Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Att dagboken är i en liten nedperiod är väl inte såkonstigt ned tanke på att det är sommar och det fina vädret. Jag lirar fan mindre än i thailand och där nere lirade jag lite. Att shahin sedan väljer att inte skriva några whineinlägg längre drar ju ner antalet postar med typ 50% också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Tycker bäst om den i december och allt innan thai då bl.a. Shahin berättade om när han lira poker körandes. :)

Btw, vart är Shahin?

 

Hehe allt kommer väl i perioder. Som snöret skriver så är det sommar och atm riktigt bra väder så blir väl typ ingen poker.

 

Jag har dragit igång träningen på allvar. När jag väl inte tränar så har jag spelat fotboll med kompisar, demonstrerat mot valet/våldet i Iran, dragit på bio (såg transformers som var bra. Synd bara att dem målade upp starscreen som tidigare var kung som en bitch i den här filmen) och gjort en massa annat kul. Bl.a grindat football manager då vädret sög.

 

Ruschat bra den här månaden och trodde att jag skulle få in en hel del händer. Men drog ut med några kompisar och spelade fotboll.. insåg då hur länge sedan det var som man spelade fotboll för att sen runda av med att snacka skit och dra på buffé. Var så pass kul att jag börjat umgås mer med polare och otroligt nog inte spelat/läst poker på en 2-3 veckor. Inte haft någon som helst motivation alls!

 

Mjukstartade igår på svs pga lönehelg på 5-10-10/20 som slutade 7tkr ner efter en 1500 händer. Gick skitigt i exakt varje hand och stängde ner när jag synade en ubernits 4bet med 54s pga jag ville dra ut hans AA, enda handen han 4bettar med. Runt 03:00 såg jag att det var sjukt mycket fiskar inne på 25/50, så öppnade upp 2-3 bord och plussade 7k.

 

Förutom det så planerar jag och några polare en grisresa ner till magaluf. Imorgon köper vi biljetter.

 

Jadu.. mycket mer än det är det väl inte. Hoppas få in en del grind nu under Juli.. men blir väl inte så. Får se hur det artar sig. Aldrig mått bättre:mrgreen:

 

Att dagboken är i en liten nedperiod är väl inte såkonstigt ned tanke på att det är sommar och det fina vädret. Jag lirar fan mindre än i thailand och där nere lirade jag lite. Att shahin sedan väljer att inte skriva några whineinlägg längre drar ju ner antalet postar med typ 50% också.

 

+ 1 på frisöret.

 

orkar inte med whine längre tbh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starta om firefox.

Eller funkar ljud på andra sidor förutom youtube? Isf vet jag inte, men det händer ofta för mig att firefoxljudet försvinner, stäng av under processer.

 

Provat att starta om och massa annat.. men fortfarnde samma skit:-(

 

edit: kollar på vidoen "fast_freddie goes apeshit" och inget ljud där med..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska till storstan med tjejen kommande helgen och tänkte höra mig för om ni inbitna stockholmare har tips på vad man kan (bör) göra? Kan ju inte bara shoppa. Någon bra restaurang vore trevligt också :)

 

Ta med mig också rooney.. one time:oops: !

 

Nej men jag tycker ni ska äta på La Cocaracha som ligger på bondegatan(södermalm). Är barnsligt förtjust i den restaurangen.. prova på musslorna. Sjukt goda. Om ni ska äta sushi kan ni äta på stans bästa sushihak som heter "East". Ligger @ stureplan. Andra sidan gatan från sturehof(sturegalleriet).

 

Det här är två bra restauranger med god mat. Sedan finns det väl en hel del grejer att göra i sthlm. Jag hade dragit till grönan bl.a.:mrgreen:

 

Stort lycka till och jag hoppas att ni har det jättekul i Sthlm!

 

---

 

Har blivit så lite poker på sistone och när jag försöker få skuldkänslor över att jag prioriterar träna och kompisar före pokern så säger exakt alla att jag nu visar tecken på att jag är normal. Och det tycker vi fan inte om:shock:.

 

Funderar på att starta en dagbok som förhoppningvis motiverar mig att grinda på mer. Har nämligen delat min rulle i olika delar och lagt undan 10k för poker där jag börjar lira NL200. Egentligen inget konstigt och flera gör nog det. Men vart bara för mycket då jag har väldigt stora utgifter nu i sommar med två resor (Magaluf och Budapest) och annat personligt. Blir pressad bara av att allt jag gör; köper kläder, drar på bio osv osv... >ALLT< tar på rullen. Så orkar inte med det därför lägger jag undan 10k dollar.

