Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Jag och whytea avnjöt precis en flaska vin till filmen K-pax. Kevin Spaceys alltimer imo, hade hajpat den innan och givetvis var det befogat.

 

V for Vendetta som jag såg om idag, var även den riktigt bra. Bland de bättre filmer jag sett faktiskt.

 

btw, någon som vet var man kan se målen från allsvenskan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Ska det här bli en sån där dag:)

 

Vinst i premiären för AIKs del. Senast det hände var i Superettan som AIK obviously VANN!

 

United-Villa står 1-1 atm. Fortsatta serieledare efter kvällen?

 

EDIT: United-Villa 1-2 :):):):):):):)

 

EDIT 2: 2-2, snälla blås av...

 

Edit 3: 3-2, snälla blås av

 

glädjefnatt...!!!!!!!!!!!!!

 

fyp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och whytea avnjöt precis en flaska vin till filmen K-pax. Kevin Spaceys alltimer imo, hade hajpat den innan och givetvis var det befogat.

 

V for Vendetta som jag såg om idag, var även den riktigt bra. Bland de bättre filmer jag sett faktiskt.

 

btw, någon som vet var man kan se målen från allsvenskan?

 

http://www.fotbollskanalen.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggad till 17 turrar:mrgreen:

 

Inga stora turneringar. Utan max 100 dollar, så blir ingen miljonär idag. Men förhoppningvis lyckas jag gå +-0 vilket vore en enorm bedrift.

 

Redan ute ur två turneringar och har två turneringar på standby som går väldigt sent. Är jag ute ur alla lirar jag dem inte:mrgreen:.

 

Kanske lirar en 2-3 turneringar på vägen om jag hittar något kul.

 

LÅT MIG KLONKA +-0 ONE TIME!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

sälj imo....

 

trots att det är aftonbladet som skriver hoppas jag artikeln är sann. har länge florerat rykten om dessa shejker som kan tänkas ta över liverpool. Inget har hänt. Amerikanerna har kört ner ekonomin i botten så jag hoppas de säljer vidare. pengar ftw....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa detta till sexy under filmen men han höll inte med. Tycker dock filmen är riktigt bra. Enda dåliga är toads skådespelarinsats som är riktigt kass.

 

Springer riktigt kasst på kinapoker atm. Närmre 40kbaht ner mot irl. Viktigt att jag vann 10k mot frissan på jackpotspelet häromdagen.

 

Så trevligt, då vet jag inte att jag är helt blind eller ngt. Jag insåg det som "allra mest" när Clintan låser in han i gallret och grabben står och skriker och vill ut. Har liksom aldrig sett ngt värre skådespel, men jag undrar om det hör till saken/filmen? Eller om de rentav inte kunde få grabben att göra en bättre scen än sådär. Du kanske inte ens vet vilken jag menar...

 

Sen tycker jag det var rätt skumt hur han gick från total ignorant som inte ens hälsade till ngn som gick över och käkade buffé när hela storsläkten var på besök. Wat?

 

Men tydligen har jag lite sjuk filmsmak. Älskar Seven Pounds, troligtvis den bästa jag sett i år o de råkade jag nämna i Zumsars dagbok. Blev ratad2k9.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så trevligt, då vet jag inte att jag är helt blind eller ngt. Jag insåg det som "allra mest" när Clintan låser in han i gallret och grabben står och skriker och vill ut. Har liksom aldrig sett ngt värre skådespel, men jag undrar om det hör till saken/filmen? Eller om de rentav inte kunde få grabben att göra en bättre scen än sådär. Du kanske inte ens vet vilken jag menar...

 

Sen tycker jag det var rätt skumt hur han gick från total ignorant som inte ens hälsade till ngn som gick över och käkade buffé när hela storsläkten var på besök. Wat?

 

Men tydligen har jag lite sjuk filmsmak. Älskar Seven Pounds, troligtvis den bästa jag sett i år o de råkade jag nämna i Zumsars dagbok. Blev ratad2k9.

 

haha ja precis den scenen reagerade vi också över. sexy tyckte att han gjorde ett helt okej jobb, förutom vid den scenen. då sa han, okej han va kanske inte så bra ändå haha. riktigt kul ser det ut när han står och skriker och vrider på huvudet imo.

 

jag hatar partypokerrrrrrrr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så trevligt, då vet jag inte att jag är helt blind eller ngt. Jag insåg det som "allra mest" när Clintan låser in han i gallret och grabben står och skriker och vill ut. Har liksom aldrig sett ngt värre skådespel, men jag undrar om det hör till saken/filmen? Eller om de rentav inte kunde få grabben att göra en bättre scen än sådär. Du kanske inte ens vet vilken jag menar...

 

Sen tycker jag det var rätt skumt hur han gick från total ignorant som inte ens hälsade till ngn som gick över och käkade buffé när hela storsläkten var på besök. Wat?

 

Men tydligen har jag lite sjuk filmsmak. Älskar Seven Pounds, troligtvis den bästa jag sett i år o de råkade jag nämna i Zumsars dagbok. Blev ratad2k9.

 

haha, roligt att du tar upp just den scenen. niklas hade precis klagat över hur dålig tao var, och jag sa att jag inte hade märkt av det (förmoldigen pga att jag inte hörde en enda replik filmen igenom pga dålig audio på filen + mycket snack i rummet). när han blev inlåst i källaren började vi alla asgarva... det var verkligen ett skämt. älskar huvudskaket (:

 

7 pounds gillade jag inte. jag erkänner att jag blev lite rörd i slutet men det säger faktiskt inte mycket om ifall filmen var bra eller inte. jag tycker du med all rätt blev sågad (: 2 timmar av will smith nedbantad och fåordig... en 3minuters scen där han bara sitter i bilen och tittar ut... "åh gud vad djup han e han sitter och tänker i bilen"... :oops: bullschazza. sen vill jag ju inte droppa en fet spoiler om nån tänkte se den men... slutet... wtf? blev det sci-fi i slutet eller? nä, riktig låtsas-djup rulle imo.

 

har förhat till smith som skådis så lite partisk e jag kanske. han är dålig helt enkelt. som tao.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så trevligt, då vet jag inte att jag är helt blind eller ngt. Jag insåg det som "allra mest" när Clintan låser in han i gallret och grabben står och skriker och vill ut. Har liksom aldrig sett ngt värre skådespel, men jag undrar om det hör till saken/filmen? Eller om de rentav inte kunde få grabben att göra en bättre scen än sådär. Du kanske inte ens vet vilken jag menar...

 

Sen tycker jag det var rätt skumt hur han gick från total ignorant som inte ens hälsade till ngn som gick över och käkade buffé när hela storsläkten var på besök. Wat?

 

Men tydligen har jag lite sjuk filmsmak. Älskar Seven Pounds, troligtvis den bästa jag sett i år o de råkade jag nämna i Zumsars dagbok. Blev ratad2k9.

 

Jag håller med om att grabbens skådespel var ganska uselt. Och lol på det där med att han gick över och åt mat när han hatade dem fem minuter tidigare.

 

Dock så är Seven Pounds inte mycket att ha. Som terran sa så var den ganska sorgligt och rörande i slutet, men att behöva ta sig igenom en lång jävla skitfilm för att se ett rörande slut känns inte som något jag vill göra igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg precis Children of Men(2006), rankad 184:a. Skitkass!

 

De andra ser på Iron Man som e betydligt bättre. Då jag såg den för inte alls länge sedan ska jag se någon annan rulle. Blir nog Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb(1964), rankad 26:a. Sett den förut men minns den inte jättebra.

 

Imorrn blir nog en bra dag. Vi ska till freedom beach. Taxibåt från Karon till en vad som säs vara lite mer annorlunda strand jämfört med övriga phuketstränder.

Efter det, mat på two chefs. Svenskägd restaurang med riktigt bra mat, dock överpriser i thailändska mått mätt. Sedan blir det utgång på bangla. IRL åker hem på onsdag så han vill göra phuket osäkert en sista gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datorn sjunger nu på sista versen. Fläkten pajja igår och datorn blir överhettad på 15 minuter. Fanns ngt nedkylningsprogram man skulle installera som ngn tipsa om tidigare i dagboken. Orkar inte leta igenom alla sidor så vore grymt om ngn kunde posta det igen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datorn sjunger nu på sista versen. Fläkten pajja igår och datorn blir överhettad på 15 minuter. Fanns ngt nedkylningsprogram man skulle installera som ngn tipsa om tidigare i dagboken. Orkar inte leta igenom alla sidor så vore grymt om ngn kunde posta det igen. :)

 

Med den värmen där nere så finns det ingen mjukvara som klarar av att kyla ner en laptop utan fläkt. Köp en kylplatta med fläktar eller en ny dator kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...