Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Shahin: jag tror absolut du skulle kunna få 1.5 med lite övning.

 

:-)

 

idag är det demonstrationer i iran igen. hoppas innerligt att det inte slutar i ett stort blodbad som sist :cry:

 

utöver det så är shahin vaken innan 10:00 vilket är fint. får finbesök den 16e då joakim von jägerving kommer till sthlm dagen innan vi drar iväg mot malta för att lira IPT malta. ska bli jävligt kul med tanke på att det blir jag, max, henke (chillarn7) och jocke som åker. förhoppningsvis får vi även med oss emil. det är även 13 grader grader varmt :mrgreen:! varit väldigt kallt i sthlm vilket iofs var förväntat. förstår mig inte på dom som blir sura över snön. känns som att vi sprungit bra med vädret ett tag nu.

 

ska även klippa håret innan vi drar iväg då jag har djungelboi hår. om frisören som vanligtvis klipper mig inte har tid så funderar jag på att raka av allt. har krulligt och torrt hår vilket normala frisörer inte kan hantera. vad tycker folket? raka to the people?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

underkänt

 

-1 du får gärna utveckla vad du tycker var det väsentliga i videon. Vad kan det vara? Fanns ju rätt mycket o hacka på egentligen, hans linjeval, det faktum att han ville syna honom för att se vad han hade eller något så banalt som hans nya höga hårfäste, du är inte så jäkla snygg heller vad jag har sett.

 

är du avundsjuk eller? luxen fick en väldigt fin deal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-1 du får gärna utveckla vad du tycker var det väsentliga i videon. Vad kan det vara? Fanns ju rätt mycket o hacka på egentligen, hans linjeval, det faktum att han ville syna honom för att se vad han hade eller något så banalt som hans nya höga hårfäste, du är inte så jäkla snygg heller vad jag har sett.

 

är du avundsjuk eller? luxen fick en väldigt fin deal.

 

det e så otroligt att du inte fattar vad jag menar

 

edit: och du får btw underkänt igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: jag e full\

 

framme pa phuket. hade inget boende nar jag kom ner, sa akte till min slakts hotell i hopp om rum. fanns bara lyxsviten kvar sa blev till att boka den. nsh lever man som en kung. fick valet att byt rum till ett enklare efter forsta natten, men trots att det kostar skjortan, kom jag pa att jag mer eller mindre ar bahtmiljardar, so valet att behalla var ganska enkelt. malet med resan ar att inte gora nagonting vettigt ovht, sa att man skams nar man kommer hem. lasa bocker, sola bada, ata mat...

 

mvh,

how much you pay

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skriv att jag hörde fel bara, att det var KKTT4 o inte KK44T som låg på brädan. Svårare än så är det inte?

 

turboedit; FUL!

turboedit2; la dit ett utropstecken bakom för mer stung....

turboedit3; avundsjuk imo

turboedit4; vill inte ljuga längre om att du är ful bara för att vara jävlig :(.. tycker du är rätt söt faktiskt om det är du som har den där mustachodlingen, skulle va gott suga på skägget lite när du har smuttat en nytappad öl med liten skumkrona.

 

visualisera med lite ölskum.. mumma: futurama_season5_deleted_squid_V6.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han gjorde en "Dödarn" och målade in mig i ett hörn..

 

Det är rätt sjukt faktiskt. Enligt Dödarn spelar FI river korrekt.

Bättre att psyka ut mig eftersom jag förmodligen ändå inte har något.

 

Svenskaspel $20000.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 1177895

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BTN/SB: $14995.00

Hero (BB): $19985.00

 

Pre Flop: ($300.00) Hero is BB with 4 :heart: 4 :diamond:

BTN/SB raises to $600, Hero calls $400

 

Flop: ($1200.00) 2 :diamond: T :spade: K :club:(2 players)

Hero checks, BTN/SB bets $600.00, Hero calls $600

 

Turn: ($2400.00) 2 :club:(2 players)

Hero checks, BTN/SB checks

 

River: ($2400.00) 2 :heart:(2 players)

Hero checks, BTN/SB checks

 

Final Pot: $2400.00

BTN/SB shows K :heart: K :diamond:

Hero shows 4 :heart: 4 :diamond:

BTN/SB wins $2395.00

(Rake: $5.00)

 

 

 

MVH

I ett hörn89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det snackas massa serier, spotify och fotboll i den här dagboken. Men inte om mat.

 

Är det någon som har ett grymt recept att dela med sig av?

 

Jag kan börja, en korv stroganoff ska innehålla:

 

Korv

Ris

Champinjoner

Lök

Kalvfond

Soja

Tomatpure

Matlagningsgrädde

Maizena

 

Hacka allt. Stek lök, champinjoner och korv salta peppra. Ner med allt i en gryta. I med matlagningsgrädde, kalvfond, soja, tomatpure. Maizena så den blir tjockare.

 

Blir sinnesjukt gott. Glöm inte kalvfonden den gör allt.

 

Det receptet är allt jag kan. Har något förslag på något nytt så sheppa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

renskav

vitlök

rödlök

championer

creme fraiche

matlagningsgrädde

fransk senap

västerbottenost

salt

peppar

soja

 

Skala och hacka rödlökarna och vitlöksklyftorna. Fräs renskavet i smör i en panna. Tillsätt svampen, löken och vitlöken.Tillsätt lättcrème fraichen och matlagningsgrädde. Smaka av med den franska senapen, sojan, salt och peppar. Toppa med riven västerbottenost.

 

Detta ska vara som en sås.. färsk pasta till brukar jag köra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett enkelt recept jag brukar köra på, finns säkert massor av andra grönsaker man kan tillsätta. Kan även krydda med curry om man gillar det.

 

Kyckling

Champinjoner

Paprika

Lök

Tomat

Purjolök

Chili (valfritt)

Majs

 

Kycklingfond

Matlagningsgrädde

Maizena

Paprikakrydda

Oregano

 

Hacka och stek allt utom kycklingen (salta och peppra), skär kycklingen i lagom stora bitar under tiden. Lägg sedan över allt i en skål, stek kycklingen tills den är genomstekt (salta och peppra). Lägg över allt i stekpannan och häll i fond/matlagningsgrädde/Maizena och krydda. Servera med pasta eller ris och majs vid sidan om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frysta köttbullar

Ideal makaroner

 

Koka upp vatten och lägg i makaronerna. Koktid 7-8 min. När du lagt ner makaronerna i vattnet kan du sätta på stekpannan. Då brukar köttbullarna bli klara samtidigt som makaronerna. Stek köttbullarna varma med akta! så du inte har för hög värme på din spis. Då bränner du bullarna.

 

Bon appetit

 

det här åt jag alltså alldeles nyss. efterätt popcorn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frysta köttbullar

Ideal makaroner

 

Koka upp vatten och lägg i makaronerna. Koktid 7-8 min. När du lagt ner makaronerna i vattnet kan du sätta på stekpannan. Då brukar köttbullarna bli klara samtidigt som makaronerna. Stek köttbullarna varma med akta! så du inte har för hög värme på din spis. Då bränner du bullarna.

 

Bon appetit

 

det här åt jag alltså alldeles nyss. efterätt popcorn

 

mm, man får definitivt passa humorhatten till denne man, han bränner av syrligheter till höger och vänster med rätta, för han levererar då det gäller!

 

edit; faktiskt rooney, den där kör jag på oftast då de är lasagne/lasagnette som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frysta köttbullar

Snabb makaroner

 

Koka upp vatten och lägg i makaronerna. Koktid 3 min. När du lagt ner makaronerna i vattnet kan du sätta på stekpannan. Då brukar köttbullarna bli klara samtidigt som makaronerna. Stek köttbullarna varma men skynda! Du har bara tre minuter på dig innan makaronerna är klara.

 

Bon appetit

 

det här åt jag alltså alldeles nyss. efterätt popcorn

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...