 

Öppna dagbok-tanken har kommit då jag kan sätta upp personliga mål. Lägga upp en massa händer och istället för att diskutera med 5-6 olika pers om en hand, om hur jag tänker osv så slänger jag upp HHn där jag utförligt skriver varför jag spelat som jag gjort, låter dem svara och förhoppningvis hänger andra duktiga skribenter på och svarar. Kommer dock inte handla så mycket om mitt privatliv och absolut inte whine.

 

goodlack

 

edit: han skrivit här om alla inte var så anti-hhs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va hände med flytta datorn till kontoret ? lol

 

Bor i kungsängen fortfarande.

Vi ska först sälja det här huset och renovera (lite jobb dock) det andra huset innan jag har nära någonstans. Med träning, äta rätt och njuta av sommaren som jag gör nu kommer jag aldrig hinna knata till nacka för grind :-P.

 

Men kan säga att jag saknat dina utbrott när jag och Emil grindade PES snöret:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, tillbaka med herr vegas:-P

 

Kommer hem om drygt en vecka. Har kapat Armenien och Georgien snart. Ska upp i bergen och dricka vin harnast, for at sedan rora mig vidare mot Azerbazdzjan. Sjukt underskattade lander, billigare an thailand dessutom:)

 

Ska forsoka hitta lite trevliga presenter till er kontoristnordar, sa att wajnet i dagboken far ett slut...

 

Owen-United, storsta lol-varvningen ever...

 

Hur blir det med england btw?

 

Rooney-Ta med flickvannen till Mamas and Tapas. Strunta i shopping, det ar vardelost.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bor i kungsängen fortfarande.

Vi ska först sälja det här huset och renovera (lite jobb dock) det andra huset innan jag har nära någonstans. Med träning, äta rätt och njuta av sommaren som jag gör nu kommer jag aldrig hinna knata till nacka för grind :-P.

 

Men kan säga att jag saknat dina utbrott när jag och Emil grindade PES snöret:h:

Härligt att höra att det verkar flyta på fint, fortsätt så! Finns för mycket att uppleva, att njuta av för att låta timmarna segla iväg.

 

Du verkar må bra, all lycka! (vafaaan, måste få träffa er officegrabbar och lira lite beachvolley, tennis eller bara göra whatever)

 

Är inte i rätt tillstånd för att formulera mig väl, men lev livet och låten inte livet leva er. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att höra att det verkar flyta på fint, fortsätt så! Finns för mycket att uppleva, att njuta av för att låta timmarna segla iväg.

 

Du verkar må bra, all lycka! (vafaaan, måste få träffa er officegrabbar och lira lite beachvolley, tennis eller bara göra whatever)

 

Är inte i rätt tillstånd för att formulera mig väl, men lev livet och låten inte livet leva er. =)

 

Håller med dig fullständigt!

 

GL herr Zumsar!

 

--

 

Epic wat-moment när hon svarta i publiken skriker, "WAT".

 

Kan fan inte sluta skratta när jag ser det här klippet :lol:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läskigt att se hur kasst tränad man är. Tog tag i mitt feta arsle nu och drog ut på en springtur. Blev 15 minutersrunda där jag typ går hälften av tiden. Väl hemma kollapsar man i hallen. Tar igen krafter i 5 minuter innan man gör hela 40 situps, 20 rygglyft, 20 knäböj. Allt fine så långt men då kommer armhävningarna. Gör 10 stycken och syrran är typ redo att ringa ambulansen när jag ligger halvdöd på golvet. Hehe. Ska försöka dra ut lite mer kontinuerligt hädanefter så man får lite mer ork, kan ju inte skada direkt.

 

Annars har man i dagarna köpt bil, hund och en bärbar dator. Allt behövs verkligen. Bilen vi har nu går inte att rubba, stendöd. Datorn förstår jag inte hur jag ens får igång. Den sitter ihop med hjälp av trä och tejp. Så bra få ny grejer.

 

Såg btw baksmällan igår. Den var riktigt bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars har man i dagarna köpt bil, hund och en bärbar dator. Allt behövs verkligen. Bilen vi har nu går inte att rubba, stendöd. Datorn förstår jag inte hur jag ens får igång. Den sitter ihop med hjälp av trä och tejp. Så bra få ny grejer.

 

Såg btw baksmällan igår. Den var riktigt bra. :)

 

Skön träningsrunda. Pix på datorn tack!

Och ajo, hangover var riktigt kul (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...