Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

kl 6 åker jag, sexy och frisoren till sickla för att köpa dessa högtalare åt mig:

 

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=93639 , tack Laagen13....

 

Sedan käkar vi i gammal god anda, på antingen Korat(thai), eller Texas Burger, för att sedan avsluta med den sista "grindstugan" på förmodligen ett halvår(undantag thailand).

 

Kommer bli sjukt ensamt när kontoret drar till thai utan mig. Hoppas shahin och Izy kan hålla min pokerglöd uppe....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

e ju typ dom högtalarna jag har fast med bara 2 sånna grejer som inte e baslådan.

 

 

ÖH! DAGBOKSFOLK!

 

jag behöver er hjälp!

 

det jag söker är filmer från 90talet t.ex. Batman, Turtles, Robo Cop, Gremlins etc etc som vi växte upp med. eftersom jag e sen 80talist har jag inte full koll på allt och mycket (ghost busters, gremlins) var för läskigt för mej att kolla på. men nu e jag fan 20 bast och inte rädd längre så hit me med allt möjligt skit från våran assexiga 90tal!

 

förväntar mej lika grym hjälp som jag fick när jag sökte udda serier.. det här ämnet kan faktiskt alla säga nåt om! ty bitches

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker inte Shanin verkar vara så jävla skön, tyvärr..

 

Hehe jag är ganska oskön :mrgreen:

 

Får dock motivera..

 

Släppte äntligen idag. 1667 dollar upp på 1900 händer exakt. Började med att bli oversettad tre gånger, utdragen av runner runners och då brast det. Men jobbade mig upp och slutar trots åtta inköp upp, två inköp under mitt ev:mrgreen:

 

ggggg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

e ju typ dom högtalarna jag har fast med bara 2 sånna grejer som inte e baslådan.

 

 

ÖH! DAGBOKSFOLK!

 

jag behöver er hjälp!

 

det jag söker är filmer från 90talet t.ex. Batman, Turtles, Robo Cop, Gremlins etc etc som vi växte upp med. eftersom jag e sen 80talist har jag inte full koll på allt och mycket (ghost busters, gremlins) var för läskigt för mej att kolla på. men nu e jag fan 20 bast och inte rädd längre så hit me med allt möjligt skit från våran assexiga 90tal!

 

förväntar mej lika grym hjälp som jag fick när jag sökte udda serier.. det här ämnet kan faktiskt alla säga nåt om! ty bitches

 

Power Rangers ffs !:lol: Total king rulle när man är som tröttast och vill uppleva lite nostalgi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Släppte äntligen idag. 1667 dollar upp på 1900 händer exakt. Började med att bli oversettad tre gånger, utdragen av runner runners och då brast det. Men jobbade mig upp och slutar trots åtta inköp upp, två inköp under mitt ev:mrgreen:

 

rätt bra att kunna whina sådär och vara 8 inköp upp.

 

lägger btw till snack om ev i dagboken till "förbjudet att skriva om", denna lista kommer fyllas på allt eftersom och har ni ngt förslag så framför det till mig så tar jag slutgiltiga ordet. Regelbrott kommer självklart att få hårda konsekvenser å straff.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni åkte alltså kl6 till forum för att inhandla ett par högtalare, det tar inte mer än 20 min.

 

Vart fan är ni nu?

 

imoimoimo

 

först skulle sören köpa eltejp till sin dator, ja det är sant. jag själv roade mig med att jämföra priser på mina högtalare på onoff,siba och elgiganten. siba var billigast för 2995kr så när jag nämnde det på el-giganten fick sänkte dom genast påriset till 2990, riggad marknad det där.

 

När vi sedan skulle bära högtalarna till bilen började eländet. högtalarna var sjukt tunga, basen vägde mer än min dator, sören var helt oresonlig och vägrar gå för att hämta bilen. det slutar med att vi tar en sån här kundvagn för 5kr som jag tvingas släpa fram till bilen, och sedan lämna på parkeringen. gg sören.

 

sedan åt vi på texas burger, vi satt där ganska länge och åt en god brugare och diskuterade livets härligheter.

 

äntligen meckat klart med högtalarna, så sjukt overkill. det enda jag vill kunna göra är att höra "plinget" på ipoker när mitt bord poppar upp. nu tvingas jag typ ha öststatsdiskotek varje gång jag sätter på basen. nice iofs:)

 

håller helt klart med sören att EV-snack är bannat från dagboken. det makes no sense

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rätt bra att kunna whina sådär och vara 8 inköp upp.

