Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

tandcatz

 

vet inte varfor men lol lol

 

back 16k idag, semibust på ftp....

 

stoploss gogogo

 

..............

 

For ovrigt. 1). vad ar grejjen med asiatiska flygplatser. Man maste checka in 2,5 timme innan flyget gar. WATWAT

2). jag borjar verkligen kanna hur alkolismen borjar satta sina spar. Min mor har alltid sagt att man absolut inte far blanda huvudverkstabletter med alkohal. Och det har alltid varit nagonting som jag har foljt.

Sitter pa hardrock idag med klara, uppskattningsvis 40 graders feber och har precis tagit 2 ipren. Tanker: Men faaaaaaaaaaaaaan va gott det vore med en bira.

Druckit varje dag sen jag kom hit tror jag, running good.

3) Har kopt lite vettig whiskey nu antligen.:) Kan kanna att aven om honk thong ( basta thai whiskey imo ) inte smakar lika mycket aseton som dem andra markena sa kunde det vara nice med nagot vettigt. blir till att fira imorgon med anton forhopppningsvis.

4) vad hande med soren och anton efter fullmoon, vart forsvann soren, traffade nagon en ung dam, gamal man? Lever soren? fragorna ar manga.

5) internet fort nere?

 

vantar pa att fa borda planet, ar vansinnigt uttrackad. Ska bli nice att komma till huset igen.

 

hmm 23 sek kvar nu pa tiden. syns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Jay skriver en blogg med helt insane långa inlägg som e bra skrivet med bilder. Och eftersom ingen av oss andra orkar skriva om fullmoon dagen så kopierar jag bara det in hit.

 

 

The next day we recovered and got some things sorted for are return journey home, we also got tickets for a boat to take us to the full moon party this is the easiest way to get there as the roads are awful on the island, so we booked that for 10pm that night, we had to be home the next day because my friend James

 

was coming out to stay with us for 10days and he was going to be at our place early the next morning, we wouldn’t be able to be there before him but we sorted out that the land lady would let him in and show him around, due to that we booked the earliest ferry home that was 7am…yes 7am and we had to be back at are bungalow at 6am for are taxi there, the plan was to party all night and head back at 5.20 on long boat then get taxi, ferry home. The ticket home we bought was 850 baht that included taxi to ferry at 6am to catch 7am ferry then coach at 9 for 6 hours back to phuket, not the best journey before the biggest party going but thought it would be better than going to sleep.

 

That night we had dinner on the beach again, im still in Orr of this for some reason lol, then had drinks and got are longboat to full moon at 10pm, boat took about 30mins and was much better than a bumpy taxi, its also cool to enter any party from the sea in my opinion.

 

We got talking to the guy in red as we gave him a beer because we had to many and found out he played World Series Of Poker last year.

 

dscf0259lk1.jpg

 

when we saw the party we lit up there can be anywhere from 8 thousand to 30k people at this event, the beach must be about 400yards wide and was completely packed full of people the closer the boat got the louder and louder the music got, when we pulled up we all jumped out and headed up, its really difficult to explain what this place feels and looks like, it was just one long enormous rave with fire shows massive wooden tables for girls to dance on and it seemed the only drink served was buckets, the buckets are deadly they are quarter bottle of a spirit of your choose then two fizzy drinks like sprite, you cant really feel the alcohol that much so these go down very quickly, after that we headed to the fire show

 

dscf0277zk6.jpg

 

dscf0298hl9.jpg

 

WAT.

 

that I thought we were going to just watch but Soren and Anton got pulled in and tried jumping the rope, obviously ending in failure but lucky no serious burns. Later we meet some girls that Marten and Anton went to school with that were staying there, they were a lot of fun and its was cool being in a big group.

 

dscf0293wd8.jpg

 

Saga, Feliscia, Marten, Me, Soren, Petra, Emil.

 

we did lose Soren though soon after this and me and Emil went to are meeting place to find him but he wasn’t there, after that the night was one big party and a lot of dancing Anton headed back at 4ish I think and got a long boat that incredibly Soren was on lol. Myself, Marten, Emil, Klara headed back unwillingly at just after 5 to get back for are taxi at 6am, Emil and Klara were flying out to Singapore the next day to sort out there visa situation so they didn’t have to be up as early. When we were trying to get a boat back you see some funny stuff people making out non-stop, boys, girls pissing in the sea having sex and beer bottles just about everywhere, just about anything was normal.

