Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

nu e jag 1370 plus idag... en snubbe som nickade paperwolf donerade galet båda igår o idag :)

 

btw. jag hoppas jag fortfarande är med på ett hörn :$

 

ofc.

 

skrev alldeles nyss ett 15 minuter långt inlägg på hur kass min latop är och hur glad jag var över mina skrmar som kommit och jag snart ska åka och hämta. Men med sista raden kvar att skriva dyker det inte alltför passande, blå felmeddelande upp på datorn. !"#¤&/()=

 

Aja nu drar jag och hämtar dom, ska bli sick nice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ofc.

 

skrev alldeles nyss ett 15 minuter långt inlägg på hur kass min latop är och hur glad jag var över mina skrmar som kommit och jag snart ska åka och hämta. Men med sista raden kvar att skriva dyker det inte alltför passande, blå felmeddelande upp på datorn. !"#¤&/()=

 

Aja nu drar jag och hämtar dom, ska bli sick nice

 

Pics or it didnt happen!:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pics or it didnt happen!:roll:

 

tru dat

 

----

 

okej, så jag somnade typ 5-6 imorse, men vaknar atv ett smatal från min gamla chef på hattbaren som ber mej komma in och jobba. jag e jättemorgonyr så jag svara ja och ser sen att klockan e 9... suck... eftersom bussarna inte går så blir jag hämtad av min andra ex-chef som bor i närheten och jag har bara tio minuter på mej så iväg utan frukost, borstatänderna eller dusch.

 

så, kort och gott, idag har jag sålt hattar i 8 timmar med 30 min lunch som jag käka me min syrra och sen åkte jag iväg direkt och såg på när djurgårn förlorade med 2-0 mot elfsborg. jag har säsongskort och varenda cp runtomkring mej är en puckad rasist som skriker om negrer och svartingar och annat skit hela matcherna, klagar på varenda domslut osv så jag funderar typ på att sluta gå. förstör matcherna totalt.

 

aja, spelade en timme, plussa 3800 $ vilket e najs. nu ska jag dricka en öl så jag blir supertrött sen ska jag sooovaaaa :)))

 

FÖR JAG SKA JOBBA IMORGON MED OCH PÅ FREDAG :(:(:( ...skjut mej....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tru dat

 

----

 

okej, så jag somnade typ 5-6 imorse, men vaknar atv ett smatal från min gamla chef på hattbaren som ber mej komma in och jobba. jag e jättemorgonyr så jag svara ja och ser sen att klockan e 9... suck... eftersom bussarna inte går så blir jag hämtad av min andra ex-chef som bor i närheten och jag har bara tio minuter på mej så iväg utan frukost, borstatänderna eller dusch.

 

FÖR JAG SKA JOBBA IMORGON MED OCH PÅ FREDAG :(:(:( ...skjut mej....

 

 

Och vfr säger du ja till det? :P

 

Fick igång skärmarna rätt snabbt här hemma och dom är underbart fina och stora. :D

 

Problemet är ju nu att jag måste förflytta mig från min laptop där internetet rinner prickfritt 24/7 med mitt tre till stationära och hemnätet som laggar ungefär en gång var 5e minut, ospelbart obv. så försöker få 3t att fungera på stationära och det vill den ju såklart inte. försökt få igång skiten nu i säkert 6h och får samma svar hela tiden "wireless advice does not exist or unavailable" och har ingen aning om vfr. men måste försöka reda ut det såå jag kan grinda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tru dat

 

----

 

 

så, kort och gott, idag har jag sålt hattar i 8 timmar med 30 min lunch som jag käka me min syrra och sen åkte jag iväg direkt och såg på när djurgårn förlorade med 2-0 mot elfsborg. jag har säsongskort och varenda cp runtomkring mej är en puckad rasist som skriker om negrer och svartingar och annat skit hela matcherna, klagar på varenda domslut osv så jag funderar typ på att sluta gå. förstör matcherna totalt.

 

aja, spelade en timme, plussa 3800 $ vilket e najs. nu ska jag dricka en öl så jag blir supertrött sen ska jag sooovaaaa :)))

 

FÖR JAG SKA JOBBA IMORGON MED OCH PÅ FREDAG :(:(:( ...skjut mej....

 

Jag har väll inte kritiserat allsvenskan så mycket eller alls, men jag kan passa på att göra det nu.

 

Jag tycker allsvenskan är rätt bajs och jag kunde inte bry mig mindre :)

 

"Fotbollsintresse på lägsta nivå, det enda ni dricker är Vischy Noveau!

