Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Vi 2 tablade. Jag tror inte att han plussar på sitt spel, tvärtom. Men däremot så spelade han betydligt bättre deepsack.

Så jag lämnade bordet när vi blev 300bb+ och starta ett nytt. vilket tiltade honom :)

 

Ahh, det förklarar saker :)

Smart gjort! Risken är väl att han inte joinar och donerar sina(dina) pengar till någon annan reg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Ahh, det förklarar saker :)

Smart gjort! Risken är väl att han inte joinar och donerar sina(dina) pengar till någon annan reg!

 

 

Jo det är risken. Men spela 100BB deep var väldigt mycket mer EV+ för mig där. Jag har aldrig mer än runt $50k i rullen online. Så potter på $30k-$50k är lite väl oansvarigt MM :)

 

Dessutom var klockan runt halv 8 på morgonen så jag var enda spelaren online på 25/50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill börja med att säga att jag varit riktigt dålig på senare tid här på pf. Ska skärpa mig nu så inte dagboken dör.......

 

Precis hemkommen från päronen. Var och såg ytterligare en deppig Liverpoolmatch. Chelsea har tagit 1pinne på de två senaste matcherna. Alltså ett ypperligt läge att dra ifrån i ligan. Tyvärr är Liverpool läskigt dåliga utan Torres atm och har spelat 0-0 HEMMA mot de pissiga London-lagen Fulham och West Ham. Piss.....

 

Missade SM, tråkigt. Lirade dock 2 million gteed med Izy igår, gick skitbra tills vi bajsade ut oss på ett felspel. Illa!

 

Ska testa redbet ett tag, tillsammans med shahin. Iom att jag inte haft något riktigt pokersug under November, är det bra med ett litet miljöbyte.

 

Om kontoret plussade 1.2 millar under Oktober gick det desto sämre i November. Bara Izy, IRL och Sexy som lyckades hitta plusset, seeegt. Vi blickar fram emot en förhoppningvis äckligt medriggad December. gogogoggo

 

Är btw det SP-avsnitt som rankas som det bästa någonsin på MTV atm. Det där cartman har Jennifor Lopez som sin hand. Jag tycker det är okej, långt ifrån det bästa. Men intressant fakta iaf.

 

Kontorets hierarki ser ut enligt följande:

-The Office SE-

Skapare och Hedersmedlemmar: FriSoren, IRLsucks, NikLasVegas, Sexyterran

Icke betalande sidekicks: Izy och Shahin89

 

Detta efter omröstning i styrelsen.

 

"Snusarn" har nu i princip skrivit klart sin artikelserie och det var en ära för oss på kontoret att få vara med om detta. Trots att vi är väldigt kåta på att bli kända valde vi att gå under våra pokernick under "intervjuerna". Var kul att ha snusarn på kontoret, mestadels grindandes och beskådandes SP. Välkommen tillbaka, alltid kul med nya ansikten på kontoret.

 

Åt en kick-ass taco-middag med sexy, izy och danne(vän) idag.

 

Fyller 20 på Torsdag. Familjen undrade vad jag önskade mig. Svarade "snälla föräldrar, ett meckfritt liv, och ekonomiskt oberoende". Iom att julafton också närmar sig borde det inte vara för mycket begärt.

 

Ska köpa ny dator och skärm under veckan. Ska fortsätta med laptopen på kontoret, och köpa hem en riktig nötdator hem. Istället för två skärmar, en jättebamsing. Blir 28" eller 30". Någon som har nåt tips?

 

Kontorets kickoff är bokad. SPA-dygn 8:e Dec.

"En natt i japaninspirerat rum inkl. frukostbuffé. Japansk fyra rätters middag inkl vatten/ lättöl. Aktiviteter enligt dagsprogram. Entré till japanska badet. Te- och fruktbuffé. Yukata (japansk bomullsrock), tofflor samt badkläder.

Enkelrumstillägg 350 kr. Plus en helkroppsmassage". Nöten? Javisst!

