Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
1. Du är rikare än Zäta?

2. Du är bättre på hockey?

3. Du snusar mer?[/QUOTE]

Fast zäta har väl slutat snusa, bla pga sina ryggproblem?

Om han har det så tror jag att det var Emma som ställde lite krav...

Meta har erbjudit sig vara host om jag och shahin åker ner till Ä-holm för Röglematchen. Erbjuder han månne logi också?

Postad
Tack för att du höll mig vaken en halvtimme till, Shahin :h:

Lugnt Kroon :h::mrgreen:

Är rutinerad i det området. Dygnar var andra vecka då min dygnsrytm blir helt förstörd. Så I know this shit :mrgreen:

---

Juventus spelar en väldigt viktig match mot Udinese idag. Palermo ligger på fjärde plats atm med tre poäng mer än Juventus och Sampdoria, samtidigt som dom ligger under med 2-0 mot Catania. Klockan 21:00 spelar Juventus sin match.

Blir sjukt nervöst då det här Juventus gyllene chans att vinna och knipa en delad fjärdeplats, en placering som i slutet av säsongen resulterar i en CL plats :ola:

Klippte även håret på sexyterrans vis hos tony&guy.. vart dock lite för långt på kanterna :-(:cry:

tjipptjopp.. grind så fort harry potter är slut

emma_watson12.jpg

Postad

Kommer knappt ihåg senaste gången jag var hos en frisör. Måste vart i slutet av 9an inför balen och morsan typ bönade och bad om att jag skulle gå och få det genomklippt...

Annars en riktigt bra dag so far. Plussar på i vanlig takt och har inte haft en backdag sedan mårtens fest. Vilket väl är en 14 dagar ca sedan.

Har utöverspelandet zappat en del mellan matcherna idag och resultaten är ju inte dåliga. Arsenal vann. djurgården vann, man u torska och barcelona vann. :D

Postad
den var aldrig inne:cry:

du bor inte på söder! haha här e den megastandard.

stod f.ö på busshållplatsen och tänkte på om jag ska spara långt hår eller klippa mej paradise igen... kom på att jag absolut inte vill se ut som alla andra mörkhåriga killar på söder så nu ska jag spara till långt hår, det ser man fan inte många som har häromkring. stora nackdelen e att när man sparar långt hår blir håret så jävla fult där på mellanlängden... jaja, skit samma mao

/sexyterran hos vegax

Postad

UTGÅNG!!!!!!

jag o whytea sitter hos niklas och förar för han o ja ska på hemmafest, men så visar det sej att izy o vp ska ut å sen efter några pilsner och en sällskapsresa på tv så blir även vegax sugen, så vi ringer shahin och sören som även de är på utgång, så ikväll kommer det nog bli riktigt episkt.

har även ringt ulaf som grindar turrar men han sa att han skulle busta dom o sen komma över så det kommer bli fet jävla lineup ikväll... vi ska till ace på sveavägen om det e några fiskar som ska ut men inte vet vart. först var planen en hiphopklubb på mose backe som heter Yes! men verkar ha blivit nerröstat för folk vill ragga småtjejer som gillar håkan etc. istället för att hitta förortskids med störa götz vilket e vad jag hade föredragit.

peace bitchezz ses ute

Postad
nae bor ju inte där. PH-frillan kom som en chockvåg även där jag bor, fast mest bland kidsen i yngre tonåren. Satsa på lite längd imo, snyggare sas.

sitt mindre på pf, ut med dig för fna!8-)

Postad
Paradisefrillan är ute...

Ok men tur att det inte är paradisefrilla da :-)

Blev mer mot 50-talet.. kortare på sidorna och längre där framme.

Kommer dit nu så får ni se.. kan ta bild för pokerforum så kan ni betygsätta den på 1-10 :lol:

Postad
Lugnt Kroon :h::mrgreen:

Är rutinerad i det området. Dygnar var andra vecka då min dygnsrytm blir helt förstörd. Så I know this shit :mrgreen:

---

Juventus spelar en väldigt viktig match mot Udinese idag. Palermo ligger på fjärde plats atm med tre poäng mer än Juventus och Sampdoria, samtidigt som dom ligger under med 2-0 mot Catania. Klockan 21:00 spelar Juventus sin match.

Blir sjukt nervöst då det här Juventus gyllene chans att vinna och knipa en delad fjärdeplats, en placering som i slutet av säsongen resulterar i en CL plats :ola:

Klippte även håret på sexyterrans vis hos tony&guy.. vart dock lite för långt på kanterna :-(:cry:

tjipptjopp.. grind så fort harry potter är slut

emma_watson12.jpg

Vidrigt vad snygg hon är :S:S:S:S

Postad
haahah, tror jag just drunk textade fel och skicka till shahin89, im so n1.....vad fan är han sparad i min mobil som ett tjej namn för? damn

sick hittade i mitt utkast nu:

"jagAh är vid.håsrådgi gitarr" till Felix

sen utan adressör

"messa Shanin" hahaha, posten var skapad för 3 veckor sedan

• Skapa nytt...