Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

En fråga till sexyterran då. Börjat lira lite bw igen och antar att du fortfarande lirar lite då och då även om du mest kollar proffsmatcher. Mitt problem är att ofta när jag startat upp bw är grafiken fucked up, alldelles weird med färgschemat. Kör med nvidia geforce 7800, någon aning om hur man löser detta? Har googlat och hittat flera svar som inte alls fungerar.

 

Sorry, vet tyvärr inte vad du ska ta dej till. Vet dock att jag har haft samma problem, ofta efter att jag alt-tabat ut i windows, men då fick man starta om klienten så fixaderesej. Hmm, Grafikkortet säger mej inte så mycket, men det bör verkligen gå med vilket grafikkort som helst eftersom spelet släpptes för 10 år sen.

 

Ledsen att jag inte kan bistå med mer hjälp, men ett hett tips är att fråga på teamliquid.net eller gosugamers.net (om du inte readan gjort det förstås).. Annars, kolla om du hittar nån service-mejl på blizzards hemsida kanske.

 

lycka till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CM 99/00 kan inte bli bättre. Slutat med bettingen Vegas?

 

Gulade rullen förra helgen, så har inte bestämt om/när jag ska börja igen. Kör på stryktipset iett tag, tills jag får upp suget igen. Men det känns ounvikligt att börja igen, så lär sätta in en hacka inom en snar framtid, och förhoppningsvis då minimera misstagen. Spelade alltför stora summor på ogenomtänkta bets. Fick lite hybris där ett tag när det började gå bra så nästa gång tänker jag ta allt på mer allvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gulade rullen förra helgen, så har inte bestämt om/när jag ska börja igen. Kör på stryktipset iett tag, tills jag får upp suget igen. Men det känns ounvikligt att börja igen, så lär sätta in en hacka inom en snar framtid, och förhoppningsvis då minimera misstagen. Spelade alltför stora summor på ogenomtänkta bets. Fick lite hybris där ett tag när det började gå bra så nästa gång tänker jag ta allt på mer allvar.

 

Låter som mig förrut,skärpt till mig nu hehe. Man måste juhoppa på Cyntax bettingfond oxå där finns de cash att hämta hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet någon bra hemsida där man kan köpa gamla dataspel för billig penning. Tappat bort mitt(sexys egentligen) warcraft 2, hittar bara expansion set vilket suger. Stört sugen på att kicka igång med wc2, wolfenstein 3d, cm 97/98 etc. Nostalgi-aments.....

 

CM97/98 är ju GULD. Vill också ha det, men har för mig att det är svårt att få igång på nya datorer :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokertracker 3 har ju just släppt boss support igår tror jag. Inte testat själv men stog iaf det när jag uppdaterade igår

 

ty :-D!

 

---

 

Flyttar temporärt över till boss för att nöta ihop lite prylar. Är ju affe så kan styra ihop så att jag kan delta i redbets race där man kan vinna prylar varje dag.. ifall någon råkar vara intresserad så kan vi alltid diskutera poker.. säger alltså inget annat :roll: :roll: :roll: :roll:

 

Hursomhaver så har jag köpt några andelar i cyntax betting fund. Tror defintivt att det är värt pengarna.. går enligt statistiken så blir det en fin passiv inkomst vid sidan om.. det är gött..

 

nu är det idol.. har börjat följa det.

hoppas att johan åker ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för igår, mycket trevligt att träffa er allihopa. Nu återstår den tråkiga biten - att arbeta. Ska se hur mycket jag får ihop av det hela. Nakenbilderna kommer antagligen sälja bra i alla fall.

 

Det var skitkul att ha dej där, du färgar i första femman helt klart. Blev lite mycket CS där i slutet av oss kanske men det e ju ändå standard torsdagskväll så hoppas du fann lite att skriva om ändå :)

 

Är din avatar från chappelle show?

EDIT: ffs det e ju dockan Gob har i arrested development... omg, måste se om den serien asap...