 

var avundsjuka på oss, era jävlar. det förtjänar ni...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir så otroligt trött. 3 outad i $2500 turren på Ipoker.

Har blivit overkligt bad beatad den här helgen.

Känner att jag verkligen borde nått iaf en hög placering i alla dem turneringar som har spelats den här helgen. Spelat väldigt bra att kommit långt i många.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska köpa ny dator och skärm under veckan. Ska fortsätta med laptopen på kontoret, och köpa hem en riktig nötdator hem. Istället för två skärmar, en jättebamsing. Blir 28" eller 30". Någon som har nåt tips?

 

http://www.apple.com/se/macpro/

+

http://www.apple.com/se/displays/cinema/specs.html

= Nuts

 

Så köper du till wmware fusion så kan du spela i windows, funkar hur bra som helst..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VP frågade mig på msn om det stämde, precis efter att du sa till mig att du levlar honom. Givetvis hakade jag på levlingen, brutalt ju. kunna se folks hålkort, lol...

 

sexy har lovat att ge mig en lektion i skärmstorlekar och upplösning för att jag ska göra ett så bra kap som möjligt. Man tackar...

 

månadsrapport kommer i slutet av veckan....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prisonbreak, omg. kunde dom inte bara avslutat hela serien förra avsnittet med att self tar ner the company. helt insane vad den serien snurar runt. Att inte veta när man ska lägga ner en serie, ofc vill man klämma ut så mkt cash man bara kan ur den men ändå, blä

 

 

 

Ord! Så jävla drygt med yttligare en svängom.. Spec med hur det senaste avsnittet är upplagt, ett avslut är helt perfekt, men det är väl troligen $$$$$ som spelar boven här.

 

Btw.. Hur blir det med Pafkryssningen för er på Kontoret? Har för mig att jag sätt dig skriva terran? well well.. om ni ska dit så är det inte omöjligt att jag måste försöka ta era pengar : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ord! Så jävla drygt med yttligare en svängom.. Spec med hur det senaste avsnittet är upplagt, ett avslut är helt perfekt, men det är väl troligen $$$$$ som spelar boven här.

 

Btw.. Hur blir det med Pafkryssningen för er på Kontoret? Har för mig att jag sätt dig skriva terran? well well.. om ni ska dit så är det inte omöjligt att jag måste försöka ta era pengar : )

 

alla åker :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello,

 

Thank you for choosing CarlosPoker!

 

It has come to our attention that the nickname you have choosen can be

sense as an offensive nickname (2ezIsaD1ck.

 

Please send us 3 choices of non offensive nicknames so that we can

edit it for you.

 

Kind Regards,

 

Melania

CarlosPoker Service Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello,

 

Thank you for choosing CarlosPoker!

 

It has come to our attention that the nickname you have choosen can be

sense as an offensive nickname (2ezIsaD1ck.

 

Please send us 3 choices of non offensive nicknames so that we can

edit it for you.

 

Kind Regards,

 

Melania

CarlosPoker Service Team

 

LOL.. andra gången gilt :mrgreen:

 

---

 

Spelade en 4.77h lång session där jag fick in 3994 händer. Plussade 4.82bb, men backade 2 euro:mrgreen:. Hehe fun...

 

Var upp 7 inköp där jag fick in händerna med bäst hand och mina händer fick stå!!! Sen fick jag in händerna med bäst hand igen, men obv så drog dem ut :-(.

 

Aja.. thats life

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Niklas, några härliga tips inför stundande UEFA cup matcher?

 

2.33 på Depor bort mot Lech Poznan är enligt mig ett mycket bra odds. Tror även City, Spartak, Valencia gör sitt jobb på hemmaplan. Fan, spelbar omgång ju. Får jag in mina pengar på RedBet så tänker jag sätta en slant. Riktigt bra matcer i UEFA idag. Länge sen jag så så bra bettingvärde. Mina gamla bettingfavoriter Udine borde spöa Dinamo Zagreb också. Nu fick jag upp bettinghjärtat igen. GG money....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...