Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

17" laptop är ju flyttbar, alternativt släpbar. Kör på 15", perfekt, ser ut att va en schysst dator!

1900*1200 kommer suga på 15". Jag sitter på en 17" och ska köpa 24" skärm eftersom de blir så smått..

Om man tycker att en 17" är tung så är man bög.

Edit: Metaddict hann före.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Nej för fan 1900x1200 på 15" är ju nuts. Lägre upplösning funkar inte för grind och större skärm funkar inte utan att göra den bärbara datorn knappt släpbar

Då kanske de är jag som är lite vindögd. Enligt mig så är de smått, men de funkar väl.

Länk till kommentar

Är ni i thailand fortfarande sugna på palmyra? Jag återvänder gärna, kan plocka upp er på arlanda isf :D När kommer ni hem? Är lite ensligt att sitta själv på the office.

"ot": Är ju massa gnäll på att jag lägger upp händer i dagboken. Så gjorde det här istället efter en HU match jag precis spelade http://pokerforum.nu/forum/texas-holdem/54759-irlsucks-spots-fran-hu-match.html#post1230190

Supernajs! Roligt att läsa för en rookie i HU som migsjälv! DC och IRLsucks är svaret på frågan "hur blir man awesome HU?"..! :)

Länk till kommentar

1900*1200 kommer suga på 15". Jag sitter på en 17" och ska köpa 24" skärm eftersom de blir så smått..

Nej för fan 1900x1200 på 15" är ju nuts. Lägre upplösning funkar inte för grind och större skärm funkar inte utan att göra den bärbara datorn knappt släpbar

:lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar

Som sagt så är det bara vad jag hört. Annars lol, hade köpt en 50 inch laptop och gått runt med den varje dag. Hade inte ens haft en väska till den.. pfft.. väska. För tjejer! Jag hade gått runt med den i handen, visslande medan jag spelar gitarr och har sex... samtidigt som hon tagit med sin 75inch laptop som jag har i andra handen. Ni undrar såklart hur jag lyckas hålla en 50 inch laptop i ena handen, en 75inch i andra handen medan jag har sex med en tjej SAMTIDIGT som jag spelar gitarr. Enkelt.. spelar med högra foten....

Så manlig är jag...

Länk till kommentar

Jag är förvånad över att inte shahin har berättat om hur han lyckades tro att dealern ville att han skulle kupera kortleken på cosmopol när dealern i själva verket ville att han skulle lägga sina pengar på bordet....

:lol:

hade ju varit enklare med att klicka på buy in och välja summa än att hon lägger kortleken framför mig. lagom riggat att jag även träffar fyrtal mot mr.herocalls muckade hand.

får typ mecka ihop en sammanfattning. Var faktiskt en del intressanta situationer.

tycker btw att hampulito vs. sorken HU challengen är awesome. Typ första intressanta på PF sedan CDS drog iväg. Iof.. Dilbatråden var ju också epic. Men kul att se dem två spela. En dag uppfylls ju drömmen; 5max bord med; CDS, Dan Glimne, Heliga "Sami" AK, Dilba(stejkad av Legato som railar) och Blom90. Seth Engström som dealer om det är live. Annars spelas matchen på b2b vars slumpgenerator är lika riggad som när seth engström dealar.

NiklasVegas och jag snackade lite om ett drömbord. Har glömt bort alla men vi kom fram till en massa bra :lol:. Om du läser det här och kommer ihåg Niklas, kan du inte säga vilka?

Sedan så förtjänar ju hampulito epic-priset när han skrev; "methadict" istället för metaddict. Hejar på honom nu! Tycker det var sjukt kul.

Länk till kommentar

:lol:

hade ju varit enklare med att klicka på buy in och välja summa än att hon lägger kortleken framför mig. lagom riggat att jag även träffar fyrtal mot mr.herocalls muckade hand.

får typ mecka ihop en sammanfattning. Var faktiskt en del intressanta situationer.

tycker btw att hampulito vs. sorken HU challengen är awesome. Typ första intressanta på PF sedan CDS drog iväg. Iof.. Dilbatråden var ju också epic. Men kul att se dem två spela. En dag uppfylls ju drömmen; 5max bord med; CDS, Dan Glimne, Heliga "Sami" AK, Dilba(stejkad av Legato som railar) och Blom90. Seth Engström som dealer om det är live. Annars spelas matchen på b2b vars slumpgenerator är lika riggad som när seth engström dealar.

