Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det är väl i princip det som EV-grafen är till för att visa? Sen visst, det finns ingen graf som visar att man har dålig tajming, men känns som det var ett rätt onödigt svar av dig.

 

EVgrafen visar ju bara vad du har för % när du blir all in med kort kvar att komma. Däremot om man topsettar, o bettar alla gator och får in de mot rivrat fyrtal så får man ingenting på grafen, för den skulle man ju förlora. Folk stirrar sig alldels för blind på den där EV-grafen, enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EVgrafen visar ju bara vad du har för % när du blir all in med kort kvar att komma. Däremot om man topsettar, o bettar alla gator och får in de mot rivrat fyrtal så får man ingenting på grafen, för den skulle man ju förlora. Folk stirrar sig alldels för blind på den där EV-grafen, enligt mig.

 

har du något bättre förslag? riktiga resultatet eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du något bättre förslag? riktiga resultatet eller?

 

Föredrar riktiga resultat =)

 

Läste en annan som la fram det som att om man får KK mot AA, 20 ggr i rad, men man vinner 6 av dom, så kommer du enligt grafen springa bra. Men misstimingen med att alltid få KK mot AA är ju inget som en graf visar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föredrar riktiga resultat =)

 

Läste en annan som la fram det som att om man får KK mot AA, 20 ggr i rad, men man vinner 6 av dom, så kommer du enligt grafen springa bra. Men misstimingen med att alltid få KK mot AA är ju inget som en graf visar.

du är en jävla tomte om du tror att det ger en bättre indikation...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sa jag inte heller, jag sa att folk stirrade sig blind på EV graferna.

 

Sen förstår jag inte till 100% vad du menar heller.

 

Gl Leo

 

ja men ev-grafen är den bästa indikationen vi har på vem som faktiskt har edge. därför är den "viktigare" än faktiska winnings i vissa avseenden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...