Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

BossMedia Game #1640624746: Table Table TH 312 - €0.50/€1.00 - No Limit Hold'em - 01:46:03 - 2009/06/12

Seat 1: BolliRumpa (€104.40)

Seat 2: NoClemency (€100.00)

Seat 3: mrandom (€166.68)

Seat 5: bluff-ftw (€257.67)

Seat 4: Joefish126 (€216.17)

NoClemency posts the big blind of €1.00

BolliRumpa posts the small blind of €0.50

bluff-ftw is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to BolliRumpa Ace of Spades7 of Spades

mrandom folds

Joefish126 folds

bluff-ftw folds

BolliRumpa raises €4.00

NoClemency raises €11.00

BolliRumpa calls €11.00

*** FLOP *** 3 of Diamonds3 of HeartsQueen of Spades

BolliRumpa checks

NoClemency bets €13.00

BolliRumpa calls €13.00

*** TURN *** 3 of Diamonds3 of HeartsQueen of Spades3 of Spades

BolliRumpa checks

NoClemency bets €21.00

BolliRumpa goes all-in with €80.40

NoClemency goes all-in with €76.00

*** RIVER *** 3 of Diamonds3 of HeartsQueen of Spades3 of Spades3 of Clubs

*** SUMMARY ***

Total pot €197.00 | Rake €3.00

Board: 3 of Diamonds3 of HeartsQueen of Spades3 of Spades3 of Clubs

BolliRumpa won (€98.50), showed Ace of Spades7 of Spades

NoClemency won (€98.50), showed Ace of HeartsAce of Clubs

mrandom won (€0.00), mucks

Joefish126 won (€0.00), mucks

bluff-ftw won (€0.00), mucks

 

Standard split I guess:roll:

 

Då vet man vem som döljer sig bakom det nicket oxå:-P Kommer bli en jävla massa 3betande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:

 

 

 

Stort grattis till brawlklonken :mrgreen:

 

---

 

Har haft en teori om Real Madrid som uppenbarar sig nu; Perez försöker bygga om Los galacticos. Det här var galacticos största stjärnor för; Zidane, Figo, Carlos och Raul.

 

Kolla vilka som är på igång och som det ryktats mest om; Kaká, Ronaldo

, Maicon och Villa. Ser ni liknelsen?

 

Zidane/Kaka, Figo/Ronaldo, Maicon/Carlos, Villa/Raul. Så sjukt. Förstår inte ens hur Real har råd att spendera så mycket pengar. Enligt channel4, som förövrigt är en mycket säker källa så har Real Madrid lagt ett bud på 80 miljoner euro på Ronaldo som accepterats vilket är sinnesjukt mycket pengar. Det är 2000-priser. I dagsläget har fotbollslag inte dem ekonomiska musklerna. Nu har Maicon börjat wajna om att Inter bara bryr sig om Zlatan och att han bett hans agent göra honom "nöjd igen" och att han vill gå. Samtidigt har det ryktats om Maicon till Real ett bra tag nu.

 

Aja.. sick iaf. Får som serie A nisse medge att det kommer bli väldigt intressanta clasico möten.

 

Vad jag har hört hjälper staden Madrid till att finansiera klubben en del också då fotbollen är otroligt viktig för dem. Ngn som har mer koll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torskade sista seriematchen för vårsäsongen med 3-0 mot Gustavsberg. Jävligt trist då jag gjorde min absolut bästa match. tappade även serieledningen till Saltsjöbaden vilket var sådär. Aja, vi låg sist efter första halvan förra året, så en andraplats hittils är inte fy skam.

 

Precis kollat 4 avsnitt färjan med whytea. Riktigt bra skit.

 

Bangade Gamblerz med Krac, kontoret med IRLsucks, och grindstuga hos martinnuts, för att slökolla färjan. Är mycket nöjd med valet...

 

Ryktas om att confederations cup är på ingång. Fan vad kul:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin , börja ha en normal dyngsrytm så man kan få tag på dig på dagarna , vi knegare sover på nätterna och därför kan jag inte kontakta dig på nätterna när du vaknar.

 

Iallafall , in på msn majkemi ! :mrgreen:

 

dobro momak.. govorim malo srpski jezik

 

Har otroligt nog gjort annat än att tänka på poker. En polare fyllde år den 9onde så vi firade honom igår. Har umgåtts en del med "vanliga" kompisar på sistone och tycker att det är riktigt skönt med avkoppling från poker :mrgreen:

 

Rocky I och II idag btw :mrgreen:

 

holler

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vill lira turrar på kontoret ikväll om nån ska dit ring och hämta mej!

 

vill lira PP och veckopotten... så... tidigt på kontoret ok ok!!!

 

sören, emil!?

 

Är ett kval till wsop ikväll med 200platser garanterade på stars för $370! (7h och 42 min kvar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha sett klart alla avsnitt av färjan, var det grind hos martinnuts. Gled in vi 1-tiden och körde till 7 på morgonen. Jag och 4 ongame-spelare. Alla plussade monster, martinnuts och ragnar drog alltime-high-plus. Själv tog man på sig dumstruten och utgjorde kvällens enda backare. Dock en av mina mer motriggade sessioner på flera månader. Åkte på 2 färgstegar, varav en helt sjuk där killen floppar färg, jag träffar nötfärg på turn, för att han sedan ska enouta in en färgstege på river. LOL!

 

Klockan 8 drog jag och garp till donken för att semitiltande få reda på att det endast severas frukost. Det fånigaste påhitt jag varit med om. Vem fan käkar frulle på donken? Hamburgare ska säljas dygnet runt annars kan dom fan ha stängt.

 

AIK fotboll gör idag klart med en ny spelare. Ryktas att det är Dulee Jonsson. En av de helt klart bästa spelarna i AIK under 2000-talet. Summan uppges vara 1.5miljoner kr. REA, LOL! Fan vad jag hoppas att den övergången blir verklighet. Enda nackdelen är väl attt Dulee förmodligen är den oskönaste spelaren utanför planen som finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klockan 8 drog jag och garp till donken för att semitiltande få reda på att det endast severas frukost. Det fånigaste påhitt jag varit med om. Vem fan käkar frulle på donken? Hamburgare ska säljas dygnet runt annars kan dom fan ha stängt.

fabregarp123?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

In på msn shahin!

 

>Nu gör det här inget<.. men kan skriva det allmänt; Be inte mig logga in på MSN via den här dagboken tack. Att skriva att jag ska logga in på MSN genom dagboken eller PM kommer inte få mig att logga in snabbare.

 

Menar absolut inget illa eller otrevligt.. utan dagbokens funktion är inte att "vibba" till mig.. Är btw online nu(var ändå på väg in innan jag läste det).

 

--

 

orkar inte skriva allt.. men är trött, bitter och grinig som fan...pokern går bra så har inget med det att göra.. utan sovit 2-3 timmar..aja...

 

gl idag med turneringsöndagen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...