 

Hittade crazy 25/50 värde mot en rarefisk precis. Låg $25k upp mot honom men sen tog han tillbaka två inköp och jag var tvugen att sluta tyvärr. Kände inte att risken att torska en $35k pott var optimalt MM

 

plus för månaden iaf

 

bra att du sluta, nu sa du iofs att han var rarefisk men e det vanlig fisk eller nån man bara har lite edge på så gör man ändå bäst i att sluta efter att man torskat första inköpet efter att ha vunnit ett par eftersom momentum svänger till fis fördel då. bra med månadsplusset :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAV

 

 

Såg ni tjejen som fick gå upp på scen och stå bredvid johan palm? VILKEN JÄVLA NOLLA!

herregud... folk gjorde inte ens få för michael jackson...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAV

 

 

Såg ni tjejen som fick gå upp på scen och stå bredvid johan palm? VILKEN JÄVLA NOLLA!

herregud... folk gjorde inte ens få för michael jackson...

 

satt å tänkte att "gud låt detta vara uppgjort", mår lite illa såhär i efterhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAV

 

 

Såg ni tjejen som fick gå upp på scen och stå bredvid johan palm? VILKEN JÄVLA NOLLA!

herregud... folk gjorde inte ens få för michael jackson...

 

 

+1 sjukt pinsamt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

bra att du sluta, nu sa du iofs att han var rarefisk men e det vanlig fisk eller nån man bara har lite edge på så gör man ändå bäst i att sluta efter att man torskat första inköpet efter att ha vunnit ett par eftersom momentum svänger till fis fördel då. bra med månadsplusset :)

 

Jag håller helt med dig.

 

I det här fallet iom att han var rarefisk ( men väldigtväldigt aggresiv ) så har det mest att göra med att jag inte vill stacka preflop för $35k med AQo som förmodligen är optimala spelet mot någon som 3 och 4betar minst varannan hand :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll plockar många pappor fram verktyg till att aga de tonåringar som smygröstat på Idol. Fraser som "Fattar du vad du har gjort?" kommer gapas hej vilt ända in i Smålands mörkaste skogar.

 

Varför kollar vi på detta skit, rent ut sagt? Kollar man inte så blir man sjukt nyfiken på vad som händer på TV4 på fredagskvällarna. Kollar man så mår man illa. Svart eller vitt. Bra eller Anus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll plockar många pappor fram verktyg till att aga de tonåringar som smygröstat på Idol. Fraser som "Fattar du vad du har gjort?" kommer gapas hej vilt ända in i Smålands mörkaste skogar.

 

Varför kollar vi på detta skit, rent ut sagt? Kollar man inte så blir man sjukt nyfiken på vad som händer på TV4 på fredagskvällarna. Kollar man så mår man illa. Svart eller vitt. Bra eller Anus?

 

det är en ond, OND cirkel.

 

nu när idol e slut för dagen och jag inte ska ut... så finner jag mejsjälv väldigt less...

 

e för trött för att göra nåt, det går bara skit på tv, det finns inga nya starcraftmatcher eller nåt.. har ingen lust.

 

 

så jag går å lägger mej. vaknade 4 idag efter 12 timmars sömn, men nu, 7,5 timmar senare tackar jag gör mej och går å lägger mej. igen... orka liksom.

 

gn all imorgon ere SM och lite såntdär, gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev turneringsspel ikväll för mig och John. Det såg väldigt lovande ut till en början med två placeringar högt upp på 350k gtd på Ipoker samt fin stack på ongame och i många andra turneringar.

 

Slutade blekt tyvärr. Itm med två spelare ( top 80 av 500 ) på Ipoker. Åkte ut med färg mot färg i CL pot samt 62o mot QQ vs good run forever våran allas älskling från 2+2, 2easy.

 

Hittade 2 itm i 40k gtd på fulltilt också. Kanske viktigaste klonken är väll att jag klarade mig vidare från Dag 1b på ongames million gtd.

Har en bra stack med 1,5x avg även om jag tappade lite mot slutet.

Ser verkligen fram mot söndag då det blir en hel del grymma turneringar.

 

Nu blir det two and a half men plus lite pro spooning med John

 

 

edit. Plusade $12 000 på cg också så plus för månaden :P

 

edit2. Kollade strukturen för SM i morgon. Klart att det är en pajasturnering. Varför skulle det inte vara det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...