H A M M A R B Y!!!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

värsta maniacen jag nånsin mött spela jag nyss mot, han pusha i 14dollar potter och allt möjligt galet skit. hade bara 300 dollar kvar på mitt ftpkonto ett tag, han hade gått från 240 till 1400 på bl.a. denna potten:

 

Full Tilt Poker Game #7074528782: Table Coot (heads up) - $3/$6 - No Limit Hold'em - 19:12:33 ET - 2008/07/03

 

Seat 1: dannyjfisher ($987.50)

Seat 2: ggyo ($463)

dannyjfisher posts the small blind of $3

ggyo posts the big blind of $6

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to ggyo Queen of SpadesAce of Spades

dannyjfisher calls $3

ggyo raises to $18

dannyjfisher raises to $48

ggyo has 15 seconds left to act

ggyo raises to $144

dannyjfisher raises to $240

ggyo raises to $463, and is all in

dannyjfisher calls $223

ggyo shows Queen of SpadesAce of Spades

dannyjfisher shows 2 of Diamonds7 of Spades

*** FLOP *** 7 of Clubs2 of HeartsJack of Hearts

*** TURN *** 7 of Clubs2 of HeartsJack of HeartsJack of Clubs

*** RIVER *** 7 of Clubs2 of HeartsJack of HeartsJack of Clubs2 of Clubs

ggyo shows two pair, Jacks and Twos

dannyjfisher shows a full house, Twos full of Jacks

dannyjfisher wins the pot ($925.50) with a full house, Twos full of Jacks

ggyo is sitting out

*** SUMMARY ***

Total pot $926 | Rake $0.50

Board: 7 of Clubs2 of HeartsJack of HeartsJack of Clubs2 of Clubs

Seat 1: dannyjfisher (small blind) showed 2 of Diamonds7 of Spades and won ($925.50) with a full house, Twos full of Jacks

Seat 2: ggyo (big blind) showed Queen of SpadesAce of Spades and lost with two pair, Jacks and Twos

 

 

men sen vänta jag ut han och checkade man till han oavsett bräda eller gata så beta han typ alltid 2xpot. aja, när denna handen kom var ju spelet över :)

 

Full Tilt Poker Game #7074621076: Table Coot (heads up) - $3/$6 - No Limit Hold'em - 19:20:23 ET - 2008/07/03

Seat 1: dannyjfisher ($963)

Seat 2: ggyo ($795)

ggyo posts the small blind of $3

dannyjfisher posts the big blind of $6

The button is in seat #2

*** HOLE CARDS ***

Dealt to ggyo 7 of SpadesAce of Hearts

ggyo raises to $18

dannyjfisher raises to $30

ggyo calls $12

*** FLOP *** 7 of HeartsAce of Spades3 of Spades

dannyjfisher bets $102

ggyo has 15 seconds left to act

ggyo calls $102

*** TURN *** 7 of HeartsAce of Spades3 of SpadesJack of Hearts

dannyjfisher bets $222

ggyo has 15 seconds left to act

ggyo calls $222

*** RIVER *** 7 of HeartsAce of Spades3 of SpadesJack of HeartsJack of Spades

dannyjfisher has 15 seconds left to act

dannyjfisher bets $492

ggyo calls $441, and is all in

Uncalled bet of $51 returned to dannyjfisher

*** SHOW DOWN ***

dannyjfisher shows 2 of Diamonds3 of Diamonds two pair, Jacks and Threes

ggyo shows 7 of SpadesAce of Hearts two pair, Aces and Jacks

ggyo wins the pot ($1,589.50) with two pair, Aces and Jacks

*** SUMMARY ***

Total pot $1,590 | Rake $0.50

Board: 7 of HeartsAce of Spades3 of SpadesJack of HeartsJack of Spades

Seat 1: dannyjfisher (big blind) showed 2 of Diamonds3 of Diamonds and lost with two pair, Jacks and Threes

Seat 2: ggyo (small blind) showed 7 of SpadesAce of Hearts and won ($1,589.50) with two pair, Aces and Jacks

 

--

carlos poker jävlas med mej. jag har bytt nick och råkade skriva inf el siffror när jag deposita två gånger så nu vill dom ha id fram+baksida av visa OCH en jävla elräkning! tills dom får det e kontot låst... så jävla sjukt. jag betalar fan ingen elräkning. sånna jävla idioter. aja, jag skickar allt utom elräkning till dom och det har gått på alla andra sidor som krävt id av mej, men inte hos arlospoker nej, dom jävla puckona svarar att "bra jobbat, det enda som krävs nu är elräkningen"... ÅHH TILT era jävla bönder bara lås upp kontot?

 

aja. lycakdes ljuga om att jag måste göra massa saker idag så jag jobbar iaf intepå hattbaren imorgon... ska bli skönt att sova ut, tvätta kläder och skor, städa lite, träffa vänner och sen spela poker på kvällen... så som livet SKA vara.

