Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Jag har bara käkat sushibuffé på Drottninggatan, mongolian bbq-stället, så jag har inget att jämföra med.

 

Sprite till sushi är noobigt. Men ingefäran/wasabi i kombination med Sprite är fantastiskt imo.

 

Förresten, jag brukar göra sushi själv. Ska se om jag hittar några gamla bilder...

 

 

Den på drottninggatan brukar jag också äta på då man kan blanda sushi med att göra lite egen wook. Deras sushi är dock inte den bästa men den funkar, dom har alldeles för mycket ris.

Synd om det blir imorrn då man måste jobba, sushi me lite pf folk hade varit nice :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Den på drottninggatan brukar jag också äta på då man kan blanda sushi med att göra lite egen wook. Deras sushi är dock inte den bästa men den funkar, dom har alldeles för mycket ris.

Synd om det blir imorrn då man måste jobba, sushi me lite pf folk hade varit nice :-D

Nä, vi har inte bestämt något alls. Vi kan köra på Drottninggatan kl 18 också? Vi måste kanske boka bord om vi kommer 20 st?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, vi har inte bestämt något alls. Vi kan köra på Drottninggatan kl 18 också? Vi måste kanske boka bord om vi kommer 20 st?

 

 

Ska ni inte se sverige imorrn? kl 19 mot malta!

Jo är det 20 pers bör man nog boka bord tror jag =) Så får dom nog ta in några extra sushi kockar :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förslagsvis äta sushi för att sedan slötitta på Sverige-Malta, på någon pub efteråt?

 

Vi kan skippa Roppongi. Rice eller Mongolian funkar för mig. Känns som att sushibuffet är spikat. Röstar på senare än förr. Tror folk har problem med 11.30.

 

Cyntax check

NikLasVegas check

Izy check

Shahin89 check

AnteSvante check

IRLsucks?

Kraclob?

m1978?

 

Vilka fler? Fyll på listan ffs...

 

Då detta är en måltid i Cyntax ära, ger jag honom fria tyglar att bestämma tid/plats:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förslagsvis äta sushi för att sedan slötitta på Sverige-Malta, på någon pub efteråt?

 

Vi kan skippa Roppongi. Rice eller Mongolian funkar för mig. Känns som att sushibuffet är spikat. Röstar på senare än förr. Tror folk har problem med 11.30.

 

Cyntax check

NikLasVegas check

Izy check

Shahin89 check

AnteSvante check

IRLsucks?

Kraclob?

m1978? ...

Vilka fler? Fyll på listan ffs...

 

Då detta är en måltid i Cyntax ära, ger jag honom fria tyglar att bestämma tid/plats:)

 

 

 

Skulle jobbat till 17 imorrn men blir 19 tydligen pga sjukdom :-(:cry::twisted: Torsdag kan jag vid 18 men verkar vara imorrn som gäller?

Så jag håller på Cyntax fria tyglar för en annan dag :-D

Jävla pokerproffs som kan glida och göra vafan ni vill när ni vill :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT: I samspråk med Cyntax är sushin flyttad till TORSDAG KVÄLL...

 

VM-kval, 50-årskalas, en dags extra betänketid etc, utgör orsakerna...

 

Tid och plats följer. Ärligt talat nu. Vilket ställe i Stockholm har den bästa sushibuffén?

 

Cyntax check

NikLasVegas check

Izy check

Shahin89 check

AnteSvante check

FriSoren check

IRLsucks check

Smooger check

Kraclob?

m1978?

Snusarn?

padrinosftw?

 

Vilka fler? Fyll på listan ffs...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bortlovad på gameday obv (= Med lite tur är jag upptagen på torsdagen också, men antagligen slutar dejten tidigt och jag kanske hinner in, när hade ni tänkt att köra? Utgång på det? :-D

 

Klart du hinner in:mrgreen:

 

iofs är det en jävla bit från Åkersberga8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kommer det sig?

 

Någon gång på kvällen, ännu oklart med tid...

 

Som jag sagt förut, är ruggigt run bad med kvinnor nu :(

 

Klart du hinner in:mrgreen:

 

iofs är det en jävla bit från Åkersberga8-)

 

Ska faktiskt befinna mig ännu längre från stora staden, ute i skärgårn så håller tummarna för bra väder.