 

Are boat back was a wet one back into the tide and time wasn’t really on are side as we had 15mins before are taxi was at are hotel, the whole boat sort of got wind of the fact we were going straight home and were all cheering for us and telling the driver to hurry so we could make it, we got to are beach bang on 6am and Marten in his drunken state falls straight out the boat in front of all are fans ahaha, smooth. Anton and Soren were waiting with the backs on the beach for us ( soren was asleep) so me and Marten ran to are room to get are stuff Marten again on top form falls over while running and takes all the skin of his knees, nothing hurts when drunk though so we think nothing of it and carry on run back and just make are taxi, then see that Marten’s knee looks pretty bad with blood everywhere, not good, Martens a drunken trooper and tells us all its no problem.

 

We get to ferry just in time and head to get on when the guy will not take are tickets..WAT! He keeps pointing over at the front of the pier at this time we are panicking because if we miss this one the next one is in like 5 hours, Anton runs over to the place where he is pointing and runs back he says that we are on the wrong boat lol, we didn’t even no there was two, we now have to run very drunk to the other pier 100yards to a smaller boat, somehow we just, just make it and sit down and pass out, when we get off we have no idea where we are and just walk towards and coach, we tell them we are going phuket town and they say its fine, unsure we get on and 15mins later stop in the middle of nowhere and have to all get of, apparently they have to check are tickets and get on another coach, we are told this process takes 20mins but ends up being 40mins, we then get on what we are told is are real coach home, we drive another 2mins of a 6hour journey then STOP again at another random place and are told to all get of, WHAT! We all have to walk of and are told to sit down to wait 40mins for another coach, everyone is totally clueless to what is going on and the worst part is we are completely drunk, passing out all over the place, 30mins later a coach pulls up going to phuket town but we are told that isn’t for us…. We are really annoyed ant this point and I give him 1000baht and tell him we have to get home can we please get on here, so we do and finally are relieved to be on a real coach home, my genius bribe doesn’t really go to plan as the coach isn’t full for because they are waiting for another coach to come here to fill it up, we wait around 50mins just sat on this coach having to wait for it to fill, knowing that we have a 5+ hour journey ahead of us, we do finally get to phuket in the afternoon and get a taxi back to are apartment to meet James, we stumble thought the door and meet James (wthyo) who is also tired from a 15 hour flight, we head out for dinner and try and recover.

 

All this was by a long way are worst day every! But the full moon party was the best so I suppose it evens out, as I said we have booked the best beach bungalow for next month at full moon party which we are all excited about already, that month there will be a change in the group as Nicklas, Johan, Shahin all poker players from the office these guys play out of are coming for a month, this month will be pretty insane I think and something to look forward to.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

back 16k idag, semibust på ftp....

 

Sök på "AwhaleIsNotAfis" (alltså inget H på slutet) och sätt dig mot honom så ska du se att du kan ta igen det du förlorade :)

Han dumpa 23 inköp till mig på 2 dagar på nl50, igår satt han på 4 bord nl100deep och donera rätt friskt såg det ut som, skulle verkligen inte bli förvånad om han hoppa upp ännu högre!

Helt galen kille, pottar flop turn å river hela tiden, bara sitta å vänta på lite bra händer så dubblar du!

Om man skulle slå upp ordet "okontrollerad aggresion" i ordboken skulle man hitta en bild på honom ;)

 

GL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martens a drunken trooper and tells us all its no problem.

 

Yeah right.... Han grät inombords obv....

 

Precis varit på thailändska ambassaden och fixat visum, ett jävla projekt ska tilläggas. Palla printa bokningar, leta fotoautomater etc etc.

 

Hursomhelst var jag t.sk från Izy på ett sjuhelvetes humör. Han såg ut som napoleon dynamite med munnen öppen, dreglandes och bara svammel så fort han försöker prata. Det är precis så jag vill att Izy ska vara, perfekt tillstånd imo.

 

Lyckades droppa kommentarer som "Hur jävla bra är inte Lena Philipssons låt, Det Gör Ont?", "Jag bjuder på Gondolen NU, en gång i livet, du e på va?", "Jag låter dig sköta snacket på ambassaden, ok?", "fan vad kul det ska bli på krogen ikväll, eller hur?" etc etc.

 

Svängde förbi Acnebutiken på norrmalmstorg för att lämna tillbaka en sjukt snygg jacka jag köpte förra veckan. En knapp lossnade så var tvungen att lämna den till skräddaren. Som vanligt när man går in i den butiken kommer man inte ut tomhänt. Speciellt inte efter senaste monsterklonkarna. Jag och Izy spontanköpte både det ena och det andra, vilket varit standard de senaste veckorna. Konsumentoffer obv. (noterbart är att jag fick ta mig hem utan jacka. Kom hem som isbit, blir till att bädda ner sig.)