 

Det jag skrev kan ju absolut inte klassas som whine?

 

Plussade 8 inköp och förklarade helt enkelt att jag lyckades plussa trots att jag startade så skitigt och tom sprang under mitt ev:mrgreen:

 

gah.. ni och era dagboksregler.. pokerdagbok :-P.. klart det ska gå att diskutera händer, ev osv osv osv.

 

---

 

Blir en nice vecka. Födelsedagen, imorgon blir det kanske grind hos Niklas odh Izydemon, går rykten om att vi ska hitta på något på torsdag när Doris anläder.. lasertown, käk, dricka.. nuts imho. Ska spendera helgen i linkan för att fira min födelsedag tillsamans med de jag åkte till grekland med. Min kusin och två andra polare åker iväg på lördag, men jag tar nog tåget ner dit på fredag för att grinda lite med Okocha @ PF. Blir nog en hel del grind och ska senare utmana honom på bluff- och kinapoker.

 

Ska bli nice..

 

Någon som sett den där nya filmen med brad pitt? Är den bra? Den han är gammal och blir yngre?

 

hålla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg klart Twin Peaks nu. Fyfan vilket stört slut!!!!!! Aldrig varit med om liknande, LOLAMENTS, det finns inte...... Näe, TP var fan den sjukaste serie jag sett, GG!

 

ett tips, gå in och läs på t.ex twinpeaksgazette eller någon liknande sida som försöker förklara serien. Som sagt, det finns många bottnar i den, finns stora avhandlingar att läsa om man är sugen som är fantastiskt intressanta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har just läst igenom de sista av eran dagbok, tog några timmar från igår och idag att klara det. Men de var det värt, riktigt kul läsning :-)

Ni verkar vara ett störtskönt gäng, lycka till i fortsättningen! :-D

 

(Känner verkligen att ja gjort skäl för mitt nick också när jag spenderat två dagar åt eran dagbok :shock: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bert är skiten! Har ni någon mer beskrivning på tjockisen i klassen? Inte han med basebollkeps?

 

Jag vet inte om det är levling eller något annat forumtrams som jag inte har någon koll på, men hur som helst så finns denna videon redan uppe någonstans här på pf där det länkas till en flashback-tråd där folk på allvar sitter och söker upp dessa två mongolider. Den är sjukt underhållande och dom går verkligen till botten med vilka det är, finns typ 200 sidor och dom letar i folkbokföring och frågar rundor om skolor osv. Har ni några timmar att slå ihjäl eller bara är allvarligt intresserade så rekomenderar jag flashback-tråden :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har just läst igenom de sista av eran dagbok, tog några timmar från igår och idag att klara det. Men de var det värt, riktigt kul läsning :-)

Ni verkar vara ett störtskönt gäng, lycka till i fortsättningen! :-D

 

(Känner verkligen att ja gjort skäl för mitt nick också när jag spenderat två dagar åt eran dagbok :shock: )

 

Skäl för ditt nick? Att läsa dagboken från början till slut är fan som att läsa en RIKTIGT JÄVLA BRA BOK! rekommenderar samtliga som inte gjort detta att ta sig i kragen och ägna ett par dygn till detta mästerverk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte om det är levling eller något annat forumtrams som jag inte har någon koll på, men hur som helst så finns denna videon redan uppe någonstans här på pf där det länkas till en flashback-tråd där folk på allvar sitter och söker upp dessa två mongolider. Den är sjukt underhållande och dom går verkligen till botten med vilka det är, finns typ 200 sidor och dom letar i folkbokföring och frågar rundor om skolor osv. Har ni några timmar att slå ihjäl eller bara är allvarligt intresserade så rekomenderar jag flashback-tråden :mrgreen:

 

den har varit uppe i vår dagbok tidigare, minns dock inte om det var en flashbacktråd länkad. får väl ta mig igenom dagboken igen, är alltid lika kul:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

woooot? satt och tänkte på southparkavsnittet där dom köper ninjavapen på en marknad. sedan när dom slåss får man höra en riktigt skön låt på japanska "hey hey let's go, kinkasuru, blablablablabla, protect my balls". vidare därifrån började jag tänka på den gamla dängan "all your base are belong to us" och då hittade jag denna video. vem fan orkar liksom:)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...