kravmärkt Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 jag är avundsjuk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 snälla ta med All in evt i samma graf så man ser hur bra du springer. Inte svårt att plussa när man vinner 9 av 10 flips. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Jag me!!! Gratz... live the dream. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 snälla ta med All in evt i samma graf så man ser hur bra du springer. Inte svårt att plussa när man vinner 9 av 10 flips. Jaha, och? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 ja låt oss se ett med all in ev, snälla Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 swing swing, wp! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Blir fan sjukt less på allas mentalitet... fan töm leo på degen själv då, blir ju bara patetiskt med vissas inlägg imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Snygga resultat, nu väntar vi bara på att Blom ska komma tillbaka så vi får lite go 200/400 action Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasery Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Vad man kommer njuta när det vänder för Mr Hybris Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 snälla ta med All in evt i samma graf så man ser hur bra du springer. Inte svårt att plussa när man vinner 9 av 10 flips. ja låt oss se ett med all in ev, snälla eller så gratulerar ni honom för en gångs skull och låter det vara? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 eller så gratulerar ni honom för en gångs skull och låter det vara? Ja, det e klart man kan gratulera till mängen inspelade pengar! Det är jag den förste att erkänna. Däremot kan man bli lite matt över att ödmukheten inte finns där nånstans. Det straffar sig förr eller senare. Det är ett som är 100% säkert. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 eller så gratulerar ni honom för en gångs skull och låter det vara? Gratulera?? vi lever väl i Sverige? Skadeglädjen är den enda sanna glädjen osv Hoppas verkligen det vänder snart för dig, inte bra att vistas så högt i det blå hehe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 all in ev på svs är sjukt missvisande då man inte får veta vad FI har vid all ins där man vinner.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 eller så gratulerar ni honom för en gångs skull och låter det vara? +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Gratulerar!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 eller så gratulerar ni honom för en gångs skull och låter det vara? han får nog med gratulationer på facebook och sympati har jag givit på msn när han klagat över sina plusdagar på 61k Skulle vara väldigt kul att se en ev graf även om den är från svs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimmie86 Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Grattis Leoo, sjukt snyggt jobbat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Vem är jagar, någon från pf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 jag är avundsjuk Jag är avundsjuk fo realz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 eller så gratulerar ni honom för en gångs skull och låter det vara? Det här var det dummaste jag hör hört. Hur skulle världen se ut om alla gick runt och kramade varandra? suck... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Det här var det dummaste jag hör hört. Hur skulle världen se ut om alla gick runt och kramade varandra? suck... Eller om alla lekte tuffa som du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Förbonkat avundsjuk på dig som drar in så mycket kulor, speciellt när man själv är back för månaden. Kul att raila dig iaf. Keep it up mannen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Eller om alla lekte tuffa som du? Bra där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Sick månad, wp! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Vem är jagar, någon från pf? Ehh, hoppas du skämtar. Han e ju för fan gud! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts