bakåt och framåt med ett passingspel som går från backlinje - mittfält och till anfall så försöker serberna bygga sitt spel på långbollar på kanterna från backarna. Att dom sedan inte plockar upp andra bollen utan frustrerat kapar sönder det svenska laget är inte heller någon vinnande kombination.

Nej , inte så mkt att säga egentligen. Synd att dom inte bjöd upp till kamp , dom bevisade bara hur det funkar när man blir utspelade. Det brinner i skallen , man får 2 röda kort som borde varit 3 och man visar vilket balkan psyke man har när det går åt helvete.

Sedan funderar man ju lite om hur Lennartsson tänker när han inte byter ut både Wernbloom , Berg och Bajrami efter det andra serbiska kortet?

Att Serbien inte gjort mål förstår jag med tanke på anfallsspelet , men att dom varken släppte in mål mot Italien och Vitryssland förvånar mig med tanke på det ruttna försvarspelet. Aldrig sett en backlinje vara så dålig , allt ifrån markering , uppspel , rensningar och bollkontroll.

Och jag undrar också hur Tosic ska kunna hävda sig hos dom engelska mästarna..:roll:

Skönt att man har två länder att hålla på iallfall , Sverige på fredag och Serbien i VM 2010 :mrgreen:

• Skapa nytt...