 

Pratade med ett gäng pokerspelare på msn igår. Verkar som att alla ska/är i Thailand atm. Hur många på pf är/ska snart till thai? Räck upp en hand ffs....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol skön historia:mrgreen: Men jag fattar inte. Hur långt åkte ni för det där partyt på kvällen egentligen? För det verkade ju ta en jävla massa timmar hem

 

Åka dit var smärtfritt,. Vi var där dagen före (tror inte det finns med i historien där) men då gick resan smärtfritt. Då hade vi bokat en egen taxi som tog oss hela vägen till en färja i en sträcka, oturligt nog missade vi första färjan med 5min å fick vänta 2h men annars så var det lugnt, gick easy easy. (Om man då bortser från att vi missa färjan tog resan kanske 6-7h. Rsan hem tog 12-13h!(

 

Sen bodde vi en natt där. Gick upp och gick på partyt och åkte hem morgonen därpå. Vägen hem då var en lång jävla pina där vi hade bokat en gemensam buss med andra vilket var ett misstag. Varenda thaiare gjorde sitt bästa för att klämma ur pengar och fördröja resan för varenda resenär och vi var rejält på bristningsgränsen att börja skrika som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blablabalba

Pratade med ett gäng pokerspelare på msn igår. Verkar som att alla ska/är i Thailand atm. Hur många på pf är/ska snart till thai? Räck upp en hand ffs....

 

Ni kommer vara hemlösa när ni kommer ner iaf. Inte fan vill vi ha en finne, en mes (gnälla över lite tandvärk lol) och en whinare här inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker inte skriva något om pokern till någon här :mrgreen: :mrgreen:

 

Ingen får jinxa mig ffs... men kan säga att jag igår var vidrigt nära att slå mitt + rekord på NL200.

 

Gahhhhhhhh måste fixa passet till Thailand.. den går ut 10e mars vilket inte är så bra då jag kommer tillbaka den 26e :shock:. Orkar inte sätta mig på bussen, åka pendeltåg, sen försöka hitta polishuset (stadshagen?), för att sen sitta ner och vänta... ja.. en lång process :lol:

 

Får fixa det på måndag helt enkelt.

 

Fan det låter som att thai boisen haft det jävligt nice! Ser sjukt fram emot att åka ner dit och chilla, spela poker, chocka Sören med kort tricks(lol är det ens svårt?) och spela schack mot fishk Emil som tydligen mår jättebra:mrgreen:

 

yoooooooooooooooo fishkesh.. nu måste jag äta.

 

Edit: Såg serien "The Pickup arist" på VHS hemsida och har ju även läst en del av "The Game". Verkar sjukt intressant och kul hobby.. något att försöka sig på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Gahhhhhhhh måste fixa passet till Thailand.. den går ut 10e mars vilket inte är så bra då jag kommer tillbaka den 26e :shock:. Orkar inte sätta mig på bussen, åka pendeltåg, sen försöka hitta polishuset (stadshagen?), för att sen sitta ner och vänta... ja.. en lång process :lol:

 

 

 

I många länder, och jag är ganska övertygad att thailand med visumkrav och skit är ett av dem, så måste passet vara giltid i ytterligare 6 månader från och med hemresedagen. Ett tips är att fixa det snabbt som fan annars är du i deep shit och kommer gråtande behöva stå på passpolisen i arlanda och betala 1000sek för ett provosoriskt pass, men ändå missa flyget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: Såg serien "The Pickup arist" på VHS hemsida och har ju även läst en del av "The Game". Verkar sjukt intressant och kul hobby.. något att försöka sig på?

Snälla gör det inte, om du inte skämtar så kommer du nog en dag inse varför det är så tokigt, om du inte gör det som någon typ av dubbellevling eller vad man ska kalla det på forumspråk.:-)

 

 

 

Jag måste lära mig sexys pose i bilden, den är helt obeskrivligt perfekt. Kan inte ens förstå vad som är så bra med den, saknar ord. Kudos!

dscf0293wd8.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Sören!

1988?

Det året gick jag ut årskurs 9 och den sommaren förlorade jag oskulden... ja tjena, det var ett bra år! :) Om jag minns rätt sommarjobbade jag som diskare på en pizzeria/kinarestaurang och håvade in fett med cash och frossade i pizzor! ... 1988... mmmm....

 

* 14 januari - Den första hjärttransplantationen med en svensk donator genomförs vid Sahlgrenska sjukhuset.

* 6 februari - Det politiska partiet Sverigedemokraterna bildas.

* 8 mars - Den uppmärksammade styckmordsrättegången, där två svenska läkare dömts för mord på en prostituerad, måste göras om sedan flera av nämndemännen uttalat sig i Aftonbladet. Läkarna försätts på fri fot och frias senare från mord men förklaras skyldiga till styckningen.

* 23 maj - Billie Augusts film Pelle erövraren vinner Guldpalmen vid filmfestivalen i Cannes.

* 24 maj - Boris Jeltsin utseluts ur Högsta Sovjet.

