Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan

Leooo

Recommended Posts

• Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är som ett nyfött spädbarn HU men jag spelar nog handen exakt likadant, vad är det du ogillar?

Rooney gillar nog inte att syna 4bets.

Han borde testa :D

Får dick på FTP atm av en svensk som känns som en gto kille av nått slag. Varit sjukt runbad hitils, hoppas kunna vända!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var nära att säga att rooney kan fungera som levande bevis på att det finns definitivt sämre sätt att spela AQ-handen på, men sen kom jag på att jag ju egentligen tycker om killen litegrann samt att han har blivit några generationer bättre som pokerspelare på sistone av det lilla jag har sett :roll:

Länk till kommentar

Jag är som ett nyfött spädbarn HU men jag spelar nog handen exakt likadant, vad är det du ogillar?

Håller med, dock så tycker jag det är svårt att bara kommentera utifrån en enda hand när man inte känner till nån history mellan dom eller gameflow osv. Jag hatar ju att syna 4bets pre med ett naket ess OOP mot aggressiva motståndare, kan kosta jävligt mycket att floata gång på gång. Man blir lätt överkörd. Men Leo kan ju knappast göra nåt annat när A kmr på turn, är ju en cooler-turn, no doubt.

Länk till kommentar

Rooney gillar nog inte att syna 4bets.

Han borde testa :D

Får dick på FTP atm av en svensk som känns som en gto kille av nått slag. Varit sjukt runbad hitils, hoppas kunna vända!

Jag är nog grönare än dig på HU zumme! Får ta tillbaka det jag sa, är väl standard att syna in sig pre där då :(

Jag var nära att säga att rooney kan fungera som levande bevis på att det finns definitivt sämre sätt att spela AQ-handen på, men sen kom jag på att jag ju egentligen tycker om killen litegrann samt att han har blivit några generationer bättre som pokerspelare på sistone av det lilla jag har sett :roll:

Förstår inte vad du menar davido?

Länk till kommentar

AQ handen måste va bra pre med de stackdjupen? Tror nog att jag bara synar turn men det är definitivt marginellt.

Problemet med att syna turn imo är att det är dubbla FD's ute + holkar SAMT att folk på högre stakes bygger sin 4b bluff range på i princip bara Ax och Kx, så har han typ A2-A9o så lär hanju hitta syn eftersom jag foldar typ 50% knappt mot 4bs!

Länk till kommentar

Problemet med att syna turn imo är att det är dubbla FD's ute + holkar SAMT att folk på högre stakes bygger sin 4b bluff range på i princip bara Ax och Kx, så har han typ A2-A9o så lär hanju hitta syn eftersom jag foldar typ 50% knappt mot 4bs!

:lol:

Länk till kommentar

Inget hån nånstans.

Edit: Drakjägarnamnet har han ju kommit på själv. Tkr det är mkt bra att Leo inte bumhuntar, bumhunters är inte bra för pokerekonomin.

Alla ur erat gäng har en äcklig ton på inläggen, så man antar alltid ni hånar/lvlar varje gång =)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...