Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
bloggerskan kissie är imho mycket finare. men sen har alla olika smak så i aint hatin' :-). men kissie är magiskt fin. tror lätt hon är topp 5 sveriges vackraste b-rudar.

.

Postad

Jag o sexyterran har kollat s15 av the bachelor. Mest ströavsnitt. Vi såg sista idag. Han valde fel tjej. Båda var megasnygga, men tjejen som han dissade hade typ inga fel. Hursomhelst så friade han i sista avsnittet. Sexyterran berättade att en förlovningsring ska kosta 3 månadslöner. Hur räknar en pokerspelare? Tar även emot rekommendationer på bästa Bachelorsäsongen. Kreativ dag då vi även börjat lägga ett nytt tusenbitars pussel med charlie chaplin som avbild...

Postad
Jag o sexyterran har kollat s15 av the bachelor. Mest ströavsnitt. Vi såg sista idag. Han valde fel tjej. Båda var megasnygga, men tjejen som han dissade hade typ inga fel. Hursomhelst så friade han i sista avsnittet. Sexyterran berättade att en förlovningsring ska kosta 3 månadslöner. Hur räknar en pokerspelare? Tar även emot rekommendationer på bästa Bachelorsäsongen. Kreativ dag då vi även börjat lägga ett nytt tusenbitars pussel med charlie chaplin som avbild...

enklast är väl o räkna 3 av hennes månadslöner.

Postad

så sjukt produktiv dag för mej, två lektioner i skolan, lucnh på ett berg med vp o vegas, sen joga med boniton på zinken, sen promenixa hem till mej o hämta pussel, sen lägga pussel, sen kolla bachelor, och nu har jag gjort kyckling o pommes i ugnen som jag ska äta sen nam nam nam

Postad
så sjukt produktiv dag för mej, två lektioner i skolan, lucnh på ett berg med vp o vegas, sen joga med boniton på zinken, sen promenixa hem till mej o hämta pussel, sen lägga pussel, sen kolla bachelor, och nu har jag gjort kyckling o pommes i ugnen som jag ska äta sen nam nam nam

Dina tankar om UFC imorrn? Var säker på att GSP skulle ta det men efter att ha sett Shields grappla jämnt med Phil Davis fick jag en liten liten känsla av att han kan överraska. Men GSP lär väl hålla sig långt utanför och jabba sönder Shields i fem ronder.

Postad
Dina tankar om UFC imorrn? Var säker på att GSP skulle ta det men efter att ha sett Shields grappla jämnt med Phil Davis fick jag en liten liten känsla av att han kan överraska. Men GSP lär väl hålla sig långt utanför och jabba sönder Shields i fem ronder.

det e nog årets bästa kort. sanslöst bra matcher imo.

kommer tyävrr inte se det live då jag ska bli full :/ men ser fram emot det utav bara helvete, fattar inte hur de kan ha topppat ett kort på detta viset.

randy couture v machida e inte ens co-main :S

Postad
det e nog årets bästa kort. sanslöst bra matcher imo.

kommer tyävrr inte se det live då jag ska bli full :/ men ser fram emot det utav bara helvete, fattar inte hur de kan ha topppat ett kort på detta viset.

randy couture v machida e inte ens co-main :S

Enda problemet är att dem tre stora känns rätt ojämna på förhand. Dvs att GSP, Aldo och Machida ska vinna lätt.

Gillar Bocek-Henderson. Henderson är grym men jag tror Bocek är lite underskattad. Bettade litegrann på Bocek.

Postad
Enda problemet är att dem tre stora känns rätt ojämna på förhand. Dvs att GSP, Aldo och Machida ska vinna lätt.

Gillar Bocek-Henderson. Henderson är grym men jag tror Bocek är lite underskattad. Bettade litegrann på Bocek.

tror inte bocek e underskattad, mer henderson som e överskattad!

nate diaz e oxå alltid kul å se, sjuke fanskapet. tycker f.ö bara aldo e den säkra matchen

Postad
Valborg

Loading Swagg... ████████████████] 99%

Swagger on a scale so large it's similar to the size of Godzilla

Kid1: Yo, Look at that kid

Kid2: Holy shit that's Swagzilla

Kid1: Hell yeah he's drippin in tha swagga juice mayne.

Postad

Izyfest igår. Det var mest fest när hans granne som e ultrabög kom dit i klackskor. Nu e man bakis och kan inte somna om. Kollar Lennart Johansson Trophy på tvsport. Juventus förlorade nu mot någon form av elitlag från Georgien. AIK kommer givetvis ta hem turneringen...

Mvh,

Liverpool-Newcastle

Postad

Den 15e oktober svarade Livebill senast på ett sms. Jag, FriSoren och Shahin börjar känna oss hustlade då han är skyldig oss alla pengar sen EMOP Barcelona. Väljer dock att ge han kredit. Hustling är jävligt kreativt trots allt...

Mvh,

Bäst i stan, hockey såväl som fotboll

Postad

kom nyss hem ifrån att ha varit med polare och kom på en fråga som jag även vill ställa på forumet:

- vi säger att NASA en dag meddelar dig att du helt gratis kan få utbilda dig till en astronaut och att dom garanterar minst en resa till rymden. men chansen att dö är 20% på den resan. Ni måste göra den här resan innan ni fyllt 30 år. hade ni gjort det?

om ni hade gjort det: hade ni gjort det om ni hittat den perfekta flickvännen och är tillsammans med henne?

om ja; hade ni gjort det om ni väntade/hade barn?

vart går gränsen för att få uppleva det galnaste som går att uppleva?

edit: både juventus och gnaget vann med 1-0 :D! bra fotbollsdag

• Skapa nytt...