Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

FAN VAD UNDERBART att se u21 laget spela.

 

Spelglädje.. många mål.. Marcus Berg... fan vilken bra anfallare. Han har varit väldigt bra i hollan och förhoppningvis petar han Larsson snart.

 

Vore underbart med Zlatan - Berg på topp.

 

gogogogo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg precis bonusavsnittet av färjan som aldrig visats på tv. Var i princip flashbacks från de tidigare avsnitten. De förväntningarna jag hade besvarades inte.

 

Riktigt bra avsnitt av american idol på tv4 atm. Ska se Scotts audition nu...

 

Adam Lambert, har nog aldrig funnits och kommer nog inte finnas nån som sjunger så grymt med sån teknik och känsla som han. Sjukt att han inte vann, inte lätt att va homosexuell i USA... Adam sjunger Crying me Aerosmith: http://www.youtube.com/watch?v=SH7GULOnyG0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute igår med izy, sexy och whytea. Vi drog till F12 som var jävligt bra. Verkar alltid vara mycket folk där på vardagar, och gillar planlösningen som fan. Riktigt najs sommarställe...

 

Fantastiskt kul att se Sverige trilla boll mot Belarus idag. Trist bara att ingen av truppens 3 gnagare fick speltid...

 

Ryktas om Värmdö Golfklubb imorrn. Brukar ju kunna vara rätt bra drag där ibland...

 

Jag och Izy kickar fetfest i lyan på midsommar. Sexy bjöd in typ samtliga vänner på facebook. Otroliga 16 har hittils tackat ja av typ 400.

 

Sprungit apa på pokern idag. Nära 8bi ner...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IRL ska vi dra en högstakets pes challenge lr?

 

Haha ofta du kommer få highstakes action på PES när du nickar PesDog:mrgreen:

 

GL!:-)

 

(det här är ett skämt för er som inte hänger med 100%. menar inte dig pes)

 

Fantastiskt kul att se Sverige trilla boll mot Belarus idag. Trist bara att ingen av truppens 3 gnagare fick speltid......

 

+111111111111111!!!!!

 

Fan när man ser intervjuena från u21 landslaget. Deras attityd.. hur glada dem är bara av att få spela fotboll. Herregud vilken skillnad ifrån a-laget som är ett gäng bittra personer.

 

Blir så jävla glad... är bara 20 år så har typ inget att jämföra med, men när man ser Sveriges spel. SPEL PÅ MARKEN!!!!! Sverige är på väg åt rätt håll och förhoppningvis får vi se svennis eller u21 tränaren som ny förbundskapten.

 

btw Niklas.. såg du Italien - Srbjia? Giovinco.. har tjatat om honom en hel del.. säger bara GIOVINCO. Vilken kung.. grande giovinco.

 

Fan silly season och u21 em har varit så bra att jag ska köpa football manager 2009 idag :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt kul att se u21 igår, bra spel längs marken och fina kombinationer. Sen var det ju inte nåt större fel på målen vi fick se heller :-D Sista i krysset var ju inte jätte fult om man säger så, fast personligen så tycker jag Toivonens framspelning till Bergs mål är sjukt snygg, grym känsla i den chippen och att Berg sen dunkar in den på volley gör ju inte målet fulare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 på U21 igår! Var och såg matchen live, 60 kr för helt ok platser, klonk! En av de roligaste matcherna jag sett helt klart med snygga mål, ett hattrick, en svensk seger och lägg där till att Sverige hade kunnat vinna med 8-1 om grabbarna bara gjort lite enkla mål istället för att försöka snygga till det hela tiden :P

 

Är bara till att boka in Serbienmatchen också den 23e! :-D

 

gogogogo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir så när 4 spelare i startelvan kommit fram i "Blåvitt" ;)

 

Rasmus Elm bänkar alla fyra vilken dag som helst. Wernbloom och Svensson var allt annat än fullkomliga igår. Där Wernbloom, Svensson, (Bjärsmyr) och Berg har sin högstanivå; där har Elm sin lägsta. Kalmar FF räknar $$$! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rasmus Elm bänkar alla fyra vilken dag som helst. Wernbloom och Svensson var allt annat än fullkomliga igår. Där Wernbloom, Svensson, (Bjärsmyr) och Berg har sin högstanivå; där har Elm sin lägsta. Kalmar FF räknar $$$! :twisted:

 

Njaaaaaaaaaaa ;) Elm har helt klart bäst potential imo i det här laget, även om jag gillar den andra kantspringarn med trots att han hade lite tufft igår, Emir Bajrami. Lovar gott iallafall med tanke på att Vitryssarna hade 4 spelare som varit ordinarie i CL under hösten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...