Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
Håller fullständigt med. Tvivlar på att en "enad" balkanliga är den rätta vägen. Kanske någon gång i framtiden men enligt mig försvinner lite ländernas charm om man slår ihop ligor. Tyckte Royal League var ett stort skämt rakt igenom.

Som du säger kan det nog brista ett par ggr mellan lag/människor på balkan. jag minns själv när jag i somras var på en ö utanför Split i kroatien. Ön hette Brac tror jag. Hursomhelst hade dom en 5-aside fotbollsplan där. Den var ständigt smockad med kroater, och då vi var ett grabbgäng som gillar fotboll , ställde vi upp och utgjorde ett "svenskt" lag. Min polare hursomhelst, hade köpt en Mirko Vucinic-tröja när vi var i Montenegro. Nu är han ju Montenegrin, men spelade ju tidigare för just Serbien. Ska inte säga att det hände något allvarligt, men blickarna och kommentarerna han fick av kroaterna var väl kanske inte dom allra snällaste.

Mja jag vet fkt inte om charmen försvinner i just detta fall , har ju varit ett land tidigare och jag tror nästan det blir motsatt effekt jämfört med Royal League som verkligen var skit och inte drog folk alls , mycket beroende på att fansen och lagen inte hade någon känsla mot att spela mot varandra.

I en balkan liga så kan jag nästan lova att dom stora matcherna blir serbiska vs kroatiska lag , men frågan är varför dom kommer bli stora? Är det för att det kommer bjudas på bra fotboll? Njaa. Är det för att lagens fans hatar varandra och det kommer finnas tillfälle för huliganism/hat och provoceringar? Jaaa.

Men blir iallfall intressant att se hur detta utvecklar sig , spännade hur som helst.

Det där med Mirko Vucinic incidenten känner jag igen , köpte en gammal serbisk replica tröja år 2005 nere i Montengro. Sedan så åkte vi bil över till Kroatien och jag hade tröjan på mig. Folk släppte inte fram oss i bilköerna och många tutade och pekade finger osv. Till slut tog jag av mig tröjjäveln. :lol: . Ganska sjukt om man tänker efter.

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
http://kenzas.se/

NL1k+, pickupartist och muay thai kropp... så får man den här bruden imo:mrgreen:

Give me a couple of months baby.. just a couple of months

shahin89 säger:

wow sickligt söt

NikLasVegas säger:

wow

NikLasVegas säger:

hon finns inte

NikLasVegas säger:

ett montage

Jag kan dock bekräfta att hon inte är ett montage :roll:

Postad

Jag såg den där tjejen på donken norrmalmstorg förra veckan. Tyckte att jag kände igen henne, och det va sjukt att shahin länkade henne till mig. Hon ser ganska liten ut IRL, typ 15 år kanske, men helt jävla stört söt.

Postad

ITM i million och 20kgtd igår, turneringarna går fortsatt bra, cg går däremot kallare än någonsin. Backar typ varje session atm, suger som fan...

Såg Traitor igår, återigen en rätt bra film. Rekommenderas...

Imorrn blire grindstuga bigtime. Jag, maxwell, shahin, Izy. Hoppas kunna hitta några till som e sugna.

max(maxwell) fyllde 20 igår, Stort Grattis. Lite större än att frissan fyllde 21 liksom....

Postad
Hon köper skor för alla dina pengar sen.

Om du skeppar över lite goodrunnaments så kommer jag alltid ha stålar :mrgreen:

+ att hon alltid kommer älska bröderna i Tokio Hotel mer än dig oavsett cashflow , raggnings skills och kropp :-(

:cry:

----

Helvete vaknade nyss och ska äta frukost strax... slog up 24 stycken NL2 bord på stars igår när det var tre miljoner händer kvar. Men det gick för segt så jag la mig... -9 dollar hehe :mrgreen:

Fått svar ifrån Tiger Muay Thai i Phuket och det verkar vara jävligt nice.

Träning under en månad kostar 9000 baht och utrustning kostar runt 2000 baht. 11k baht vilket blir 2,6k kr. Vill bara snacka med en polare, sen bokar jag nog. Veckopris blir 2500 baht. Så kanske blir att man köper tre veckor så att jag hinner dra med resten till full moon. OM jag tycker om Muay Thai och känner att jag vill fortsätta så drar jag igång med det i Sverige... annars åker jag tillbaka till Thai efter Italien. Då blir det till Legacy gym eller Tiger Muay Thai i Phuket. Om boisen har det trångt ifall Niklas & Johan inte stannar så köper jag bara plats i en bungalow där på plats och grindar med dem då jag har ledigt vilket är en hel del tid :mrgreen:

Blir bara bättre och bättre:mrgreen:

Postad

:cry:

Dock så vet hon att hon aldrig kommer kunna få bröderna i tokio hotel, så go for it! Skulle säkert kunna skaffa fram hennes nummer ;)

Och sedan, Niklas lr Izy hur lång tid tog det för er att få tröjorna från palmercash och fick ni tulla?

Postad
Dock så vet hon att hon aldrig kommer kunna få bröderna i tokio hotel, så go for it! Skulle säkert kunna skaffa fram hennes nummer ;)

Och sedan, Niklas lr Izy hur lång tid tog det för er att få tröjorna från palmercash och fick ni tulla?

Det kostar några hundringar i tull. Vi har inte fått t-shirtarna ännu. Men vi gjorde ju som sagt en monsterbeställning på typ 30 tröjor+10solglasögon. Tar väl lite längre tid då, är dock ganska säker på att dom dyker upp denna vecka. Brukar väl ta 1-3veckor.

Postad
Multicitera så 2008?

Hur länge har ni grindstuga? Och vart ungefär i eller utanför sthlm håller ni hus?

Vi kör nog helakvällen/natten imorrn. Får se hur goodrun man är:)

Nacka, Orminge, en liten bit utanför sthlm.

• Skapa nytt...