NiklasVegas och jag snackade lite om ett drömbord. Har glömt bort alla men vi kom fram till en massa bra :lol:. Om du läser det här och kommer ihåg Niklas, kan du inte säga vilka?

Sedan så förtjänar ju hampulito epic-priset när han skrev; "methadict" istället för metaddict. Hejar på honom nu! Tycker det var sjukt kul.

Mrdawwe platsar på det bordet imo!

Länk till kommentar

Är ni i thailand fortfarande sugna på palmyra? Jag återvänder gärna, kan plocka upp er på arlanda isf :D När kommer ni hem? Är lite ensligt att sitta själv på the office.

"ot": Är ju massa gnäll på att jag lägger upp händer i dagboken. Så gjorde det här istället efter en HU match jag precis spelade http://pokerforum.nu/forum/texas-holdem/54759-irlsucks-spots-fran-hu-match.html#post1230190

Rätt obvious att resten av office bara är avundsjuka för dom inte kan hidden-brag posta NL10K händer.

Länk till kommentar

hidden-brag posta NL20K händer.

Avslutade precis ganska crazy HU game mot en spelare jag aldrig sett förut som satt med totalt $150k på $100/$200 mot en reg som normalt jag inte har sett spela dem stejksen speciellt mycket. Antog att han kunde vara värde och satte mig med $8k på båda hans bord. Han hade som jag misstänkte luckor, framför allt i betsize och slog nästan alltid pot, lite betsizetells på det och alltför lös i BB tycker jag är tillräckligt bra värde för att lira NL20k.

Spelade bra och slog upp mig till totalt $120k på två bord. Sen stackade han mig på båda borden, och sitta $40-60k effective vill jag ogärna göra utan att splitta action. Lite jobbigt att Jay inte var online och kanske framför allt att jag inte har tagit hans mobilnummer. Dålig timing att inte vara på msn. Isf hade jag fortsatt men kände mig tvngen att sluta nu. Den ganska stora risken att tappa runt 1 000.000 på 2 minuter är inte rolig. Han skärpte sig lite dessutom i slutet.

aja $37 000 är alltid grymt

Länk till kommentar

Spelade en session till mot samma gubbe eftersom Jay kom online och gav mig split action. Sprang som en handicappad åsna den här gången istället, hehe. Slutade $100k ner. 5 inköp och splittade hälften med Jay. $15k ner för dagen alltså. Ush ush men sånt som händer. Skönt att vara plus innan. Vill absolut ta möjligheter i alla fall till sånna här försök. Inte alltför besviken även om det är roligare att plussa :D

BUSTED

IPoker, $100/$200 NL Hold'em Cash Game, 2 Players

Hero (BB): $45,784

SB: $57,315

Pre-Flop: A:spade: K:diamond: dealt to Hero (BB)

SB raises to $600, Hero raises to $2,200, SB calls $1,600

Flop: ($4,400) 3:club: 9:heart: 3:spade: (2 Players)

Hero checks, SB bets $4,400, Hero calls $4,400

Turn: ($13,200) 4:spade: (2 Players)

Hero checks, SB bets $8,200, Hero raises to $39,184 and is All-In, SB calls $30,984

River: ($91,568) J:diamond: (2 Players - 1 is All-In)

Results: $91,568 Pot ($2 Rake)

Hero showed A:spade: K:diamond: and LOST (-$45,784 NET)

SB showed Q:spade: 9:spade: and WON $91,566 (+$45,782 NET)

Länk till kommentar

Spelade en session till mot samma gubbe eftersom Jay kom online och gav mig split action. Sprang som en handicappad åsna den här gången istället, hehe. Slutade $100k ner. 5 inköp och splittade hälften med Jay. $15k ner för dagen alltså. Ush ush men sånt som händer. Skönt att vara plus innan. Vill absolut ta möjligheter i alla fall till sånna här försök. Inte alltför besviken även om det är roligare att plussa :D

Haha, kan tänka mig att Jay inte var så nöjd som torskade $50k på att bara kolla på, skulle iaf tilta mig litegrann (=

Länk till kommentar

• Skapa nytt...