* 1 juni - En privat spaningsgrupp i Palmeutredningen under ledning av Ebbe Carlsson avslöjas av Expressen.

* 2 juni - Ebbe Carlssons livvakt fastnar i tullen med olaglig avlyssningsutrustning för 150.000 kronor.

* 7 juni - Anna-Greta Leijon avgår som svensk justitieminister.

* 3 juli - En familj på tre personer mördas på kyrkogården i Åmsele. Ett ungt finskt par under ledning av Juha Valjakkala grips för Åmselemorden i danska Odense efter en veckas jakt.

* 4 juli - Stefan Edberg blir förste svenske singelmästaren sedan 1980 i Wimbledon.

* 15 augusti - Tolv skolbarn från Kista i Sverige dör på skolresan när deras buss kör in i en bergvägg i Norge.

* 20 augusti - Fredsavtal avslutar Iran-Irakkriget.

* 24 augusti - Hasse Tellemar meddelar, att han ska gå i pension och nya får ta över radioprogrammet Ring så spelar vi vid årsskiftet.

* 11 september - Mats Wilander vinner herrsingeln i US Open och rankas nu som tennisens världsetta.

* 18 september - I det svenska riksdagsvalet får riksdagen för första gången sex partier i och med att Miljöpartiet de Gröna tar plats med 5,5 procent.

* 1 oktober - Michail Gorbatjov blir president i Sovjet.

* 8 november - George Bush besegrar demokraten Michael Dukakis i det amerikanska presidenvalet.

* 23 november - Nils Dardels Den döende dandyn ropas in för 13 miljoner kronor och blir därmed Sveriges dyraste målning genom tiderna.

* 4 december - Sverok, Sveriges roll- och konfliktspelsförbund bildas.

* 9 december - Den första provflygningen med JAS 39 Gripen äger rum.

* 10 december -Alfred Nobels Fredspris tilldelas Förenta Nationernas Fredsbevarande Styrkor

* 14 december - En 41-årig Sollentunabo, Christer Pettersson, som tidigare har begått flera våldsdåd, anhålls för mordet på Olof Palme och häktas.

* 21 december - Den svenske FN-kommissarien Bernt Carlsson finns bland de 270 omkomna (259 ombord och 11 på marken) när ett PanAm-plan havererade över skotska Lockerbie, vilket är känt som Lockerbieaffären.

* 24 december - Bakmaskin är Årets julklapp i Sverige.

* Den lokala centeravdelningen i Sjöbo väcker stor uppmärksamhet genom att vägra ta emot flyktingar och anordna en kommunomröstning, som säger nej till flyktingar.

* Dalai Lama besöker Sverige.

* Ericsson får sin första order på ett GSM-system för mobiltelefoni.

* Läkemedelsföretaget Astra får patent på sin storsäljande magmedicin, Losec.

* Den svenska så kallade "valpskatten" (uppkallad efter "finansvalparna") införs. Det är en särskild omsättningsskatt på värdepapper.

* Den svenska riksdagen beslutar att dela upp SJ i två delar, Banverket, som har hand om själva järnvägarna, och Statens Järnvägar, som har hand om trafiken på dem.

* I en ny svensk lag måste alla, även resande i baksätet, använda säkerhetsbälte vid bilfärd.

* Sverigedemokraternas medlemstidning SD-Kuriren grundas.

* I Sovjetunionen firar man det Ryska rikets tusenårsjubileum.

* Skara firar 1000 år som stad.

 

... kom det nån bra musik 1988?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack alla. gårdagen var mycket rolig. sitter nu dock med fint sår på stortån ( halkde och körde upp foten mot en väg tror ja och körde av en bra bit med skin - goodgood) som pulserar som FAAAAAN och inte känns nå vidare. bra läkekött och låt det läka fort nu för en gångs skull, har verkligen inte orken att ha ont.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tagit det lungt med några polare hemma hos mig. Vi spelade lite poker då en av killarna som hade dubblat mot mig säger "jag är all in pre varje hand för ajg måste gå". Då säger jag som också dubblat tidigare; "ok"

 

Det slutar med att han flippar KK och jag 47. Då skrattar han och säger; "Jag visste det! Det var därför jag sa så. Jag hade fått så många dåliga händer att jag visste att det nu var en bra hand"... "det är ren matematik"

 

fail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tagit det lungt med några polare hemma hos mig. Vi spelade lite poker då en av killarna som hade dubblat mot mig säger "jag är all in pre varje hand för ajg måste gå". Då säger jag som också dubblat tidigare; "ok"

 

Det slutar med att han flippar KK och jag 47. Då skrattar han och säger; "Jag visste det! Det var därför jag sa så. Jag hade fått så många dåliga händer att jag visste att det nu var en bra hand"... "det är ren matematik"

 

fail.

du blev levlad ldo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...