Btw, elak hint smoggan. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick nu är även Villa klar för Real Madrid. Fyfan vad sjukt om han hade flyttat till Barcelona. Han hade verkligen passat in perfekt är.

 

Aja nog om fotbollssnacket. Idag var jag med om den bästa levlingen någonsin. Jag somnade runt 09:00 efter att ha avrundat kvällen med lite seinfeld. Vaknar av att Niklas, Johan och Emil spelar "spoilerpoker" på bädsoffan som jag låg och sov på. Jag frågade dem då vad klockan var och fick höra; "11:30". Wow tänkte jag.. soft.. då kan jag sova en 3-4 timmar till. Vaknar till slut efter att min mor ringde mig och var sjukt trött, men tänkte att jag måste fan vakna. Perfekt för att fixa sömnen. Frågade även då vad klockan var och fick höra "13.00". Kollar på mobilen och klockjäveln var 19.30.

 

Hade alltså blviit monsterlevlad och insåg varför min mamma skrattade när jag sa; "Jag kommer hem någonstans vid 2-3" med sömnig röst :mrgreen:.

 

Nej nu ska jag fan ta och äta en billys.. seinfeld.. sen grindasta.. holer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick nu är även Villa klar för Real Madrid. Fyfan vad sjukt om han hade flyttat till Barcelona. Han hade verkligen passat in perfekt är.

 

Aja nog om fotbollssnacket. Idag var jag med om den bästa levlingen någonsin. Jag somnade runt 09:00 efter att ha avrundat kvällen med lite seinfeld. Vaknar av att Niklas, Johan och Emil spelar "spoilerpoker" på bädsoffan som jag låg och sov på. Jag frågade dem då vad klockan var och fick höra; "11:30". Wow tänkte jag.. soft.. då kan jag sova en 3-4 timmar till. Vaknar till slut efter att min mor ringde mig och var sjukt trött, men tänkte att jag måste fan vakna. Perfekt för att fixa sömnen. Frågade även då vad klockan var och fick höra "13.00". Kollar på mobilen och klockjäveln var 19.30.

 

Hade alltså blviit monsterlevlad och insåg varför min mamma skrattade när jag sa; "Jag kommer hem någonstans vid 2-3" med sömnig röst :mrgreen:.

 

Nej nu ska jag fan ta och äta en billys.. seinfeld.. sen grindasta.. holer

 

 

 

Var hittar du infon att Villa är klar för real? Hittar inte såna uppgifter nånstans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"David Villa uppges av tidningen Marca ha skrivit på ett kontrakt på runt 38 miljoner euro för med klubben." saxat från fotbollskanalen

 

 

 

ok jag läste detta på svenskafans

 

"Enligt Marca är affären i praktiken klar, David Villa kostar 38 miljoner € och den summan kan öka beroende på hur många mål han gör under sin första säsong"

 

Fast i praktiken kanske menas som klar på deras språk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick nu är även Villa klar för Real Madrid. Fyfan vad sjukt om han hade flyttat till Barcelona. Han hade verkligen passat in perfekt är.

 

Aja nog om fotbollssnacket. Idag var jag med om den bästa levlingen någonsin. Jag somnade runt 09:00 efter att ha avrundat kvällen med lite seinfeld. Vaknar av att Niklas, Johan och Emil spelar "spoilerpoker" på bädsoffan som jag låg och sov på. Jag frågade dem då vad klockan var och fick höra; "11:30". Wow tänkte jag.. soft.. då kan jag sova en 3-4 timmar till. Vaknar till slut efter att min mor ringde mig och var sjukt trött, men tänkte att jag måste fan vakna. Perfekt för att fixa sömnen. Frågade även då vad klockan var och fick höra "13.00". Kollar på mobilen och klockjäveln var 19.30.

 

Hade alltså blviit monsterlevlad och insåg varför min mamma skrattade när jag sa; "Jag kommer hem någonstans vid 2-3" med sömnig röst :mrgreen:.

 

Nej nu ska jag fan ta och äta en billys.. seinfeld.. sen grindasta.. holer

 

Fan att din morsa ringde. hade varit stört kul om du hade vaknat typ 23.00. Riktigt nöjd med den levlingen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...