Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
imo får man knappt yttra sig av att läst en bok.

Serien är guld även om spec effekterna suger, korrelerar knappt med böckerna men ändå ok. Sen att kvinnorna är ren jävla fantasy till utseendet är en annan sak

Blir serien bättre efter första boken?

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Oslo?

Vi bokar imorrn...

OMG, Azerbajdzjan vann Eurovision. Mitt hatland alltime. Ingen fattar hur vidrigt detta är. Stackars den svensk som vinner nästa år och måste ta sig till Europas största skithåla Baku...

Postad

Jävligt sjukt. Vi har bortamatch i Hägersten mot Solberga nu. På grus vfdijgfidhndhnjkrsanhrshnrsdh. Vi ringde och frågade om dom hellre spelade på vår hemmaplan som e konstgräs, men dom vägrade med argumentet att "det här är våran borg". Det suger som fan. Har inga grusskor, och inte spelat en grusmatch på säkert 3-4 år. Hittade en fil i verktygslådan så nu försöker jag fila ner dobbarna på ett par gamla grässkor. Går sådär. Det viktigaste är dock att knät håller...

Postad
Jävligt sjukt. Vi har bortamatch i Hägersten mot Solberga nu. På grus vfdijgfidhndhnjkrsanhrshnrsdh. Vi ringde och frågade om dom hellre spelade på vår hemmaplan som e konstgräs, men dom vägrade med argumentet att "det här är våran borg". Det suger som fan. Har inga grusskor, och inte spelat en grusmatch på säkert 3-4 år. Hittade en fil i verktygslådan så nu försöker jag fila ner dobbarna på ett par gamla grässkor. Går sådär. Det viktigaste är dock att knät håller...

så farligt är det. tror inte du behöver fila ner dobbar osv, bara de är lagom slitna så funkar det fint imo

Postad
så farligt är det. tror inte du behöver fila ner dobbar osv, bara de är lagom slitna så funkar det fint imo

Hahahahahhahahihihihihihihihohohohohohoho. Stukade/vrickade foten på uppvärmningen på ett sätt jag inte gjort förut. Skyller på gräsdobbarna. Var så kraftigt att jag muttrade om södersjukhuset efter matchen. Känns bättre nu, men fan vad jag mår skit över att det nuförtiden alltid är något problem. Det enda jag vill göra är att spela fotboll, men det går liksom inte. Hur kan världen inte ha utvecklats tillräckligt för att man inte ska kunna köpa nya kroppsdelar. Skulle betala alla tillgångar eller mer för ny rygg, nya knän och nya fötter. Enough is enough. Vi torskade matchen med 2-0 också. Dagens behållning blir iaf att skutta ner på ett ben till krukan och kolla hockeyn. Bokat bord med Sexyterran, FriSoren och Kimtown. Paina Suomi...

Edit: Liverpool på det...

Mvh,

Kroppén

Postad

Vårt korpenlag spelar grus och jag kör med grässkor varje gång. funkar helt ok!

Postad

Hej grabbar. 6-1. Fick gåshud när dom spelade nationalsången. Lite donkish att ha hejat på Sverige efter det här. Själv visste man hela tiden. Vill inte provocera allt för mycket så tar sorti ganska direkt med

För att jag gillar hiphop shahin så får han också ett bonusklipp av mig :-)

Postad
Och där bokade man en spontan sneresa ner till Oslo imorrn för att fira 17:e Maj med FriSoren, Padrinos och Opteron. Starfitter fattar inte...

Helt sjukt att du som går på bostadsbidrag får lämna landet.

Postad
Helt sjukt att du som går på bostadsbidrag får lämna landet.

+1

Nån som vet nåt bra vandrarhem typ? Vart går man ut och vad får man inte missa?

Samsung gjorde sitt jobb idag och bytte ut displayen på tvn för andra gången i år. Bryter den ihop igen blir det till att kreditera tvn. Ska fira genom att INTE ta mig till Råsunda utan se matchen hemma på tv. Har för mycket att stå i idag...

Mvh,

Ny vecka, måndagsmecka

Postad
+1

Nån som vet nåt bra vandrarhem typ? Vart går man ut och vad får man inte missa?

Samsung gjorde sitt jobb idag och bytte ut displayen på tvn för andra gången i år. Bryter den ihop igen blir det till att kreditera tvn. Ska fira genom att INTE ta mig till Råsunda utan se matchen hemma på tv. Har för mycket att stå i idag...

Mvh,

Ny vecka, måndagsmecka

Medgångare?

Viktig match idag ju!

Postad
+1

Ska fira genom att INTE ta mig till Råsunda utan se matchen hemma på tv. Har för mycket att stå i idag...

Mvh,

Ny vecka, måndagsmecka

Medgångare?

Viktig match idag ju!

Krockar med Vegas favvolag i Turkiet, Eskisehirspor. De har match borta mot Besiktas ikväll. Jobbigt när "ens lag" spelar samtidigt...

Mvh

Ett lag i varje liga

Edit: Inte fått svar än om böterna, har dock inte glömt.

• Skapa nytt...