Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Jag har både fifa08 och pes08, och tycker att fifa har bättre grafik men att det är mer spelkänsla i pes.

Om du har tänkt att spela själv skulle jag lätt tagit fifa men om du har tänkt att spela mot kompisar skulle jag kört pes eftersom man kan dribbla mycket mer än man kan i fifa ( alltid extra kul att snurra upp en polare :) ), fifa är mer verkligt med att man måste passa bollen mycket för att göra mål å svårare att dribbla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

..........................grind -> serie/film.

 

Avsluta dagen med en serie/film gör det ju så mkt enklare att somna. Då hinner man koppla bort pokern lite. Avslutar jag med pokern ligger jag bara och tänker på händer typ. :S

 

Jag brukar titta på någonting innan jag börjar med grinden efter maten, brukar vara så mätt att jag halvsomnar. Men visst är det skönt att avsluta med lite serier/film innan man sover, sjukt mycket lättare att slappna av då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blir hämtad om 10 minuter, tänkte bara skriva angående träningen.

 

jag ser fram emot att motionärsgymma. ska inte ha några egentliga mål, men jag har, precis som fete emil, blivit fet. jag väger 75 kilo och tänker gå ner till 70. 5 kilo tycker jag verkar rimligt. kan bli svårt att tappa kilon medan jag tränar men det ska jag fan lyckas med. sätter inget tidsmål med det bara att jag fan ska lyckas tillslut.

 

well well. allt e packat, sitter och kollar på teamliquid attack (starcraft) s02e02 med Sea som gäst. riktigt kul. jaja, gl alla boysen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marginella syner kan verkligen vara roten till mycket ont här i pokervärlden. Jag är gambler, har jag en situation som är break even / lite ev+ så går jag oftast. Jag pratar om situationer då man inte riktigt vet vad man ska göra. Svåra beslut.

Allt som ökar variansen men inte förändrar winraten borde vara bra för metagamet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt som ökar variansen men inte förändrar winraten borde vara bra för metagamet.

 

Yes , din image kan bli rätt fucked up ibland. Ökar kravet på att balansera, men det är bara roligt imo :)

Men det gäller snarare när man tar över som aggresator, samibluffar och så kan jag tycka. Det jag menar är när du möter en aggresator som sätter dig i svåra situationer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes , din image kan bli rätt fucked up ibland. Ökar kravet på att balansera, men det är bara roligt imo :)

Men det gäller snarare när man tar över som aggresator, samibluffar och så kan jag tycka. Det jag menar är när du möter en aggresator som sätter dig i svåra situationer.

Men den aggresiva spelaren borde lugna ner sig lite om du synar ner med "rätt" frekvens hela tiden, och vi får det lättare att återta kommandot. Det svåra blir då att veta om och på vilket sätt motståndet anpassar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men den aggresiva spelaren borde lugna ner sig lite om du synar ner med "rätt" frekvens hela tiden, och vi får det lättare att återta kommandot. Det svåra blir då att veta om och på vilket sätt motståndet anpassar sig.

 

Jag menade inte en aggresiv spelare, utan när man möter någon som är aggresator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sng spelet går lite sådär, backar och backar mkt men men, tänker jag går minst +-0 för månad. för att koppla av lite från sng grindet varje dag avslutar jag f.o.m en vecka tillbaxs med lite spel på svs 2/5. där e det roligare stats.

 

nybild4bmpgiu3.th.png

 

Kör du HU väldigt löst spel annars?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vidrig beat med 46 IRL :-(

 

Pastan här och vill önska alla på PF GL!!

 

Åker nämligen till Grekland om några få timmar, planet lyfter 15:00. Tar med mig Super system, ska försöka läsa på lite om Omaha så att jag snart kan bli som Shahin86 :mrgreen:.

 

Nej men ska förhoppningvis bli riktigt kul och jag hoppas att grabbarna på kontoret klonkar fett och att det nya kontoret står någorlunda färdig när jag är tillbaka.

 

Nu måste jag iväg och köpa en jävla massa grejer, och ändå hinna till Arlanda innan klockan 13:30. Hinner nog inte, men Fique Tranquilo. Det löser sig...

 

Ha det bäst gott folk,

ELA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...