 

btw hatar mitt pokergäng vi e så utrspridda jag känner mej ensam här i världen :( vart e ni? hör av er! znyft

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard NL1000

 

Seat 1: DannyGambler ($986.00 in chips)

Seat 3: ZicoTumba ($1,321.00 in chips)

Seat 5: TheWombatEatsAMellon ($1,505.00 in chips)

Seat 6: HERO($1,263.00 in chips) DEALER

Seat 8: 2546549 ($1,546.00 in chips)

Seat 10: johnconnelus ($1,892.00 in chips)

2546549: Post SB $5.00

johnconnelus: Post BB $10.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO7 of Spades 7 of Hearts

DannyGambler: Raise (NF) $35.00

ZicoTumba: Fold

TheWombatEatsAMellon: Fold

HERO: Call $35.00

2546549: Fold

johnconnelus: Raise (NF) $110.00

DannyGambler: Call $75.00

HERO: Call $75.00

*** FLOP *** 8 of Hearts10 of Clubs3 of Clubs

johnconnelus: Check

DannyGambler: Check

HERO: Check

*** TURN *** 10 of Hearts

johnconnelus: Bet $240.00

DannyGambler: Fold

HERO: Call $240.00

*** RIVER *** 8 of Diamonds

johnconnelus: Bet $610.00

HERO: Allin $913.00

 

måste ju vara sjukaste spelet ever.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte john reg nl200. för mig jag ser honom där rätt ofta iaf, eller kanske är helt ute och cyklar. sjuk hand förresten, plz säg att du tog den. :D

 

btw ca 9k händer idag och 21k händer för månaden, 3k fler än på hela förra. första uppdateringen för racet kommer imorgon, får se om jag ska öka takten lite, känns såoch tror inte det blir några problems. +500 idag ungefär iaf. toppade på 1.7 men sen gick det sämre, hemskast var topkåk vs 4tal.

 

iaf jag lär hänga större delen på kontoret imorgon från det jag vaknat så hoppas ni dyker upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi satt och lirade tillsammans på en dator jag och Erik, han kom på den ganska standard (?) ideen att ställa och jag tyckte att det makes sense när jag tänkte lite på det, och ju mer jag gör det så här i efterhand så tycker jag att det gör det.

 

Det som jag framför allt får mig att tro att han är tom här är hans riverbet. Vad betar han sådär med egentligen här? AA/KK/QQ känns väll rätt korkat egentligen, han kommer ju inte få syn av något sämre, han kommer få betala 900 mot en 8/T och han kommer inte få betalt av ett färg/stegdrag som ändå inte är alls otroligt att vi skulle ha här.

 

Problemet är ju crying calls, det är ju ändå 300 i 2600 han ska calla på river. Men han måste ju sätta oss på nuts här tycker jag, för, vem faaaaan bluffar 900 så att FI har 300 att calla i 2600.

Jag förstår inte varför en FI skulle ha QQKKAA här men finns ju viss risk för för crying calls även om dem inte är bättre än A hög i det här läget.

 

Anledningen till pushen här är att beten på river känns så ologisk med JJQQKKAA, därför tror vi att stor del av det han spelar så här på river är pockets under 8a och händer som QJ/QK. Att vi pushar istället för att syna med 7 hög är för att få bort händer som en råbluff av QJ.

 

Jag tycker att spelet är bra, det som man är orolig för är förstås att FI ska tilta och calla för att se handen eller något. Men för 30BB extra är det ganska dyr tjuvkik på våran 10a han får.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

carlos poker jävlas med mej. jag har bytt nick och råkade skriva inf el siffror när jag deposita två gånger så nu vill dom ha id fram+baksida av visa OCH en jävla elräkning! tills dom får det e kontot låst... så jävla sjukt. jag betalar fan ingen elräkning. sånna jävla idioter. aja, jag skickar allt utom elräkning till dom och det har gått på alla andra sidor som krävt id av mej, men inte hos arlospoker nej, dom jävla puckona svarar att "bra jobbat, det enda som krävs nu är elräkningen"... ÅHH TILT era jävla bönder bara lås upp kontot?

Funka med mobilräkning för mig.

 

Vi satt och lirade tillsammans på en dator jag och Erik, han kom på den ganska standard (?) ideen att ställa och jag tyckte att det makes sense när jag tänkte lite på det, och ju mer jag gör det så här i efterhand så tycker jag att det gör det.

 

Det som jag framför allt får mig att tro att han är tom här är hans riverbet. Vad betar han sådär med egentligen här? AA/KK/QQ känns väll rätt korkat egentligen, han kommer ju inte få syn av något sämre, han kommer få betala 900 mot en 8/T och han kommer inte få betalt av ett färg/stegdrag som ändå inte är alls otroligt att vi skulle ha här.

 

Problemet är ju crying calls, det är ju ändå 300 i 2600 han ska calla på river. Men han måste ju sätta oss på nuts här tycker jag, för, vem faaaaan bluffar 900 så att FI har 300 att calla i 2600.

Jag förstår inte varför en FI skulle ha QQKKAA här men finns ju viss risk för för crying calls även om dem inte är bättre än A hög i det här läget.

 

Anledningen till pushen här är att beten på river känns så ologisk med JJQQKKAA, därför tror vi att stor del av det han spelar så här på river är pockets under 8a och händer som QJ/QK. Att vi pushar istället för att syna med 7 hög är för att få bort händer som en råbluff av QJ.

 

Jag tycker att spelet är bra, det som man är orolig för är förstås att FI ska tilta och calla för att se handen eller något. Men för 30BB extra är det ganska dyr tjuvkik på våran 10a han får.

Snyggt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...