Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

yoyoyo, har varit inne på siten i fråga nån gång innan och hittat en massa fräscha exemplar som jag vill köpa. Hur resonerar ni när ni väljer storlek? Jag har oftast medium i storlek när jag handlar t-shirts här hemma, alternativt large om de är små i modellen. Jag vill ha lite slappt sittande t-shirts då jag tycker det är mer stylish.

Är 1.76/71KG om det kan hjälpa.

Vilken storlek borde jag handla, då jag vill handla en 10-15 tischor och orkar inte provbeställa ett par stycken innan för att titta upp deras storlekar.

Mvh

L om det finns, annars XL... Tajta tischor suger...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

ORLY? hehe, trodde de skulle vara större i storlekarna? Har 14 stycken som ska beställas, så du levlar mig inte nu va?:cry: Visa en bild där du har en tischa i strl XL :-)

/nojjig storkonsument.

Har typ 2 xl bara. De brukar finnas i large oftast. Om L inte finns och valet står mellan M och XL, är XL enda alternativet imo. Många av M-tischorna blir alldeles för tajta efter en tvätt. L är helt klart att föredra dock. vissa tröjor som bara finns i M eller mindre väljer iaf jag att inte ens köpa. Bilden med johan är L eller XL...

EDIT: Tilläggas bör väl att alla tishor på palmercash är från olika märken, så de skiljer sig lite i passform, storlekar etc. Överlag tror jag det är ett misstag att chansa med mindre storlekar.

Länk till kommentar

Har typ 2 xl bara. De brukar finnas i large oftast. Om L inte finns och valet står mellan M och XL, är XL enda alternativet imo. Många av M-tischorna blir alldeles för tajta efter en tvätt. L är helt klart att föredra dock. vissa tröjor som bara finns i M eller mindre väljer iaf jag att inte ens köpa. Bilden med johan är L eller XL...

EDIT: Tilläggas bör väl att alla tishor på palmercash är från olika märken, så de skiljer sig lite i passform, storlekar etc. Överlag tror jag det är ett misstag att chansa med mindre storlekar.

Ok, jag väljer att ta skottet och tro på dig. Min oro grundar sig i att amerikaner oftast är feta, och deras storlekar ofta är skrämmande stora. Jag kör i vind och beställer i Large i den mån det går.

Små tischor suger ju, som vi alla vet (=

TACK! :h:

Länk till kommentar

omg fattar inte hur ni bara fortsätter att ge bort den där hemsidan? ni är verkligen inte smarta. niklas och johan alltså.... vilka tomtar.

ska aldrig visa en t-shirt site för nån av er igen

edit: och jag ska hitta en ny som e nutz-nutz

Länk till kommentar

omg fattar inte hur ni bara fortsätter att ge bort den där hemsidan? ni är verkligen inte smarta. niklas och johan alltså.... vilka tomtar.

Kollat nått på youreyeslie.com? Dem hade shyssta saker förut längesen jag var inne där nu.

Länk till kommentar

ohh cry me a river :cry: buuhuhuu

Knappast några unika tishor på den siten. Jag som är fanatiker vad gäller tischor har stött på en stor andel av deras prints på andra siter.

Var glad att du har hjälpsamma polare istället!

Hittar jag nån fet site med tischor so kan hela officegänget räkna med PM, men sexyterran får stå kvar på land när skeppet går, faktiskt! :-P

Länk till kommentar

Perfekt bror som man är, köpte man en cykel åt storasyrran i julklapp. Hon har länge tjatat om hur skönt det vore med en cykel, så jag kände att det var dags. Jag och Izy köpte ju för drygt ett år sedan, 2 st kronancyklar(en dam, en herr) på blocket. Vi hämtade dom av någon snubbe i Rågsved, riktig bajare, som påstod sig livnära sig på att köpa in skruttiga kronancyklar, renovera dom, och sälja dom i nyskick. Då vi var/är väldigt nöjda med resultatet valde jag samma kontakt nu. Tog tuben till råggan, för att sedan hoja hela vägen till syrran i hammarby sjöstad. Blev en fin röd kronan dam för 1800kr. Cykelturen var dock ingen barnlek. Är ganska sliten nu...

Länk till kommentar

Yo Sexy. Hur ser det ut inför helgen sugen på att hänga på till Riga?

Rigged In Riga!

Been there, done that...

izy och en glad lett...

n650840262_5344385_5150.jpg

sexy och en kyrka...

n650840262_5344387_5549.jpg

tgi fridays...

n650840262_5344395_7126.jpg

grind på vandrarhemmets epicdator...

n650840262_5344408_9638.jpg

dragspel...

n650840262_5344145_2238.jpg

i sann CDS-anda strör man ju pengar omkring sig...

n650840262_5344337_1977.jpg

vår vän anders frös...

n650840262_5344410_57.jpg

Länk till kommentar

ohh cry me a river :cry: buuhuhuu

Knappast några unika tishor på den siten. Jag som är fanatiker vad gäller tischor har stött på en stor andel av deras prints på andra siter.

Var glad att du har hjälpsamma polare istället!

Hittar jag nån fet site med tischor so kan hela officegänget räkna med PM, men sexyterran får stå kvar på land när skeppet går, faktiskt! :-P

här kommer ett drygt inlägg som svar:

1. Fu

2. Pucko, det är 90% andra märken än palmer cash på den sidan, kanske därför du sett dom.

3. Du känner inte johan och niklas, de är fan inte hjälpsamma och de har aldrig gjort mej en tjänst i mitt liv såvitt jag kan minnas.

4. BRA

Länk till kommentar

här kommer ett drygt inlägg som svar:

1. Fu

2. Pucko, det är 90% andra märken än palmer cash på den sidan, kanske därför du sett dom.

3. Du känner inte johan och niklas, de är fan inte hjälpsamma och de har aldrig gjort mej en tjänst i mitt liv såvitt jag kan minnas.

4. BRA

vi är assköna. Det är btw inlägg som dessa som gör dig till pfs största åsna genom tiderna:)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...