Tottyville Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 AQ va ju snyggt spelad iaf! vad tycfker du var fel med AQ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 AQ va ju snyggt spelad iaf! Jag är som ett nyfött spädbarn HU men jag spelar nog handen exakt likadant, vad är det du ogillar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 Jag är som ett nyfött spädbarn HU men jag spelar nog handen exakt likadant, vad är det du ogillar? Rooney gillar nog inte att syna 4bets. Han borde testa Får dick på FTP atm av en svensk som känns som en gto kille av nått slag. Varit sjukt runbad hitils, hoppas kunna vända! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Vem är tiltstars? Edit: missade ditt inlägg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Rooney gillar nog inte att syna 4bets. Han borde testa Får dick på FTP atm av en svensk som känns som en gto kille av nått slag. Varit sjukt runbad hitils, hoppas kunna vända! vad är din definition på en gto-kille ? vad nickar han? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 vad är din definition på en gto-kille ? vad nickar han? Är väl när man möter nån som anstränger sig för att spela så face up som möjligt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Jag var nära att säga att rooney kan fungera som levande bevis på att det finns definitivt sämre sätt att spela AQ-handen på, men sen kom jag på att jag ju egentligen tycker om killen litegrann samt att han har blivit några generationer bättre som pokerspelare på sistone av det lilla jag har sett Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Jag är som ett nyfött spädbarn HU men jag spelar nog handen exakt likadant, vad är det du ogillar? Håller med, dock så tycker jag det är svårt att bara kommentera utifrån en enda hand när man inte känner till nån history mellan dom eller gameflow osv. Jag hatar ju att syna 4bets pre med ett naket ess OOP mot aggressiva motståndare, kan kosta jävligt mycket att floata gång på gång. Man blir lätt överkörd. Men Leo kan ju knappast göra nåt annat när A kmr på turn, är ju en cooler-turn, no doubt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Jag är som ett nyfött spädbarn HU men jag spelar nog handen exakt likadant, vad är det du ogillar? Rooney gillar nog inte att syna 4bets. Han borde testa Får dick på FTP atm av en svensk som känns som en gto kille av nått slag. Varit sjukt runbad hitils, hoppas kunna vända! Jag är nog grönare än dig på HU zumme! Får ta tillbaka det jag sa, är väl standard att syna in sig pre där då Jag var nära att säga att rooney kan fungera som levande bevis på att det finns definitivt sämre sätt att spela AQ-handen på, men sen kom jag på att jag ju egentligen tycker om killen litegrann samt att han har blivit några generationer bättre som pokerspelare på sistone av det lilla jag har sett Förstår inte vad du menar davido? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 Jag är nog grönare än dig på HU zumme! Får ta tillbaka det jag sa, är väl standard att syna in sig pre där då Ta det lungt med sågen då =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Ta det lungt med sågen då =) Sågen är ju i verktygslådan redan sen förra inlägget? Nu får du ge dig kungen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Hoppsan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 +1, lyssna på drakjägarn så kanske du lär dig nåt ronny!! mm, håna honom för att han inte bumhuntar som 99%........ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 mm, håna honom för att han inte bumhuntar som 99%........ Megakillah 4 president! Sick dag, är på nått sjukt vis lillpluss, slitet som ett djur. Nu blire middag och kanske lite krök! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 AQ handen måste va bra pre med de stackdjupen? Tror nog att jag bara synar turn men det är definitivt marginellt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 AQ handen måste va bra pre med de stackdjupen? Tror nog att jag bara synar turn men det är definitivt marginellt. Problemet med att syna turn imo är att det är dubbla FD's ute + holkar SAMT att folk på högre stakes bygger sin 4b bluff range på i princip bara Ax och Kx, så har han typ A2-A9o så lär hanju hitta syn eftersom jag foldar typ 50% knappt mot 4bs! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Problemet med att syna turn imo är att det är dubbla FD's ute + holkar SAMT att folk på högre stakes bygger sin 4b bluff range på i princip bara Ax och Kx, så har han typ A2-A9o så lär hanju hitta syn eftersom jag foldar typ 50% knappt mot 4bs! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 Världens kaxigaste 1k grinder?=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 mm, håna honom för att han inte bumhuntar som 99%........ Inget hån nånstans. Edit: Drakjägarnamnet har han ju kommit på själv. Tkr det är mkt bra att Leo inte bumhuntar, bumhunters är inte bra för pokerekonomin. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 Inget hån nånstans. Edit: Drakjägarnamnet har han ju kommit på själv. Tkr det är mkt bra att Leo inte bumhuntar, bumhunters är inte bra för pokerekonomin. Alla ur erat gäng har en äcklig ton på inläggen, så man antar alltid ni hånar/lvlar varje gång =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Alla ur erat gäng har en äcklig ton på inläggen, så man antar alltid ni hånar/lvlar varje gång =) Ja e sneeeeel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Alla ur erat gäng har en äcklig ton på inläggen, så man antar alltid ni hånar/lvlar varje gång =) Vilka finns med i det gänget? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Vilka finns med i det gänget? Jag har hört att döfiskdö ska vara hjärnan bakom allt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Mm och bluffsyn är hans underhuggare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts