Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

De spelar ju exakt så som man ska göra mot barca. Såg el classico där real madrid släppte till ytor och då körde barca över dem men när chelsea spikar igen bakåt så kommer barca ingenstans. Imo synd om chelsea

Ja taktiskt sett spelar de korrekt men som tv-tittare vill jag se anfallsfotboll och eftersom jag kommer se finalen på TV (om jag inte hittar biljetter) så föredrar jag att möta Barca.

Det jag tyckte var "synd" om Chelsea var att domarn gjorde bort sig rätt ordentligt och även om det röda kortet jämnade ut en del så drabbades Chelsea hårdast av domartabbarna.

 

Glory Man United!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar det till nästa level och säger att det är den absolut fulast jag sett.

 

Resonerade också i dom banorna. Här följer några till...

 

En av världens BÄSTA fotbollspelare mina damer och herrar...

01022005ribery099vf.jpg

 

En personlig favorit. Valderrama...

img_11.jpg

 

dansbandstony...

SPORT-14s00-bajenny_255984w.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du pengarna så...

 

Jag och farsan täntke ta oss till Aten och se Liverpool-Milan för ett par år sedan. Det gick att få biljetter men man var tvungen att pynta 30000kr för EN plåt. Tror flyg och en hotellnatt ingick, men fortfarande. Krävs ju en rejäl klonk för att ha råd med såna ockerpriser...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja taktiskt sett spelar de korrekt men som tv-tittare vill jag se anfallsfotboll och eftersom jag kommer se finalen på TV (om jag inte hittar biljetter) så föredrar jag att möta Barca.

Det jag tyckte var "synd" om Chelsea var att domarn gjorde bort sig rätt ordentligt och även om det röda kortet jämnade ut en del så drabbades Chelsea hårdast av domartabbarna.

 

Glory Man United!

 

Yepp många vill hellre se en match med mycket mål men älskar när lag är äckligt disciplinerat o lyckas med spelplanen vilket chelsea verligen gjorde. Därav tyckte jag att chelsea skulle vidare och även jag är United FAN :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

största bb-poten nånsin (tror jag)

 

Seat 3: DntLveIraq (€390.67)

Seat 4: Benjis123 (€203.00)

Seat 5: bluff-ftw (€79.63)

Seat 1: tjingtjong (€111.32)

Seat 2: SGHansen (€570.23)

DntLveIraq posts the big blind of €1.00

SGHansen posts the small blind of €0.50

tjingtjong is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to DntLveIraq 3 of Clubs3 of Hearts

Benjis123 folds

bluff-ftw raises €3.50

tjingtjong folds

SGHansen raises €11.50

DntLveIraq calls €11.50

bluff-ftw folds

*** FLOP *** 2 of Spades4 of Clubs3 of Diamonds

SGHansen bets €19.87

DntLveIraq calls €19.87

*** TURN *** 2 of Spades4 of Clubs3 of Diamonds2 of Diamonds

SGHansen bets €49.68

DntLveIraq calls €49.68

*** RIVER *** 2 of Spades4 of Clubs3 of Diamonds2 of Diamonds7 of Diamonds

SGHansen bets €124.20

DntLveIraq goes all-in with €309.62

SGHansen calls €309.62

*** SUMMARY ***

Total pot €781.84 | Rake €3.00

Board: 2 of Spades4 of Clubs3 of Diamonds2 of Diamonds7 of Diamonds

SGHansen won (€0.00), mucks

tjingtjong won (€0.00), mucks

DntLveIraq won (€781.84), showed 3 of Clubs3 of Hearts

Benjis123 won (€0.00), mucks

bluff-ftw won (€0.00), mucks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol @ många av bilderna.

 

Efter ett samtal med min skola där jag otroligt nog klonkade att rektorn var i receptionen och SVARADE. Talade med honom om det här och han sa att han vill ha till på fredag på sig att tänka och läsa mitt mail. Jag gick på max 5 lektioner vilket inte ska spela någon roll då jag klart och tydligt talade med både LÄRARE och RECEPTIONEN. Sa klart och tydligt; "jag ska inte gå på varken Matte b eller svs C".

 

Aja.. lång story shorty.. de här två löser sig = grind = jag spelade idag = PLUS!!!

 

 

Spelade 3375 händer och slutade 535 dollaritos upp. Så jävla skönt att lira igen. Känns verkligen som att brejken gett mig mycket. Vart inte så länge som jag trodde att det skulle bli, men skrev klart och tydligt att det kunde bli kortare ifall något drastiskt hände.... vilket det gjorde:mrgreen:

 

 

Har sprungit som en pungsäck tidigare men hittade "hemlgiheten".. låg 700 ner den här sessionne men den här låten såg till att jag vände på steken;

 

När CDS skrev; "Ni vet inte hemligheten;-)" så menade han att han lyssnade på den här låten konstant non-stop.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skämtar du...?

 

haha ok får medge att den var helt okej.. vill se den igen innan jag bestämmer mig hehe

 

 

Sören: Tru grinder.. nu när jag har lite plugg så får vi kör en 10k händer på endag @ kontoret:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eller hur. gillar du inte den filmen ska du fan avlivas. med gas.

 

jierli jag ska dit den tionde för en 3300kr freeze. ses då (:

 

Inte ens kul Mårten.. som jag sa till dig er i thai när ni sa något om judar så uppskattar jag fan inte det...

 

Vi har haft det svårt nog.. då ska folk inte behöva skämta om sånt.

 

Du är schyst annars, men som sagt.. inte kul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ok får medge att den var helt okej.. vill se den igen innan jag bestämmer mig hehe

 

 

Sören: Tru grinder.. nu när jag har lite plugg så får vi kör en 10k händer på endag @ kontoret:mrgreen:

 

nja 5k händer idag tog en 8h satt tror inte det. klarar inte mer än 8 bord heller så.

 

team america e ju skitbra, freak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte ens kul Mårten.. som jag sa till dig er i thai när ni sa något om judar så uppskattar jag fan inte det...

 

Vi har haft det svårt nog.. då ska folk inte behöva skämta om sånt.

 

Du är schyst annars, men som sagt.. inte kul

 

kääns som jag inte hänger med alls, så du e jude? trodde jag blev levlad :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...